Sunday, February 16, 2014

Ustaz Munafik Cipta Mimpi Untuk Pertahankan Teresa Kok


Hanya kerana mahu mempertahankan Teresa Kok daripada dikecam oleh NGO Islam seorang penyokong tegar pas yang menggelarkan dirinya 'ustaz' telah mencipta mimpi membuat tawaran sejumlah RM500 untuk menembak Perdana Menteri.

Dia menggelar dirinya 'USTAZ'. Entah siapa yang memberikan title ustaz ini yang mempunyai pandangan yang agak bodoh dan tidak sepadan dengan gelaran seorang ustaz

Lazimnya, kenyataan USTAZ dipercayai oleh masyarakat kerana USTAZ penuh ilmu ugama di dada.



Sebelum ini Timbalan Presiden Pas Mat Sabu telah mengerahkan seluruh unit amalnya bersiap sedia demi untuk menjaga keselamatan Teresa Kok daripada ditampar.

Naib Presiden Pas Mahfuz Omar pula menyifatkan tawaran menampar Teresa Kok adalah datu cubaan untuk membunuh pemimpin kesayangan mereka.

Manakala kumpulan Profesional Cina tampil membantah dan menyelar video yang dilakukan oleh Teresa Kok dalam video Onederful Malaysia dengan menghina orang lain bukanlah budaya kaum Cina. Kami tidak tahu budaya apa yang dibawa oleh Teresa dalam video itu.

Teresa Kok sebelum ini menerbitkan satu klip video yang menyebut perkataan Malay si, klip video yang berdurasi selama 11 minit 39 saat itu turut memuatkan sindiran kepada pemimpin negara serta fitnah berhubung krisis keselamatan di Sabah dan mengaitkannya dengan isu diplomatik yang berlaku antara Malaysia dan Filipina. 

.

Baca Selanjutnya Disini

6 comments:

  1. Darah umat Islam diharamkan kepada umat Islam yang lain. Tapi hairan apa dengan unit Amal puak Pas ni. Unit amal ni pun idea Mat Sabu Syiah. Nak tiru Hezbollah Lubnan. Dalam unit amal banyak Syiah, tapi orang Pas yang bongok bukan percaya orang kata. Dah jadi macam Lubnan, Syria, Iraq, Iran, Bahrain dan Yaman baru ada akal.

    ReplyDelete
  2. Admin n anoy 6;46 hangpa berdua mmg macai kelas pertama umporno.... sebenarnya disini lah rakyat nk tengok ape tindakan PDRM/KDN dlm kedua2 provokasi kes Teresa, ape tindakan mrk? rakyat nk tengok ade 'double stnd' ke? berape lapuran polis akan dibuat 'mimpi n tawaran RM500' oleh NGO2 barua umporno ? tunggu n lihat drama seterusnya....

    ReplyDelete
  3. Boleh pecaya ke ustaz ni mimpi. Kalau tak mimpi kata mimpi itu namanya bohong. Tapi tak kan ustaz bohonb. Cuma nk tanya ustsz apa hukumnya pecaya pd mimpi ?

    ReplyDelete
  4. Para ustaz PAS memang sangat tinggi tarafnya.. kalau tak sama dengan taraf Nabi pun setidaknya hampir sama... mereka juga boleh menerima wahyu menerusi mimpi... malah tidak hairan jika ada diantara mereka yang akan menjadi nabi berikutnya untuk mengepalai pengikut mereka.. ajaran mereka yang berikutnya adalah untuk mempertahan orang yang menghina Islam kerana Islam yang ada sekarang ini sudah tidak betul...jadi penghinaan DAP terhadap Agama Islam adalah berdasarkan untuk memperbetulkan Agama Islam... dengan sebab inilah PAS bermatian dan sanggup mati syahid untuk melindungi Teresa Kok...saperti kata Nik Aziz pengikut PAS telah terjamin syurga untuk mereka... Jadi undilah PAS untuk ke syurga...

    ReplyDelete
  5. Orang dh lempar daging babi pintu mesjid ustaz oii. . .mimpi ngeri yg menjadi kenyataan. Macamana ni ustaz ? ? ? Tolong.

    ReplyDelete
  6. Anoy 7:58 AM mane hang belajo agama Ust Pas setaraf nabi.? bangang lh ko ni belajo lh dhn Jamil Khir ko o Tok peti Peraq.....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.