Friday, March 7, 2014

Himpunan Selamatkan Anwar Di Stadium Kajang Gagal



Perhimpunan solidariti untuk selamatkan Anwar Ibrahim yang diadakan di Stadium Kajang gagal menarik sokongan penyokong pakatan

sehingga jam 11 malam pun stadium masih kosong


Sementara itu kepimpinan KEADILAN mengecam pentadbiran Datuk Seri Najib Razak, kononnya mempengaruhi keputusan Mahkamah Rayuan yang menjatuhi hukuman penjara 5 tahun ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini.

Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua berkata, tindakan pimpinan perdana menteri itu membangkitkan kemarahan rakyat dan merupakan satu pengisytiharan ‘perang’ terhadap Pakatan.

“Najib penjarakan Anwar lima tahun- rakyat akan jatuhkan Najib dalam masa lima bulan, saya janji kepada kamu!

“Najib isytihar perang kepada Pakatan Rakyat, rakyat sedia untuk bangkit!,” tulisnya di laman Twitter.

Pengarah Strategi KEADILAN Rafizi Ramli berkata, beliau sudah menjangka keputusan mahkamah dan menyifatkan ia keputusan yang tidak adil.

Sementara itu, Adun Bukit Lanjan yang penuh kontroversi, Elizabeth Wong berkata keputusan hakim Mahkamah Rayuan menolak keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskan Anwar sebelum ini, adalah mengejutkan.

4 comments:

  1. Inilah perangai manusia dalam PR khususnya lembu PKR..semua perkara nak diorang je menang..hak orang lain akan dipertikai..hak saiful bohari yang diliwat tu camner wooiii lembu-lembu semua..terimalah dengan redha..lagipun bukan lubang taik korang yang kena jolok ngan batang konek bengkok tak sekolah anwar tu..konek dia buta..semua dia main jolok jer..

    ReplyDelete
  2. Anwar,kau ni patut muhasabah diri diam-diam dalam penjara,taubat nasyuha,sembahyang dan wirid banyak-banyak,sebelum azab yg lebih pedih menimpa.Cukuplah berbohong dan memperalatkan rakyat .Bila rakyat tercekik kesusahan apa pun kau tak tolong.Tapi bila kau buat kerja terkutuk tu dan terjeratter kau peralatkan rakyat utk membela engkau.Sodomi 1 dulu aku pun terpedaya,sodomi 2 mujurlah aku jumpa bekas pembantu kau,Rahimi dia cerita semua apa yg berlaku pada kawan dia Saiful,kemudian aku dapat jumpa pula Rashid yg jadi tukang 'layan' kau di penjara ,di rumah dan di pejabat.Dengar cerita dia orang aku terasa nak muntah.Lepas tu ada pula Papagomo dgn video cinadolnya,maka makin terserlahlah lagi perbuatan terkutuk engkau,selamatlah aku dari terus tertipu,alhamdulillah.

    ReplyDelete
  3. Keputusan pertama dulu juga kontroversi. Sebab pendakwa tiba tiba jadi peguambela annuar.

    ReplyDelete
  4. Anuar Ibrahim ni memang menyusahkan Rakyat jelata ...kalau menang menyusahkan rakyat...Dah kalah , lagi bertambah menyusahkan rakyat.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.