Monday, April 28, 2014

Janda Ditangkap Dihotel Bajet


Seorang janda berusia 33 tahun dan teman lelakinya dicekup penguat kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) dalam Ops Gejala Sosial di sebuah hotel bajet di Taman Merdeka Permai di sini pagi tadi.

Ketika serbuan pukul 3.30 pagi itu, pasangan tersebut didapati cuba menyembunyikan status mereka dan mengaku telah berkahwin ketika disoal siasat oleh pihak polis sebelum diserahkan kepada penguat kuasa JAIM.

Menurut sumber, wanita tersebut didapati membawa anak lelakinya berusia lima tahun ke hotel itu untuk bersama teman lelakinya yang berusia 43 tahun.

"Pihak polis yang menyertai operasi berkenaan telah mengetuk pintu bilik pasangan itu dan seorang lelaki muncul dan mendakwa bahawa mereka telah berkahwin.

"Bagaimanapun, ketika pemeriksaan lanjut dibuat, pasangan itu didapati telah gagal menunjukkan bukti pernikahan dan akhirnya mengaku baru ber-kenalan dan belum berkahwin," katanya.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa JAIM, Rahimin Bani berkata, turut ditahan dalam operasi itu ialah enam pasangan lain yang berusia sembilan hingga 45 tahun.

Kesemua mereka ditahan dalam operasi bersepadu yang diketuai Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) di tiga hotel bajet di dua lokasi berasingan di Batu Berendam.

Kesemua yang ditahan disiasat mengikut Seksyen 53 Enakmen Kesalahan Syariah Negeri Melaka 1991 kerana bersedudukan.

Kata Rahimin, jika sabit kesalahan pesalah boleh didenda sehingga RM3,000 atau penjara 24 bulan atau kedua-duanya sekali.

Seramai 52 orang telah ditahan sepanjang operasi itu termasuk tujuh pasangan tersebut atas pelbagai kesalahan termasuk ujian air kencing yang positif dadah.

Turut menyertai operasi bermula pukul 12.30 tengah malam hingga 8 pagi Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK).

10 comments:

  1. Kau berapa lama boleh tahan tanpa seks kalau pernah melakukannya? Jawab terus terang.

    Nak kahwin pun bukan murah sekarang Dan lebih banyak membawa masalah kepada diri sendiri Dan anak sedia ada. Kan dah banyak cerita dera anak oleh ibu atau bapa tiri.

    Kahwin mutaah lepas kan nafsu lebih sesuai kut kat Malaysia.

    Tak payah mana-mana Jabatan Agama sibuk cari cekup orang sedang lepaskan nafsu Dan gian, kan?

    ReplyDelete
  2. OI anon 10.04am, lu punya ekoq ni ni PENJILAT DAPBANGKAIBABI aahh??

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap..pp dan jilat..tt itu BABI punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan DAPBANGKAIBABI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ini!

    ReplyDelete
  3. SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas tindakan tegas JAIM! Kalau tidak, esok mungkin parti SEKS-MELIWAT BINATANG pula dituntut ComanGAY!

    Apalagi anak muda ISLAM/Melayu kita makin dihasut oleh si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPELIWAT, utk terikut cara jenerasi muda si KAPIR Barat-ZIONIS yg. telah dirosakkan moral dan budaya mereka, dgn. menggunakan falsafah "demokrasi/hak asasi/kebebasan mutlak" LIBERAL SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. Awam/ketagihan dadah,-alkohol-perjudian/MEROGOL BINATANG dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu, terutamanya jenerasi muda kita (lihat pesta dadah tempoh hari)!

    Lihat akhbar(ANTI-ISLAM) di http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2561478/Miley-Cyrus-gives-away-gold-leaf-rolling-papers-wearing-marijuana-leaf-leotard-Bangerz-tour-Canada.html , Miley Cyrus gives away rolling papers made of GOLD before wearing marijuana leaf leotard on Bangerz tour in Canada, By Daily Mail Reporter, 17 February 2014; dan di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html , Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  4. Setuju dgn anon 10:04 KECUALI bab mutaah. Nak nikah kahwin sekarang macam-macam kerenah birokrasi yg dikenakan atas alasan kadar perceraian yang meningkat. Tapi, dah buat macam2 pun tak menurun gak kadar perceraian tu. Kajian demi kajian dah dibuat tapi sama jer.
    Kos pun makin meningkat. Kenduri pun kadang2 tu lebih dari anak Raja. Padahal rukun nikah yg wajib ikut tak minta pun kursus la, sijil kesihatan la etc etc. Fikir fikirkanlah.....

    ReplyDelete
  5. Yang makcik ni pun tak terfikir ke kenapa jadi "Apalagi anak muda ISLAM/Melayu kita makin dihasut oleh si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPELIWAT, utk terikut cara jenerasi muda si KAPIR Barat-ZIONIS yg. telah dirosakkan moral dan budaya mereka, dgn. menggunakan falsafah "demokrasi/hak asasi/kebebasan mutlak" LIBERAL SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik'"?

