Monday, February 3, 2014

Rafizi Sebak Sebab Tertelan Kuah Kacang


Rafizi Ramli kata PKR sedia ditolak rakyat dalam pilihan raya kecil Kajang sekiranya tindakan mengosongkan kerusi DUN itu bagi memberi laluan kepada Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim untuk bertanding , dianggap membazir wang rakyat


Tolaklah kami jika calon yang akan kami ketengahkan tidak pernah turun padang semasa menjadi wakil rakyat mana-mana kawasan.

Tolaklah kami jika calon kami kuat pembohong, penipu rakyat

Tolaklah kami jika calon kami hanya pandai bercakap tapi tak pernah buat kerja.

"Kalau ini permainan PKR yang perlu ditolak, tolaklah kami. 

1 comment:

  1. Eloklah sedar diri macam tu......nak sangat jadi adun ni sebab nakkan DANA untuk PRU 14.....dana luar dah tak masuk. Kalu menang jadi PM pun nak bekawan dengan sapa?....Jepun, Indon dan beberapa lagi Negara dah mula tolak Anwar...ini hakikat....sudah-sudahlah...janganlah tipu rakyat lagi. Duduk dalam perlimen pun hanya mencari salah UMNO, bukannya nak perbetulkan benda yang salah. Dua-dua sama saja.....nasib malang rakyat Malaysia. Benci kat Sultan sebab depa nak jadi Sultan.....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.