Sunday, April 20, 2014

Harakah kata Dalam Kereta Alphard KS 9898 ada fail Kes Liwat Anwar


Portal rasmi Pas melaporkan bahawa terdapat fail kes liwat Anwar Ibrahim yang bakal dibawa ke Mahkamah Persekutuan yang dibawa bersama dalam Toyota Alphard KS 9898 yang terlibat dalam kemalangan berdekatan Gua Tempurung.

Wan Azizah memaklumkan kepada harakah 

"Saya diberitahu dalam kereta ada fail kes (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) yang akan pergi ke Mahkamah Persekutuan yang beliau bawa bersama untuk diteliti. Saya berasa begitu terkilan bahawa beliau terpaksa pergi, tetapi walaupun peninggalannya kami akan meneruskan perjuangannya,"  


Ini mungkin akan menyebabkan kes rayuan ke mahkamah Pesekutuan akan ditangguh buat sementara waktu untuk memberi peluang kepada peguam Anwar Ibrahim mengumpul semula dokumen yang dikatakan hilang.

Sementara itu ramai yang hadir untuk memberi penghormatan kepada mendiang Karpal berkata hanya Karpal yang begitu tegas dan konsisten dalam pendiriannya terutama berkenaan hudud hudud yang hendak dilaksanakan oleh Pas. Walaupun berbagi cara pemimpin Pas termasuk Nik Aziz, Haji Hadi dan banayka lagi cuba membodek beliau namun Karpal tetap menolak perlaksanaan hukum hudud tersebut.

Hanya Karpal sahaja yang tahu siapa Anwar Ibrahim yang sebenarnya.

7 comments:

  1. Jgn2 Anwar yg rancang eksiden tu
    So boleh bg alasan fail hilang
    Tangguh lg
    Dpat kt anjing2 PKR mau kata Anwar boleh lepas

    Anwar saja kot ambik KS sbg lawyer dia. Dpt kaburi mata semua org yg dia baik dgn KS.

    Padahal, dia mgkn geram gila kt KS tv. KS yg bongkarkan kegilaan kote bengkok dia p tojoh merata

    Anwar dah sikit nak jd PM, tp KS dh hancurkan semua.

    Dan sebab KS x bijak lawan TS Shafie, Anwar akan ke penjara lg !!

    So boleh la kita kata yg Anwar yg rancang eksiden tu. KS dah bnyk susahkan dia !!!

    Ok x teori aku ? Hahaha


    ReplyDelete
  2. Mana Mak cik sambal belacan ni?

    ReplyDelete
  3. Anuar (aljubri) dan Azizah (ikan masin sepat,) ,(mat sabu sapu bini orang dan anwar yang kata...!!) boleh tipu semua penyokong penyokong drama air mata ni...

    Tapi yang jelas...dua spesis terkutuk ni berhari hari berzikir dengan fitnah.....

    Satu hari nanti menantang ni akan tersungkur dengan penuh kehinaan jua...

    ReplyDelete
  4. Ini kah komen cai2 umno mmg x ada moral langsung komen taraf longkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai2 umno cuma buat teori sahaja, tak buat dan sebar fitnah seperti kau2 semua.

      Delete
  5. Anon 4.04pm lg hebat dr segala komen,demi anwar katakan..lubang jubo pun lubang jubo lah..janji sokong anwar..otak mangkok taik susah nk terima pendapat or komen org lain

    ReplyDelete
  6. Anon 4.04pm

    Pergh !!! Gila babi punya standard komen dia
    Buleh bergegaq keranda KS woo !!!

    Biarlah standard longkanp
    Jgn standard kt bontot org
    X pun standard spenda putih stopa !!
    Hahaha

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.