Monday, April 21, 2014

Anwar Kata Tak Salah Tunduk Depan Mayat Kafir Malah Amalan Yang Mulia


Anwar Ibrahim mengecam tindakan golongan yang mempersoal caranya memberi penghormatan dengan menunduk kepala depan mayat mendiang Karpal Singh.

Anwar membawa cerita bahawa Rasulullah pun turut bangun, tunduk dan diam ketika lalu jenazah Yahudi tapi Anwar tiada beri sebarang rujukan pun.

“Orang Islam dilatih sebegitu, orang (bukan Islam tengok Islam hebat, ciri kemanusiaannya tinggi. Umno tiada modal, mempersoalkan kenapa hormat dia (mendiang Karpal).


Saya buat itu semua kerana saya mentaati Agama Islam bukan seperti umno, kata Anwar dihadapan kira-kira 2,000 hadirin ceramah Jelajah Reformasi 2.0 di Lembah Pantai malam tadi.

Saya tahu apa yang saya buat jangan nak bising-bisinglah, jika umno tak mampu buat jangan biar medianya mengutuk saya, jelas Anwar.

 Karpal Singh maut dalam satu kemalangan jalan raya di KM 306.1 Lebuhraya PLUS berhampiran Gua Tempurung kira-kira jam 1 pagi 17 April lalu.

Karpal yang juga peguam utama dalam kes liwat Anwar Ibrahim maut ditempat kejadian. Hanya Karpal sahaja yang tahu rahsia Anwar Ibrahim sebenarnya.

“Saya nak tanya. Kalau semua tak mahu buat bagaimana nak buat dakwah, siapa nak dengar dakwah dengan pendekatan macam ini? soal Anwar.

Setakat ini dakwa Anwar Ibrahim sudah ada beberapa pemimpin kafir yang semakin hampir untuk memeluk Agama Islam tetapi media sosial pro-Umno sebagai halangan buatkan mereka semakin jauh.

4 comments:

  1. Aku nak tengok pemimpin umno hormat mcmana bila ada ada pembesar yg sekutu mereka meninggal

    ReplyDelete
  2. BRO Berdekatan Gua Tempurung di PERAK Lah... Gua MUSANG tu di KELANTAN YOB

    ReplyDelete
  3. Bodoh dan buta.... nak tengok apa lagi... dah ramai pemimpin non muslim meninggal... tak ade siapa yg pergi ikut acara tunduk hurmat.... Kenapa bengong sangat anon 9:59. Jgn ego dan degil ...atau maybe ko ni Red Bean....

    ReplyDelete
  4. Bukan saja tak salah tunduk kpd mayat kafir, main bini kawan dan sex sesama Jantan pun tak salah bagi Mazhab Anuwar ni ..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.