    Sebab kita sendiri yg menyusahkan sesuatu yang patutnya senang. Nenek saya dulu, 16tahun dah nikah. Kekal sampai akhir hayat dan insyaAllah hingga ke Jannah. Takde pun kena buat macam sekarang. Sekarang nie nak nikah lagi susah daripada nak ambik lesen moto. Tulah salah satunya penyebab banyak jadi kes yang macam2 sekarang nie......

    ReplyDelete
  6. Satu lagi makcik, kurangkanlah penggunaan perkataan2 dan ayat2 yg kasar tu. Kita Melayu Islam yang penuh sopan santun. Nak menegur biar dgn cara baik. Pepatah kita ada menyebut, macam tarik rambut di dalam tepung, rambut tak putus tepung tak berselerak. Saya faham makcik marah. Tapi bukankah perasaan marah itu datangnya dari syaitan? Adakah menjadi Sunnah perbuatan kasar seperti yang dilakukan makcik?

    Biarlah makcik nak kata apa pun kat saya. Sesungguhnya yg baik itu datang dari Allah swt dan yang buruk2 tu semua dari saya. Apapun saya nak minta maaf terlebih dahulu sekiranya teguran saya menyinggung perasaan.......

    ReplyDelete
  7. OI si nikah-jadah, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-ZIONIS/CIA-MOSSAD dan ejen-ejen mereka dari DAPBANGKAIBABI MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA, nak menghalang sebarang maklumat BENAR tersebar!

    Dahlah tu, asyik sasarkan hanya Makcik Sambal Belacan dan asyik fitnahkan dia - apa yg. mereka TAKUT sgt. dia tulis tu?!

    Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

    PI MAMPOS lu KANDANGBABI DAPBANGKAIBABI/CIA-MOSSAD!

    ReplyDelete
  8. Oi si PENYAMAQ-nikah, lu ni kalau bukan PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean, baca ni si BANGSAT BODOH mcm. KERBAU!

    Di http://www.mukminun.com/2012/02/ketahuilah-tentang-marah-dalam-islam.html#_:

    "Mereka bersikap lemah lembut terhadap orang yang mukmin, dan bersikap tegas (keras) terhadap orang-orang kafir, mereka berjihad dijalan Allah," (Al-Maidah: 54).

    …."Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir (Kafir Harbi – yang terang-terangan memusuhi Allah dan Rasul-Nya), tetapi berkasih sayang sesama mereka (sesama Muslim),”(Al-Fath: 29).

    Maka sudah selayaknya, nak engkau bereaksi tegas terhadap segala bentuk pelecehan dan penghinaan simbol-simbol Islam yang dilakukan oleh orang-orang yang tidak menyukai agama ini menjadi mulia.

    Marahlah ketika melihat ajaran Islam ini dihina, dilecehkan dan diremehkan oleh orang-orang kafir atau oleh orang-orang yang mengaku Islam padahal ia telah kafir karena tabiatnya yang sama persis dengan orang kafir.

    Bahkan bila perlu, berlaku hukum jihad memerangi orang-orang kafir harbi yang secara terang-terangan menyatakan permusuhan terhadap Islam, Allah, dan Rasul-nya. Namun perlu kau ingat, nak… Tidak semua orang-orang kafir adalah kafir harbi.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  9. Tapi si nikah Hatyai, kalau kau betul umat Islam, Makcik minta maaflah pd. kamu dan ALLAH SWT. Makcik tengah berang ni sebab si KAPIR DAPBANGKAI asyik menyamaq jadi org. Islam dan asyik mensasarkan Makcik saja selalunya! Makcik tahu marah ada tahapnya tapi si KAPIR DAJAL makin jahat kat Tanah Melayu ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  10. Surah Az-Zumar, Verse 10:
    قُلْ يَا عِبَادِ الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا رَبَّكُمْ لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَٰذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ وَأَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَةٌ إِنَّمَا يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَيْرِ حِسَابٍ

    Katakanlah (wahai Muhammad, akan firmanKu ini, kepada orang-orang yang berakal sempurna itu): "Wahai hamba-hambaKu yang beriman! Bertaqwalah kepada Tuhan kamu. (Ingatlah) orang-orang yang berbuat baik di dunia ini akan beroleh kebaikan (yang sebenar di akhirat). dan (ingatlah) bumi Allah ini luas (untuk berhijrah sekiranya kamu ditindas). Sesungguhnya orang-orang yang bersabarlah sahaja yang akan disempurnakan pahala mereka dengan tidak terkira".

    via iQuran

    Makcik kena faham game plan dorang. Apa yang dorang nak buat adalah nak provoke bangsa Melayu supaya bertindak. Supaya kali ini, Melayu yang mulakan pergaduhan. Tidak seperti 13 Mei yang mana kita tahu dorang yang mulakan. Bila ini berlaku, maka akan dijaja lah di seluruh dunia bahawa Melayu menindas minoriti dan bermulalah campur tangan pihak luar.

    DS Najib faham perkara ini sebab tu kita nampak dia lembik tapi dia tahu implikasinya. Tun Mahathir belum mati lagi jadi saya yakin dia juga memantau. Oleh itu makcik, saya menyeru agar makcik sabar. Kerana janji Allah dalam surah Az Zumar ayat 10 diatas, "Sesungguhnya orang orang yang bersabarlah sahaja akan disempurnakan pahala mereka DENGAN TAK TERKIRA"...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.