Tuesday, April 8, 2014

Liwat Hanya Mainan Umno, Anwar Yang Saya Tahu Seorang Yang Bersih Dan Warak


“Sudah 16 tahun, tajuk liwat itu masih berjalan lagi, ini hanya mainan pemimpin umno sahaja.

“Mereka mahu Anwar nyah dari bumi Malaysia ini,” kata Saifuddin Nasution.


Ketakutan sebenar Umno kepada Anwar Ibrahim adalah kerana beliau sudah ‘mengubah’ jutaan rakyat memilih pakatan pembangkang pada PRU13 lalu. Ramai anak-anak muda sudah menerima Anwar sebagai pemimpin mereka.

Saifuddin berkata demikian pada ceramah Karnival 60 tahun PAS Johor di Parit Tarom yang lalu.

Menurut Saifuddin lagi, Umno semakin lemas dan cemas dengan sokongan rakyat terhadap PAS, KEADILAN dan DAP.

Bukan sahaja menang undi popular pada PRU13 tetapi sokongan Melayu yang meningkat pada PRK Kajang lalu turut membuatkan BN hilang punca untuk berdepan PRU14 nanti.

“Kalau Anwar tak ada, barangkali tak ada lagi barang naik, tak ada lagi subsidi dipotong, tak ada lagi kapal terbang hilang sebab tak ada lagi kapten yang kenal Anwar.

Selagi batang tubuh Datuk Seri Anwar Ibrahim bebas di pentas politik negara, selagi itu Umno tidak akan senang duduk, kata Datuk Saifuddin Nasution Ismail.

Katanya, Anwar bagi BN adalah ancaman paling besar, yang boleh menamatkan kekuasaan parti itu jika karier politik Ketua Pembangkang itu tidak dimatikan.

Sebab itu katanya, pelbagai fitnah cuba dibuat ke atas Anwar, hanya semata-mata mahu Anwar nyah dari politik negara ini.

Isu liwat hanyalah mainan Umno setahu saya Anwar Ibrahim seorang yang bersih dan warak tidak tinggal sembahyang walau satu waktu pun, takkan dia buat perkara yang diharamkan oleh Agama Islam.

Saifuddin Nasution adik kepada bekas Setiausaha Politik Perdana Menteri Datuk Shahlan Ismail, merupakan ahli Pas seumur hidup kini setiausaha Agung parti keadilan rakyat(PKR) dan menjadi orang kanan Anwar.

Beliau begitu lantang mempertahankan ketuanya Anwar Ibrahim daripada dituduh meliwat kerana pada pendapatnya Anwar seorang yang baik dan warak.

Berbanding dengan abangnya  Datuk Shahlan Ismail yang kurang menyerlah, walaupun berkhidmat dan menjadi orang penting kepada Dato Seri Najib Razak namun beliau gagal mempertahankan bosnya.

11 comments:

  1. Dia akan dapat tempat istimewa bersama Anwar di akhirat nanti.Tapi dalam kes liwat ni sudah tentu bukan di syurga,kerana berdasar apa yg saya tahu dan apa yg berlaku dimahkamah,saya sangat yakin Anwar memang seorang peliwat.

    ReplyDelete
  2. Sudahlah Saifuddin! Yang paling cermelang dalam PRU ke 13 di kalangan parti parti pembangkang ialah DAP. Kamu menang sorak aje. Jumlah kerusi Dun dan Parlimen PKR dan PAS merosot dalam PRU ke 13. Inilah Melayu, dia tolong Cina dalam piliharaya. Dia ingat Cina akan mengenang budi kalau mereka kalau herjaya dapat kuasa. Tengok sajalah nasib Melayu PP

    ReplyDelete
  3. Lawak la kau nie saifuddin..agak nya kalau kau sudah diliwat si nuar nie baru kau nk percaya kot...Dato Nalla yg lg lama kenai si anuwar pn dh angkat kaki..org mcm kau nie mmg elok lah jd pencacai seumur hidup...

    ReplyDelete
  4. Bengong betui si pudin bertingkat2

    ReplyDelete
  5. sudahlah sipudin....saya kenal anwar sejak kamu belum tahu mengesat hingus lagi.

    ReplyDelete
  6. Ada kaitan chaipol dengan DNA y.

    ReplyDelete
  7. melayu tak sedar diri. menjadi baruah kepada peliwat . bersih konon. berlambak bukti boss hang tu peliwat.... sudahlah...sampai bila nak pelingkup rakyat.....kapir tu dok guna suara hampa untuk berkuasa . hampa tu alat saja. melayu ramai dah sedar . tak lama lagi tingal hampa saja dok menyalak......tunggu PRU 14 ....melayu akan bersatu dibawah UMNO.

    ReplyDelete
  8. sebenarnya siput din dan pembangkang takut anuar hilang dari politik sbb pembangkang bakal hancur tanpa anuar..mereka akan bercakaran sama sendiri spt skrg ni pun..walau pun nuar pembelit putar alam tp mereka masih taksub dan sokong buta tuli..stkt ni tak nampak lagi pemimpin pembangkang lain yg menonjol..

    ReplyDelete
  9. saifudin orang sumatera yang dapat kerakyatan malaysia. dia mungkin agen pemecah-belah negara.

    ReplyDelete
  10. oi pudin bodoh..suh nuar peliwat tu saman dato eskay..dgn papagomo berani pulak saman

    ReplyDelete
  11. siput din siput din aku dah kena kencing dgn si penipu bersiri si nuar tu sejak taun1974 lg isu baling si penipu bersiri tu punya pasal lah aku kena tendang dari universiti dulu kiwak kau lah nuar...sipudin bodo mempertahankan org munapik ingat lah neraka sikit kita bolih mati bila2 jer lebih baik kau bertaubat cpt2 tak de guna nya kau bodek dia tu lebih baik kau jaga ALLAH dia maha mengetahui lg maha berkuasa apa guna kau menipu diri sendiri ??? kenapa lambat sgt kau nak dpt hidayah haaa???

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.