Friday, December 13, 2013

'Saya tetap Akan Saman Zahid Kerana Fitnah Saya'- Mat Sabu 121


Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu atau nama manjanyanya Mat Sabu 121 tetap akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berikutan dakwaan menuduhnya mengamalkan ajaran Syiah.

Tindakan serupa juga kata Mohammad akan diambil terhadap Ketua Setiausaha KDN, Datuk Seri Abdul Rahim Mohamad Radzi yang didakwa mengemukakan 'bukti' yang memfitnahnya.

Menurut Mat Sabu 121, beliau melihat bukti yang didedahkan KDN sebagai fitnah terhadapnya dan merupakan lanjutan dari kenyataan Ahmad Zahid dalam ucapan penggulungan di Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini.

"Kenyataan Naib Presiden Umno, Zahid Hamidi memang mempunyai rekod tidak bertanggungjawab.

Mat Sabu yang pernah terlibat dalam kes khalwat dibilik 121 hotel Perdana di Kelantan menambah, kenyataan berulang kali Ahmad Zahid selaku Menteri Dalam Negeri itu juga memberi imej buruk kepada dirinya dan Pas.

"Saya telah menghubungi peguam R. Surendran untuk mengambil tindakan selanjutnya terhadap fitnah Naib Presiden Umno dan KSU Kementerian Dalam Negeri terhadap saya, kata Mat Sabu 121

17 comments:

  1. Saman ...jgn tak saman .... tu laa yg boleh pun .... PAS tak kisah siapa pun dan apa pun fahaman ahlinya.. asalkan mereka menyokong PAS.. ok jer .. walaupun syaitonnnn .. Nauzzubillah ...

    ReplyDelete
  2. Awat ambik R.Surendran jadi peguam bang mat oii ... dia bkn pandai bab hukum atau bab akidah ni .. awat tak ambik Kapai Singh.. dia lagi hebat bab hukum ..bab akidah ni ..adess tak pun peguam Latipah Koyak tu kaa ......

    ReplyDelete
  3. Org yg bijak takkan mengagumi kehebatan org yg sesat atau jahat. Syaitan jg sgt hebat krn telah berjaya menipu adam dan hawa. Adakah kita harus mengagumi syaitan?. Firaun jg hebat membina empayar kuat dan besar hingga berjaya mencipta piramid hebat. Adkh kita harus mengaguminya? Soalnya apkh sdh tiada lg tokoh islam yg baik utk dikagumi?. Salah satu senjata syiah ialah menghebahkan kehebatan pemimpin mrk. Patutkah pemimpin islam memanjangkan lidahnya utk menghebatkan pemimpin syiah yg sesat kpd rakyat? Bagaimana pula jk rakyat terpengaruh dan terikut ajaran sesat syiah atas alasan terpesona kehebatan syiah. Siapa yg harus dipersalahkan?

    ReplyDelete
  4. Kita tunggu Mat Sabu saman Zahid tentu lebih meriah bila Karpal Sink jadi peguam Syiah

    ReplyDelete
  5. berani kerana benar, mat sabu wajar membela diri.....zahid???? terlajak perahu boleh diundur....terlajak kata...hai nasib badan!!!

    ReplyDelete
  6. Akhirnya mat sabu termakan umpan zahid ... 10 perkara itu hanya umpan untuk keluar dari sarang syiah..selepas ini akan terbongkar di mahkamah... check mate terus... ha ha

    ReplyDelete
  7. Anom 3:11 ... aku setuju bang mat memang berani.... klu x berani mcm ner nak berasmara ngan bini org dalam bilik hotel tu .....

    ReplyDelete
  8. Apa khabarnya Normah yang menjadi pasangan Mat Sabu 121

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi aku dia asmara ngan pompuan tu kira nafsu badani la...chuma unlawful...tapi tetap tak terlepas...kena jawab juga lah tu...

      Namon yg aku tak paham shiah ni depa kata ada konsep meteah ...ntah apa bendanya...ada kontrek montrek pulok dah...itu yg tak paham tu...macham KONGKEK KONTREK pulok jadinya....dengaq ramai juga yg jadi shok...

      Doniya o doniya....

      Delete
  9. Bakal terdedahlah takat mana tahu dan fahamnya dia dgn aqidah AhlusSunnah wal Jamaah, dan takat mana pula pengamalannya. Mk terbongkarlah keilmuan, kearifan dan ke"ulama'an" timbalan presiden parti isle ttg Islam yg didakwa agamanya.
    Aku mmg tunggu, spt mana dulu kes pemuda pas dgn mat said.

    ReplyDelete
  10. menteri umprono KOMEDI. Raja Lawak UMproNO, 10 bukti lawak menteri Komedi

    ReplyDelete
  11. Ternyata bukti yang dikemukakan oleh KDN memang lawak seperti jika Mat sabu berada di Muktamar pas tak kan Mat Sabu ahli Pas? jadi mat Sabu perlu saman KDN

    ReplyDelete
  12. Macam bau burit je..

    ReplyDelete
  13. Yang disebut hanya 10. Yang menunggu dengan segala bukti belum tahu. Mat hang berani sangat sahut cabaran hang jangan tarik balik. Hang saman jangan tak saman. Jangan sampai bau burit yang lekat dimuka hang satu dunia tau.

    ReplyDelete
  14. r surendran? kah!kah!kah! apa punya bebal mat s*** ni. dah takde peguam yg menganut Islam mazhab ahli sunnah ke? baik pakai peguam mp sepang tu... nampak macam semazhab jer....

    ReplyDelete
  15. Akhirnya KSU KDN terpalit dgn kebodohan/kesamsengan ketua samseng Bagan Datuk yg membelas boyfriend anaknya yg ketika tu janda.......

    ReplyDelete
  16. Bau burit tak semestinya Mat gagau burit Normah

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.