Wednesday, February 12, 2014

Tun Mahathir Kata Anwar Takut Sebab Shafee Selalu Menang Banyak Kes


Takut menjadi antara alasan terhadap usaha Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim untuk menggugurkan peguam Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah daripada mengetuai pasukan pendakwaan berkaitan kes liwat beliau.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, Anwar juga gentar kerana Dr. Muhammad Shafee adalah seorang peguam yang selalu berjaya dalam kes-kes yang dikendali beliau.

"Memanglah Anwar takut kepada Muhammad Shafee kerana beliau seorang peguam yang menang banyak kes yang rumit. Apabila dia menjadi peguam pendakwaan saya fikir Anwar gentarlah. Dia takut," kata Dr. Mahathir.

Dr. Mahatir juga berkata, Anwar berusaha keras untuk melewatkan kes beliau selama yang boleh untuk mengelakkan beliau daripada dijatuhi hukuman.

"Jadi Anwar membawa unsur Shafie tak boleh mengetuai pasukan pendakwaan. Ini semua usaha untuk melewat-lewatkan perbicaraan. Dia takut dibicara kerana dia buat salah. Jadi dia takut mahkamah jatuh hukum ke atas dia," kata Dr. Mahathir.

Mahkamah Persekutuan semalam menolak rayuan Anwar berhubung pengguguran perlantikan Muhammad Shafee sebagai ketua pasukan pendakwaan dalam kes liwat ketua pembangkang itu terhadap pembantu peribadi beliau, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.


Hari ini sekali lagi Mahkamah Rayuan menolak permohonan Anwar Ibrahim untuk membawa bekas pegawai penyiasat sebagai saksi dalam kes liwatnya.


26 comments:

  1. Siapa tak takut Mahkamah Tarzan, Planet of the Apes UMNO, sebab keputusan sudah pun ditulis oleh hakim2 monyet Gorilla kat sana.

    ReplyDelete
  2. yang komen kat atas tu memang dah sah @moyet@babun@gorila@ sesat yang ingat mahkamah bapak dia punya..kalau puak2 kau langgar undang2 semuanya boleh lepas..kepala bapak kau lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol tu.8.13..babon silap lorong..

      Delete
  3. Setahu aku hakim2 pakatan haramjadah hakim monyet gorila...bersubahat memenangkan pesalah yg terang2 dah salah... macam2 duk putar belit, melambatkan mempermainkan undang-undang...

    ReplyDelete
  4. Betul tu 8.29 memang tidak dapat dinafikan lagi...babon diatas salah masuk lorong...sepatutnya tempat dia dalam hutan.. tapi macam mana boleh terlepas kat sini...sebaiknya tangkap dia dan ikat kat tiang je.....

    ReplyDelete
  5. Babon itu telah sesat sebab belajar kat guru sesat

    ReplyDelete
  6. Diam2 babon 8.38 tengah baca doa... Doa itu yang dia belajar dengan guru sesat..

    ReplyDelete
  7. itulah aku pelik kalau tak salah knp perlu takut sesapa pun yg jd pendakwa.. suruh ajela karpal sing bela dia kita tgk sapa yg power or karpal sing dah nyayuk utk jd lawyer.. dulu masa mng tak plak kata mahkamah tak adil.. anwar putar alam dulu kata pilihanraya tak bersih tp yg dia menang tak kecoh plak tak bersih..

    ReplyDelete
  8. karpal singh memang telah nyanyuk... orang kurang upayalah katakan.. yang beliau pandai tangguh kes dan kemudian tangguh lagi..

    ReplyDelete
  9. Pakri Moideen Naina MohdFebruary 12, 2014 at 9:54 PM

    DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI, ULAR MALABAR YANG AMAT BERBISA

    Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain di belakang tabir dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur beri permit untuk mengkhianati Tunku , dan menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 3 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat dan ketiga utk menangkap pembangkang2 seperti dilakukan Kuti pada tahun 1986.
    Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan di sini bab keputusan memang sudah pun boleh diramalkan, akan menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah. Cik Kuti juga memelihara Menteri2 yang menganiaya wanita-wanita dengan mengunakan mereka sebagai hamba seks dan kemudian membunuh mereka. Dua dari mereka ialah Mustakizah dan satu lagi ialah Norida Shamsudin dan ramai lagi. Pada hari khiamat Orang2 Melayu UMNO akan disiksa dengan lidah mereka ditarik keluar dan bukti2 akan ditunjukkan oleh Allah Mahakuasa kpd golongan munafik ini dan sudah tentu mrk akan dibuang kedalam api neraka selepas itu utk dipanggang hidup2.

