Wednesday, March 19, 2014

Zaharie Sempat Padamkan Maklumat Penting Dalam Simulatornya Sebelum Penerbangan



Pihak polis mendapati kebanyakan maklumat di dalam simulator pesawat milik Kapten Zaharie Ahmad Shah yang kini dalam proses siasatan telah dipadamkan sebelum beliau menerbangkan pesawat MH370 ke Beijing 8 Mac lalu.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, walau bagaimanapun pihak polis menggunakan kaedah forensik untuk mendapatkan semula segala maklumat serta data yang telah dipadam itu.

"Apa yang dilakukan oleh pihak polis bukan untuk menuduh Kapten Zaharie atau memberi tekanan kepada keluarga tetapi kita melakukan siasatan paling terperinci berdasarkan beberapa kemungkinan," ujarnya


Agak ganjil juga maklumat penting yang sepatutnya ada dalam simulatornya telah dipadamkan.

1 comment:

  1. Assalamualaikum sume,

    Ada berita baik...kuasa penyembah Dajjal No. 1 dunia akan binasa tidak lama lagi...

    1. ICBM akan meluncur dari China ke USA....confirmed.

    2. ICBM akan meluncur dari
    USA & territorial military ke China...juga confirmed.

    3. Armada China dah dapat lesen ke Laut Hindi....dengan pengorbanan warga 150 lebih jiwa dlm MH 370

    4.USA Panicked...tak berani pon.....

    5. US gertak China...

    6. China tibai semacam je..kata misi kita misi SUCI kemanusiaan untok cari warga yang hilang

    7. Di lautan Hindi akan ada kapal perang China yang ronda2 baru la Bapak Daqjjal No. 1 dunia ada AKAI..

    8. Mudah2an akan binasa lah tu....

    9. Bab Orang Maldives Nampak kapal terbang rendah iras2 MAS ..

    10. Depa ni Muselims.. Koran tak ajar menipu...

    --kalau orang Maldives nampak kapal terbang tu tapi kata tak nampak itu maknanya TIPU.

    -- kalau orang Maldives tak nampak kapal terbang MAS tu tapi kata NAMPAK maknanya sama ada Orang Maldives itu GILA atau Kapal terbang MAS tu yang GILA....

    11. Ini permainan world powers...

    12. Kalau ada sapa sapa yang DEFENSIVE sangat kapal tu tak da di DIEgo Garcia tu sebenarnya takut sebab bukan senang nak kata US / CIA punya kerja..Siapa berani ? Be honest please...biasa la tu...memang CIA syok buat kerja haramjadah tu..

    13. Allah tak redho...bagi orang Maldives yang MUslims (tak menipu) nampak....

    14. Allah tu banyak Jundullahnya dibumi ini..nyamok la, ikan nun la, entah apa lagi tak ingat la...ini pula MUslim beriman kesayangan Allah swt yang nampak..

    15. Kalau di Maldives kata berita tu palsu, maknanya yang nampak tu semua GILA atau sebenarnya bermain game TAKUT kat US...

    16. Sapa tak takut US mai tolong bagi tau say IC numbers dan Name...nak simpan je !

    Apa pon memandangkan Tuan Guru Haron Din YANG TERSASAR perjuangan politiknya sebelum ini telah bagai sireh pulang ke gagang yakni BERKATA BENAR TENTANG KEUPAYAAN Kerajaan menangani kes ini dan beliau mohon kita bersatu ...dan berdoa mohon ditunjuk oleh Allah jua. Iaitu pengakhiran episod KHIANAT ini !

    ...abu ahmed & the Keeper of the East Gate....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.