Thursday, March 13, 2014

Badrul Amin Kata Anwar Ada Daulat!


Dr Badrul Amin yang suatu ketika dulu mengemparkan dunia politik dengan memberi tazkirah pada jam 3 pagi kepada seorang isteri orang bernama Zatiwani yang bekerja sebagai juruteknik di sebuah kolej komuniti Rompin kini membantu Wan Azizah berkempen di Dun Kajang.

Malam ini Badrulamin berceramah distadium Kajang yang menjadi tempat rasmi pakatan melepaskan fitnah mereka terhadap kerajaan.

Beliau juga pernah berkata Anwar Ibrahim merupakan seorang Imam Mahadi dan kini Badrulamin mendakwa bahawa Anwar Ibrahim ada daulat.

Nampaknya banyak kerusi daripada penonton yang hadir dalam ceramahnya.

18 comments:


  1. Lihat juga bagaimana Pangkalan Tentera Udara Amerika Syarikat, Diego Garcia yg. terletak di Lautan Hindi, mungkin terlibat dlm. (disyaki)TERORISMA dajal ini (di - http://www.mazidulakmal.com/2014/03/cabal-times-dedahkan-tentang-diego.html, CABAL TIMES DEDAHKAN TENTANG DIEGO GARCIA DAN MH370 , Khamis, Mac 13, 2014)! Kemungkinan yg. sungguh MENGGERUNKan - cara TERORISMA yg. terbaru dan paling GANAS, oleh Barat-ZIONIS! Disyaki akibat kehadiran sekaligus, 12 jurutera/pakar teknologi TINGGI dari Malaysia dan 8 dr. China, yg. sgt. penting dlm industri Microchip, Data, Angkasa dan Pertahanan, dr. syarikat Freescale Semiconductor (lihat di http://www.techbriefs.com/component/content/article/31-ntb/webcasts/on-demand-webinars/17016, Freescale’s Portfolio of Microprocessors, Microcontrollers, and RF Devices for Aerospace and Defense , 06 August 2013)!

    Disyaki Mossad-CIA akan MENSASARkan pakar Bukan Barat, terutamanya yg. Islam dan dr. China dlm industri ini , terutamanya dlm. industri PERTAHANAN (lihatlah bagaimana Mossad telah membunuh ramai saintis nuklear Islam dr. Iran - di http://www.businessinsider.com/mossad-in-iranian-scientist-murders-2011-8, Mossad Suspected In Murder Of Iranian Nuclear Scientists, Vincent Trivett, Aug. 5, 2011).

    Ini tak mustahil kerana si Barat-ZIONIS asyik menyerang dan membunuh umat Islam sesuka hati, dlm pembunuhan beramai (GENOCIDE) di Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone atau bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - yg. bermula dr. Palestin, hingga ke Iraq, Libya, Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013).

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. PEMBETULAN:

    Lihat juga bagaimana Pangkalan Tentera Udara Amerika Syarikat, Diego Garcia yg. terletak di Lautan Hindi, mungkin terlibat dlm. (disyaki)TERORISMA dajal ini (di - http://www.mazidulakmal.com/2014/03/cabal-times-dedahkan-tentang-diego.html, CABAL TIMES DEDAHKAN TENTANG DIEGO GARCIA DAN MH370 , Khamis, Mac 13, 2014)! Kemungkinan yg. sungguh MENGGERUNKan - cara TERORISMA yg. terbaru dan paling GANAS, oleh Barat-ZIONIS! Ini disyaki akibat kehadiran sekaligus, 12 jurutera/pakar teknologi TINGGI dari Malaysia dan 8 dr. China, yg. sgt. penting dlm industri Microchip, Data, Angkasa dan Pertahanan, dr. syarikat Freescale Semiconductor, dlm. penerbangan MAS tersebut (lihat di http://www.techbriefs.com/component/content/article/31-ntb/webcasts/on-demand-webinars/17016, Freescale’s Portfolio of Microprocessors, Microcontrollers, and RF Devices for Aerospace and Defense , 06 August 2013)!