    ........................Sambung

    ReplyDelete
  10. Pakri Moideen Naina MohdFebruary 12, 2014 at 9:55 PM


    .............................Sambung

    Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan kaum2 lain. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
    Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 sudah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

    Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang2 , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembangkan fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit utk meraih keuntungan jangka masa pendek. Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
    Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13. Pondan ini akan dihadapkan didepan mangsa2 Mei 13 pada akhirat dan dihukum seteruk teruknya kerana memperolehi keuntungan haram di atas keperitan mangsa2. Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini.
    Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terbongkar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

    ReplyDelete
  11. Pakri Moideen Naina Mohd said patut disiasat...berhubung dakwaan dan tuduhan yang beliau terbitkan diatas... kita harap satu lapuran Polis dibuat berhubung perkara tersebut...

    ReplyDelete
  12. "Dia takut krn dia buat salah" Tun M berkata..... Bila Tun disapina utk beri keterangan dlm Kes Liwat 1 dulu beliau minta soalan dimajukan sebelum beri keterangan di mahkamah n akhirnya Tun enggan kemahkamah dgn alasan mane boleh PM ke mahkamah, sebenarnya Tun takut berhadapan dgn Karpal Singh..... begitulah negarawan tersohor konon.... pandai menuduh org lain takut.... sekurang2nya DSAI berani berhadapan pendakwaraya di mahkamah bkn mcm Tun cuma berani di akhbar shj.... rakyat semua tahu 'ape name' mmg ckp kuat membelit.... n rakyat tau penkhianatan Tun kpd bangsa melayu, cuma melayu menteliti hamba/subsidi aje masih menyokong umporno n mengatakan beliau 'negarawan tersohor' rakyat Kedah tau krn Tun lh GLC Kedah tergadai kpd YTL, Tanah Keretapi Tanah Melayu (KTM) pn tergadai kpd YTL yg kamcing dgn Tun..... rakyat tau sape yg pengecut.....pieelh....

    ReplyDelete
  13. Sememang nya Pondan Di Raja Malaysia pantas siasat orang yg menentang BN/UMNO. Apa nak buat dah jadi Bangsa Pondan.

    ReplyDelete
  14. saya rasa Elok satu laporan polis di buat keatas yg berjenama pakri tu...sebab perlu sisatan tuduhannya...jika tak benar bagi sumbat atau saman...

    ReplyDelete
  15. Penulisan Pakri adalah bernas dan tepat. Walaupun Tunku tidak mengenal pasti pembelot2nya, tapi sebelum beliau meninggal , Mahathir telah dirujuk sebagai ‘The Squandrel’ dalam satu ceramah Tunku di Bangsar Baru atas Pentas Semangat 46. Lagipun mana ada demokrasi di Singapura dan Malaysia, parti yang sama je dah memerintah sehingga ½ abad. Ini adalah rancangan British untuk mengekalkan kroni2 mrk di Timur Tengah dan Asia , terutama sekali dibekas2 tanah jajahan mereka. Kaedah ini dinamakan ‘Penjajahan Melalui Proksi’ ataupun ‘ Sistem Penghambaan Melalui Proksi’. Sebab itulah rata 2 negara Asia , penduduknya ramai, kotor dan berwabak supaya boleh dijadikan tempat pembuangan sisa2 dari negara2 dunia pertama.

    ReplyDelete
  16. anon 7:39 yg tidak ada nama, mungkin jembalang tak tahu,sebelum suruh polis siasat tulisan Pakri, suruh anjing2 UMNO check Puki Mak kau, bab biasanya mrk pantang siasat anjing2 UMNO, cam Tun Mayde boleh tembak sebarang , mana ada polis siasat dia.

    ReplyDelete
  17. Setiap tuduhan perlu ada bukti kukuh...dengan itu siasatan perlu dibuat ... badan yang paling layak untuk menyiasat adalah PDRM...jadi adalah lebih baik perkara ini kita serahkan kepada PDRM..

