Saturday, March 22, 2014

Anwar Ibrahim Hina dan Fitnah Kerajaan Di Kajang Malam tadi


Malam tadi PKR mengerahkan jenteranya seluruh Malaysia untuk turun ke stadium Kajang bagi memulakan refomasi untuk Anwar Ibrahim. Tujuan refomasi itu adalah untuk membebaskan Anwar Ibrahim yang juga ketua umum PKR daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari.

Dalam ucapannya Anwar Ibrahim menyeru penyokongnya agar menolak kerajaan Barisan Nasional kerana kononnya menzalimi rakyat dan dirinya.

Rata-rata yang hadir malam tadi di stadium Kajang adalah penyokong tegar PKR dari seluruh Malaysia.

Anwar Ibrahim juga mencabar Menteri Pertahanan, supaya meletakkan jawatannya jika masih gagal menjawab kegagalan radar Malaysia mengesan pesawat penerbangan MAS MH370 yang hilang pada 8 Mac lalu.

Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa radar tersebut yang dibeli kerajaan Malaysia sewaktu beliau menjadi Menteri Kewangan sepatutnya berupaya mengesan semua penerbangan yang melintasi ruang udara dan perairan negara.

Beliau berkata demikian mengulas lanjut misteri penerbangan pesawat MH370 yang gagal dikesan sejak Sabtu lalu ketika dalam perjalanan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) ke Beijing, China.

Mengulas lanjut, Anwar turut mempersoalkan fungsi radar tersebut dipercayai ditutup hingga gagal mengesan pesawat tersebut.

"Apa jadi dengan radar itu, adakah radar itu ditutup? Kenapa radar itu tidak boleh mengesan pesawat kita?

"Kalau Menteri Pertahanan tidak boleh jawab perkara itu, dia kena letak jawatan serta merta," katanya lagi.
Anwar terus menyalahkan hakim mahkamah rayuan kerana tidak berlaku adil kepadanya kerana menerima arahan daripada pemimpin Umno sehingga menjatuhkan hukuman penjara 5 tahun kepadanya.

Beliau tidak pula menjelaskan kepada penyokongnya kenapa air maninya berada dalam dubur Saiful.

Sebelum itu seorang ahli daripada majlis peguam berkata jika melakukan seks suka sama suka tidak boleh ditafsirkan satu kesalahan, ini merujukan kepada kes liwat Anwar Ibrahim.

Anwar juga mendakwa mahkamah ICJ terkejut apabila hukuman dikenakan terhadap seseorang yang meliwat.

3 comments:

  1. Kalau radar asing dan juga satelite canggih negara asing juga tidak tahu kedudukan MH 370 nilaikanlah sendiri! Apalah punca samdul si Nuar ini.Nak menipu agak agaklah.Walau macam mana pun kami tahu apa penanan yang telah kerajaan buat dan kami berbangga atas segala usaha yang telah di lakukan.

    ReplyDelete
  2. Assalam Bro

    Tanya dia berapa dia dapat rasuah masa beli radar tu.... Sebab Daim kata menteri kewangan masa tu bodoh tak tahu buat kerja... dia hanya tahu nak songlap duit aje.... Biasalah bro yg masih menyokong ni otak dah diliwat 4cm oleh Anwar...

    ReplyDelete
  3. dah giler tahap cipan anwar ni...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.