Tuesday, December 3, 2013

AWAS DENGAN PASANGAN KHINZIR INI HANYA KERANA POLITIK


Hanya kerana fahaman politik pakatan yang terlalu sempit pasangan ini sanggup menggelarkan Ustaz Mohd Kazim Elias sebagai Ustaz khinzir(babi).

Dengan menggunakan nama dalam facebook sebagai Ummi Syifa' kedua-dua pasangan Melayu ini sanggup memaki hamun sesama Islam hanya kerana Ustaz Kazim dilantik oleh YAB Dato Sri Mohd Najib  sebagai Ahli Majlis tertinggi Umno.

Kenapa mereka terlalu takut Ustaz Kazim menyertai Umno? Apakah mereka ini didorong oleh pemimpin kafir DAP supaya menyerang setiap ustaz yang menyertai Umno supaya Umno dilihat sebagai parti sekular tanpa Agamawan.

Lihatlah dibawah ini anda akan terkejut dengan perangai pasangan khinzir ini




Sumber: Disini

18 comments:

  1. Umno ganti Pas sudah bermula. Ummi Syifa' ! Anda telah memalukan agama islam, luaran saja nmpak suci,tapi hati penuh kotor. Cukup memalukan.!!! Inilah hasil dakwah Parti Ajaran Syaitan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka nie para malaikat...xde dosa..huhuu

      Delete
    2. Mereka nie para malaikat...xde dosa..huhuu

      Delete
  2. Inilah hasil yg di tarbiyah dalam parti ajaran sesat,hilang maruah,hilang kesopanan,langsong tidak ada keperbadian islam,walau pun pakaian meliputi tubuh,bahasa yang keluar hingga tidak sangup mendengarnya.

    ReplyDelete
  3. Pakai kopiah dan tudung labuh tapi mulut macam anak haram jadah....harap2 jangan pulak anak-anak pun peragai sama....tuuuihhh...tengok cermin dulu sebelum kata orang lain khinzir...

    ReplyDelete
  4. Mereka yang nampak lebai tapi berkelakauan yang boleh menyebabkan orang memandang serong kepada Islam adalah munafik.

    ReplyDelete
  5. Banyak sangat kawan dgn 'babi' ....sian mak bapak ustazah ni...

    ReplyDelete
  6. x kan la tudung labuh komen tahap longkang,typo error tu...

    ReplyDelete
  7. Selama ini PAS tak pernah ajar Islam yang dibawa oleh Rasullulah s.a.w....
    Islam yang diamakan oleh PAS adalah Islam akhir zaman, iaitu Islam hanya dari segi pakaian dan luaran tapi maki hamun, fitnah, sumpah laknat semuaya dah sebati dengan orang2 PAS. Semua perbuatan ini yang diHARAMKAN oleh ALLAH diHALALKAN oleh 'ulama2' PAS .

    Ternyata pasangan ini tidak dapar taufik dan hidayah dari ALLAH kerana itu mereka tak sedar perbuatan mereka itu adalah DOSA BESAR.

    Wanita2 PAS sepatutnya belajar dari Prof. Muhaya bagaimana nak jadi wanita soleha, bukan saja dari segi pakaian tapi dari tingkah laku dan akhlak kerana RAsullulah s.a.w diutus untuk PERBAIKI AKHLAK, itu adalah tugas utama Baginda s.a.w.

    Walau apa pun bukan hanya kerana berpakaian muslimah, seorang wanita itu wanita soleha, ada kes2 dimana wanita yang berpakaian muslimah tapi benarkan suami rogol anak sendiri. Ada juga yang melakukan perkara2 maksiat.

    ReplyDelete
  8. What a shame. Real real fool, menghinakan diri sendiri, suami dan anak anak.

    ReplyDelete
  9. Siapa yg tahu latar belakang dua ekor berok ni tolong sebarkan terutama alamat rumah atau tmpat keja mereka. Kami ingin berjumpa secara berhadapan untuk tazkirah supaya mereka jangan terus jadi binatang dan agar sempat bertaubat.

    ReplyDelete
  10. Ya Allah kau beri lah petunjuk dan hadayah kepada pasangan ini.Aamiiin.

    ReplyDelete
  11. Siapa mengenali oasangan nintolong btau supaya dpt disebar satu malaysia agar semua orang kenal monyet biadap ni!!!

    ReplyDelete
  12. Ya Allah, kenapa jahatnya dan buruknya serta busuknya hati manusia ini.

    ReplyDelete
  13. Dia maki dan kutuk orang... sekarang dia sendiri dapat pelbagai gelaran dan hinaan...sesungguhnya Allah itu Maha Adil lagi saksama...setiap perbuatan tetap ada balasan dan ganjarannya.......

    ReplyDelete
  14. Saya cuma nak pesan kat makcik ni cepat mintak maaf kat Ustaz Kazim sebelum terlambat..takut merangkak mencari ustaz Kazim kelak

    ReplyDelete
  15. Wahai dua ekor babi tahulah kamu bahawa dosa sesama manusia akan hanya diampunkan oleh manusia yang dizalimi.Wahai babi babi segeralah kau monta ampun dengan ustaz Khazim sabelum kamu mampus atau sakit terlantar..itu pun kalau kamu ade hajat nak cium Surga Allah.

    ReplyDelete
  16. kerana nila setitik rosak susu sebelanga..disebabkan berimej ISLAM konon2nya habis umat islam yang lain terpalit...mungkin ISLAM PAS itu terlalu maksum dan dibenarkan mencerca orang islam lain? dan mungkin juga mereka ini TERLEBIH ISLAM??? kita sering tertipu dengan imej islamik tetapi perangai lebih teruk dari menusia bernama AH KAU.....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.