    Disyaki Mossad-CIA akan MENSASARkan pakar Bukan Barat, terutamanya yg. Islam dan dr. China dlm industri ini , terutamanya dlm. industri PERTAHANAN (lihatlah bagaimana Mossad telah membunuh ramai saintis nuklear Islam dr. Iran - di http://www.businessinsider.com/mossad-in-iranian-scientist-murders-2011-8, Mossad Suspected In Murder Of Iranian Nuclear Scientists, Vincent Trivett, Aug. 5, 2011).

    Ini tak mustahil kerana si Barat-ZIONIS asyik menyerang dan membunuh umat Islam sesuka hati, dlm pembunuhan beramai (GENOCIDE) di Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone atau bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - yg. bermula dr. Palestin, hingga ke Iraq, Libya, Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013).

    Kerajaan kita dan China, mesti MENYIASAT kemungkinan ini demi MENYELAMATkan penumpang MAS tersebut! Jgn. remehkan sebagai teori 'konspirasi' semata - setiap maklumat adalah PENTING!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. ni mesti byk tengok DVD cetak rompak..kan makcik kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakteh yg mungkin byk mkn Bak Kuh Teh kut..pandangan makcik sambal belacan ADA KEBENARAN..sy setuju

      Delete
  4. Cakap ostad ni nak percaya ka? Ostad ditangkap khalwat dengan isteri orang di dalam bilik resort di kuantan. Baru-baru nie pulak digempar dengan satu kes khalwat lagi di kajang dengan seorang janda anak 3. Ostad ni ostad agama mana? Setahu saya Al-Quran tulis "....jangan hampiri zina", dan jugak berzina berdosa besar. Ostad nie ostad seks ker?.....Typical dengan ketua umum PKR yang kuat seks.....suka belakang, tapi depan pun boleh jugak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuar tak ade daulat..dia ada palat utk main lubang jubo

      Delete
  5. cis...ada daulat konon...sebab anwar tak masuk penjara lagi la, banyak mala petaka di malaysia nie... banyak sangat dosa dia buat..

    esok dia dah masuk dalam, lega sikit malaysia..dari malapetaka..

    ReplyDelete
  6. Oi anon12:17am, lu punyaekoq bi dr. PENGGANAS Red Bean aaah?! Aku nak sebarkan maklumat berdasarkan FAKTA (bukan mcm. BABI PENGGANAS Red bean - berdasarkan TIPU DAJAL) apahal lu nak HALANG?! Lu ingat umat Islam yg. DIBUNUH beramai-ramai dlm. GENOCIDE oleh Barat-Zionis termasuk di Palestin, Iraq dan Syria adalah cerita wayang aahh?! BABI lu!

    PI MAMPOS lu kat BLOG DAPBANGKAIBABI!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  7. Dan anon 12:17am, ramai si KAPIRDAJAL menyamaq sbg. umat Islam/Melayu, terutamanya BABI PENGGANAS Red bean !

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  8. ostad ni ckp bukn2 ape muka tak tau malu ker ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka dah modifi tampal kulit babi mcm anwar lubang taik mcm mana nk malu lg..sondol aje la

      Delete
  9. nasib baek ada daulat kena lima tahun kalau tak ada daulat mau lebih lagi. daulat jubok.

    ReplyDelete
  10. kalau kena tangkap khalwat dgn bini orang boleh ar dapat sikit tumpang dault alsodom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daulat sama geng..kedua2 mangkok..lobang punya pasal

      Delete
  11. Kerana daulat le air mani Anuar boleh terpancut 4 cm dalam jubur jantan bernama Siful. Penyokong daulat boleh jubur bini orang jam 3 pagi sesuka hati je!! Kepala Toya punya Badrol.

    ReplyDelete
  12. Itu yg ditafsirkan sebagai DAULAT AS-SODOMI atau DAULAT AL-JUBURI. Yg membuat tafsiran pun adalah manusia yg tergolong dlm kelas DAULAT AL-MAKSIATI. Eloklah tu, manusia bangang agama ....

    ReplyDelete
  13. DAULAT al SODOMI.....
    Ceramah kat pompan setelah nikah mutaah cara syiah ok aper!
    Cuba tanya Badrol ni dia Syiah ker bukan.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.