    ReplyDelete
  18. Mana otak subsidi dapat menimbang dosa ,pahala, kerana Madey dah sumbat taik rasuah kat otak Melayu supaya semua jenayah si dajjal ini dilupakan., jadi bersedialah disumbat kedalam api neraka Sedap sedap kau makan hasil rasuah, tak malu ke binatang mcam kau ini , tak lama lagi kau muntah darah bab makan duit rasuah

    ReplyDelete
  19. Sorry bro ada maklumat mengenai Pakri Moideen Naina itu penyokong tegar cina Dap yang menyamar sebagai mamak Kutti. Semua blog telah dimuat turun perkara yang sama sejak 3 tahun yang lalu. Semua itu hanya rekaan yang sengaja dibuat oleh kepimpinan cina Dap demi untuk memburuk-burukan Tun Mahathir. Tun telah banyak membantu orang Melayu sebab tu Dap menjadikan Tun sebagai musuh no.1

    ReplyDelete
  20. Sorry bro ada maklumat mengenai Pakri Moideen Naina itu penyokong tegar cina Dap yang menyamar sebagai mamak Kutti. Semua blog telah dimuat turun perkara yang sama sejak 3 tahun yang lalu. Semua itu hanya rekaan yang sengaja dibuat oleh kepimpinan cina Dap demi untuk memburuk-burukan Tun Mahathir. Tun telah banyak membantu orang Melayu sebab tu Dap menjadikan Tun sebagai musuh no.1

    ReplyDelete
  21. Haramjadah yg bernama Madey Kutti itu adalah ular yg amat berbisa dan apa yang dia suapkan kpd org2 Melayu adalah racun yg tidak ada ubat penawar. Sedikit masa lagi hutang Negara boleh mencerca RM1 trillion dengan bayaran bunga je RM100 billion kerana ketamakan bangsa UMNO ini, yang akan derita teruk adalah rakyat yang akan hilang semua subsidi. Malaysia tak ada hasil lagi selain petroleum yang harga nya akan turun mendadak sekiranya Iran-AS mencapai kata sepakat , dan dgn ini harga sekarang RM100 sebarel akan turun jadi RM50. Masa itulah rakyat akan mengeluh kerana memilih Syaitan dan SyaiTun. Syaitan2 ini tidak akan menyesal kerana setiap pembesar UMNO longgokan duit yg secukupnya, itu bukan wang hasil titik peluh bangsat2 ini tapi wang songlapan yg di sorok bertahun tahun lama nya. Ini lah sebab utama UMNO perlu ditentang habis habisan.

    ReplyDelete
  22. Haramjadah punya Anwarporno

    Sempena kedatangan PRK di Kajang, maka ahli-ahli panel yang terdiri dari pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat telah dikumpulkan untuk membicarakan tentang 'Bapa Kemerdekaan' Almarhum Tunku Abdul Rahman melalui forum 'Legasi Tunku Abdul Rahman'.

    Saya mengamati bicara kesemua ahli panel yang terdiri dari DS Anwar Ibrahim, TS Khalid Ibrahim, Lim Kit Siang dan Dr Hatta Ramli, tetapi tidak mendengar bicara Dato' S.Ambiga.

    Masing-masing, selepas ketiadaan Tunku bagai bersetuju mengangkat pemikiran Almarhum PM pertama tersebut sebagai tokoh penyatuan bangsa-bangsa di Malaysia.

    Namun, agak sukar menerima kenyataan yang dibuat oleh Anwar, apatah lagi Lim Kit Siang dalam menghargai peranan Tunku.

    Jika benar Lim Kit Siang menyanjung Tunku, mana mungkin beliau begitu beria-ia untuk berjuang dalam DAP, jika tidak bertujuan untuk menumbangkan Kerajaan Perikatan (kemudian menjadi Barisan Nasional) pimpinan Tunku.

    Malahan ketika tercetusnya tragedi 13 Mei 1969, Tunku ketika itu adalah PM dan Lim Kit Siang pula adalah tokoh muda DAP yang mewarisi konsep 'Malaysian Malaysia' yang dipelopori dari idealisme Lee Kuan Yew. Oleh itu, jika Tunku diterima sebagai tokoh penyatuan, mengapa pula diobori pula perjuangan Lim Kit Siang dengan konsep 'Malaysia Malaysia' tersebut.

    Adalah keterlaluan apabila keempat-empat ahli panel yang bersetuju bahawa polarisasi kaum adalah berpunca dari UMNO dan Tun Dr Mahathir dijadikan sasaran sebagai puncanya.

    Umumnya, polarisasi yang berlaku hari ini, jika dijadikan topik untuk dibahaskan, maka ia tidak akan kesudahan, umpama membahaskan 'antara telur dan ayam, siapa yang dahulu'?

