Saturday, January 25, 2014

Gadis 13 Tahun Dirogol Di Parit Buntar, YB Mujahid Sibuk Pertahankan Kristian


Ahli Jawatankuasa PAS Pusat yang juga Ahli Parlimen Parit Buntar Datuk Mujahid Yusof asyik sibuk mempertahankan Persatuan Bible Malaysia sehingga lupa pengundi dikawasannya hidup penuh dengan krisis moral.

Mujahid, yang pernah meminta pihak kerajaan persekutuan mengambil tindakan ke atas Jais kerana membuat serbuan terhadap premis penganut Kristian.

Agak malang nasib pengundi Parit Buntar memiliki Ahli Parlimen yang lebih cenderung kepada penganut Agama lain demi politiknya dan melupakan nasib penduduk di Parit Buntar sendiri.

Semalam berlaku di Parit Buntar seorang gadis berusia 13 tahun diculik dan dirogol empat lelaki di sebuah rumah kosong di Jalan Abdul Raof, di sini, ketika pergi ke kedai runcit pada 15 Januari lalu.

Ketika kejadian, remaja berkenaan dalam perjalanan ke sebuah kedai runcit yang terletak beberapa meter dari rumahnya.

Kumpulan lelaki itu kemudian meninggalkan mangsa di tempat kejadian.

Ketua Polis Daerah Kerian, Superintendan Mat Fauzi Nayan berkata, mangsa ditemui rakannya tidak memakai selipar dan pakaiannya berlumpur sebelum dibawa balik ke rumah kakaknya.

“Mangsa pengsan sebaik sahaja tiba di rumah dan keluarganya membawa mangsa ke Hospital Parit Buntar.

“Selepas sedar, remaja itu menceritakan telah dikejar empat lelaki ketika menuju ke sebuah kedai runcit pada kira-kira jam 7.50 malam, hari kejadian.

“Mangsa mendakwa diculik dan dibawa ke sebuah rumah kosong berhampiran premis cuci kereta dan dirogol kumpulan lelaki terbabit,” katanya

Apakah kawasan parlimen Parit Buntar sudah tidak selamat untuk diduduki oleh rakyat?

Atau rakyat tersalah memilih pemimpin yang hanya cenderung membantu penganut Agama Kristian daripada membantu sesama Islam?

11 comments:

  1. O....gadis tu bukan anak saya. ...pun gadis tu bukan orang pas atau orang PR !

    Melungkop pi la !

    Saya sebok macham Yusuff Estes, Bilal Philips...Saya sedang mengajar shahada kat 9 % rakyat Malaysia beragama Kristian. .Sume nak guna nana ALLAH ni..dah berjaya..semua Malaikat di langit dah bertasbih. ALLAH redha.

    Inshaallah bila semua beres, Gereja akan di renovate jadi Masjid !

    Ini lah mimpi Mujahid yang tak seberapa Mujtahid. ....ditiup Iblis kedalam ROH Mujahid tentang angan angan ini..HAKIKATNYA adalah sebaliknya.

    Firman Allah tentang kejahatan Yahudi dan Nasrani terhadap Muslim telah dikencingkan dan di pijak oleh Mujahid sewenang wenangnya..menjadikan Mujahid sebagai Abu Jahal Malaysia...

    ......ku terdengar tangisan Allahyarham Yusoff Rawa tatkala melihat gelagat anaknya di dunia ini...

    GOOD BYE Mujahid..inna lillah....

    ReplyDelete
  2. Apa kena mengenenya kes rogol ni dgn kristian? Adakah pelaku dan mangsa telah dikenal pasti berugama Kristian?

    ReplyDelete
  3. anon 1.58.. tolong check dulu ...apa kaitan rogol dan Mujahid . .dan antara Mujahid dengan Kristian.....

    Marah sangat kat Mujahid bendanya....dia politikus dan pandai main peranan di kalangan masyarakat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mujahid tak da heran sebarang kutukan.. pi main jauh jauh la...

      Delete
  4. Memang pun Mujahid hanya tahu bagaimana nak menang sahaja hala ke haram ke tolak tepi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku orang tengah....dengan perginya Ustaz Haron Taib dan tahap kesihatan Ustaz Haron Din ..nampaknya Dewan Syura nak dapat orang baru atau pun Dewan Syura dibubarkan..

      Kita lihat nanti. .

      Delete
    2. Aku orang tengah....dengan perginya Ustaz Haron Taib dan tahap kesihatan Ustaz Haron Din ..nampaknya Dewan Syura nak dapat orang baru atau pun Dewan Syura dibubarkan..

      Kita lihat nanti. .

      Delete
  5. Pemimpin Islam dalam Pas sudah tiada yang tinggal hanya pemimpin yang mengamalkan Islam liberal sahaja...hancur Passssss

    ReplyDelete
  6. Mujahid Sudah bertukar jadi musibat.

    ReplyDelete
  7. Kita sama-sama doa supaya Allah memberikan hidayah kepada kesemua pemimpin-pemimpin Islam Malaysia.

    ReplyDelete
  8. Macai2 jgn bertelagah ini cuma mainan Admin nk laga2kan melayu, maklumlan DUN Sg Rapat dh terlepas kpd PR bertmbh hasat n dengki lh Admin dgn org2 PR>>>>

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.