Wednesday, March 26, 2014

Anwar Ugut Dan Gelar Hakim sebagai Anjing Umno Sebab Hukum Dirinya Bersalah


Anwar Ibrahim terus menerus menyerang badan kehakiman yang kononnya tidak adil dengan menjatuhkan hukuman bersalalah kepadanya kerana meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari.

Tujuan Anwar menyerang badan kehakiman adalah untuk mengugut semua hakim-hakin yang ada dimalaysia gar memberi kelonggaran kepada pembangkang walaupun mereka bersalah.

Terbaru Anwar dikatakan akan mengusulkan perasaan rasa kurang senangnya dengan badan kehakiman di Parlimen dan dan akan mendesak Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia untuk menyatakan pendiriannya samada membubarkan badan kehakiman atau menukarkan hakim yang dipilih oleh mereka.

Anwar Ibrahim berkata pihaknya akan meperincikan cara untuk membawa perkara itu ke Parlimen susulan keputusan kes Liwat II dan sabitan kes hasutan MP Gelugor, Karpal singh baru-baru ini yang dikatanya tidak bersalah.

Anwar mengugut kepada badan kehakiman untuk turun ke jalan raya membuat demonstrasi besar-besar jikalau tidak membebaskannya?

Beliau turut menuduh yang badan kehakiman kini semakin bersikap perkauman dan tidak melindungi hak golongan minoriti seperti kesalahan yang dilakukan olehnya.

Kata Anwar "Seolah-olahnya seperti ada pertandingan dalam badan kehakiman untuk melihat siapa yang lebih pro-Umno.

"Pertandingan ini membunuh kehakiman," Anwar cuba mengaitkan Umno agar rakyat membenci umno buat selama-lamanya

Diharap ada pemimpin umno tampil buat ulasan

9 comments:

  1. hmm nak tunggu pemimpin UMNO buat ulasan?..hehehhhehhhe....kelakar lah ..ada ke yg berani?

    ReplyDelete
  2. err.. nak tanya cikit. 5 tahun tu bila nak start ?. Tak sabar rasanya nak menikmati keamanan dan bebas fitnah 24jam selama 5 tahun ni.

    ReplyDelete
  3. Fitnah..ha ha ha kelakarlah Anwar yang banyak fitnah tapi pemimpin umno kecut teloq sebab yang ada dalam umno bodoh-bodoh belaka bila cerdik pandai nak jadi ahli umno dicantas

    ReplyDelete
  4. Anjing yg menyalak sbb menyangka org lain anjing mcm dia..kesian anjing anwar..anjing betul dpt tulang tp dia dpt lubang taik

    ReplyDelete
  5. BANGSATnya si PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG ni! BENCINya aku - makin DAJAL perangainya! Tengoklah loyar-loyar LONGKANG DAPBANGKAIBABI dan si PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG yg. asyik membela si PELIWAT dan PENJENAYAH, termasuk yg. bunuh polis kita serta mangsa, yg. majoriti umat Islam/Melayu, dgn. KEJAM!

    Baik PEMUDA UMNO jawab dan SERANG dgn. TANGKAS - jgn. jadi si LIBERAL penakut pula; asyik menyepi dan mengalah!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, amannnnnn........ Malaysia bila ketua pembangkang dah masuk penjara. Semoga apabila berada di dalam penjara, banyak-banyaklah muhasabah diri. Selama 66 tahun umur yang diberi oleh Allah apa amal kebaikan dan kejahatan yang akan dibawa nanti untuk mengadapNya. Kalau ikut perkiraan hamba yang kerdil ini. Musibah yang dibawa oleh Anuar ini lebih banyak. Bukan sahaja kepada dirinya, keluarganya tetapi juga masyarakat dan negara. Banyak-banyaklah buat amal semasa di penjara sebelum maut memanggil

    ReplyDelete
  7. Dlm penjara nanti kat mana air anwar nk tembak?semuanya jubor jantan je..suruh dia melanchap je la

    ReplyDelete
  8. Perlu ke UMNO menjawab dan melayan kerenah/cakap orang gila tu ?

    ReplyDelete
  9. Raszoszie, malangnya si orang gilaGAY itulah yg. dipuja si rejim Kapir DAJAL Barat-Zionis, termasuk si CNNCelakaNewsNetwork!!

    makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.