    Seperkara yang amat kurang disenangi apabila Anwar dan Khalid Ibrahim membuka keaiban Tunku dengan mengungkit kegemaran bermain kuda dan minum arak.

    Mungkin ini bermaksud untuk mempengaruhi rakyat Malaysia supaya menerima pemimpin yang berkarekter sedemikian. Khusus kepada perjuangan hidup mati Anwar dalam PRK Kajang, mungkin ini bermaksud supaya rakyat Kajang menerimanya meskipun peliwat?

    Keseluruhannya, hujah-hujah keempat-empat ahli politik di atas adalah umpama ucapan Mr Bean terhadap lukisan Whistler's Mother

    ReplyDelete
  23. Madey Kutti adalah pemimpin 4 dalm 1, iaitu syaitan ini mempunyai 4 ciri2 iaitu membunuh, menyamun , menipu, menghasut. Dia telah pun menunjukkan kebolehan nya dalam keempat empat bidang tersebut semasa insiden Mei 13, Memali, Al Maunah, Kampung Medan, dan juga telah bersubahat menutup kes bunuh Mustakizah , Norida Shamsuddin yg dilakukan oleh Menteri2 nya yang tak kurang jahat dan bengis . Dia mengalahkan Kuli dlm pemilihan UMNO dengan menipu dan banyak lagi yg orang dah tahu. Dia membawa Anwar untuk memberi suntikan ciri2 Islam bukan sebab Kuti ini berminat dlm agama tapi untuk orang ramai tidak mengesyakinya dia, bila songlapan dijalankan secara besar besaran, semuanya atas nama Islam dan Melayu. Tapi apa yg kita Nampak semua golongan tak kira kaum mana dah jatuh jadi kaum penerima subsidi, rata2 rakyat telah jadi miskin kecuali anak2 emas yg dijaga dan dimanja saban hari oleh regim korup Mahakuti ini. Juga Mahakuti ini telah mendirikan institusi2 untuk 'para cendiakan' menabur segala pujian pujian yang hanya bersesuaian dengan khalifah2 pada zaman dahulu. Akibat nya otak Melayu yg hanya tahu berbahasa Melayu dah telan mentah2 bahwa Mahakuti adalah keturunan MahFiraun. Sebenarnya MadirKuti adalah keturunan Syaitan yg Maha Kuasa yg menghilangkan diri sekian lama , dan yang telah kembali ke dunia ini untuk menyaksikan pesta kehancurkan umat manusia dgn menabur semangat benci membenci antara satu sama lain , dengan mengunakan duit sebagai hadiah melakukan kerja2 kotor. Pada akhirnya duit Syaitan ini tidak akan berguna langsung , lebih teruk dari kertas Jamban tidak lama lagi.

    ReplyDelete
  24. Sedap mulut mengutuk Dr. Mahathir....kalau Mahathir tu sejahat yg di sebut belum tentu Allah muliakan dirinya hingga dapat masuk ke dalam kaabah....sebaik-baik Anwar dah jejak kan kaki ke tanah suci ke? sekarang nie Allah bagi peluang dkt Anwar nak tengok sampai bila kemungkaran yang mau di lakukan...jangan sampai Allah turunkan bala...dan pada yang memaki hamun Tun Dr. Mahathir adakah kamu punya bukti atau sekadar dengar dari mulut pemimpin kamu tanpa ada apa-apa bukti? Fitnah itu lebih besar dosanya dan amal jariah kamu sudah cukup ke sampai bermacam-macam gelaran yg di berikan pada Tun? Setakat ini belum pernah Tun mengelar Anwar dgn panggilan spt mana yg kamu semua buat...Di sini lah mengapa Tun begitu di sayangi dan di hormati olih Negara-negara islam yg lain...tak ada yang perlu di banggakan kalau hanya di kenali olih negara kafir yang punya maksud dan tujuan untuk menghancurkan negara melalui Anwar...Doa dari orang muslimin serata dunia yang banyak di bantu olih Tun Mahathir adalah yang sebaik-baiknya....Balasan Allah pasti ada...walau siapa pun kita...kita tak akan dapat lari dari balasan Allah...tak perlu tunggu akhirat kerana di dunia lagi Allah akan tunjuk kan sedikit demi sedikit...dan apakah kamu rasa sempat untuk kamu meminta maaf kepada Tun diatas segala fitnah dan maki hamun kamu terhadapnya sebelum kamu menemui ajal??? Dosa sesama manusia bkn kena minta maaf dari Allah....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.