Saturday, April 26, 2014

Semua MP DAP Termasuk Yang Beragama Islam Setuju Pas Berambus Keluar Pakatan


Semua ahli Parlimen DAP termasuk yang beragama Islam setuju dengan kenyataan Setiausaha Organisasi kebangsaan DAP, Anthony Loke supaya PAS berambus daripada Pakatan Rakyat jika masih berdegil dengan keputusan  untuk melaksanakan hudud.

Ahli Parlimen Islam iaitu MP Bukit Bendera, Zairil Khir Johari berharap Pakatan Rakyat kekal seperti sekarang, namun sudah menjadi dasar DAP.

MP DAP Raub juga Islam, Ariff Sabri Abdul Aziz turut menyokong gesaan Loke agar PAS berambus dengan segera daripada pakatan jika masih tetap mahu melaksanakan hudud di Kelantan. 

Mereka berjanji tidak akan menyokong sekiranya Pas membawa usul Hudud di Parlimen nanti.

Dap mahu Pas menyertai pakatan bukan untuk menyokong melaksanakan hukum Islam tetapi hanya mahu Pas raih sebanyak mungkin undi daripada orang Melayu agar umno dapat dikalahkan.

Suka tak suka Pas terpaksa bermuzakarah dengan umno jika benar-benar ikhlas mahu melaksanakan hukum hudud bukannya menuduh dan mengeji Umno.


15 comments:

  1. Itulah nasib PAS
    Skdr jd anjing Pakatan yg syok sendiri
    Dah kena halau pun masih x sdr diri
    Kesian
    X dak nilai langsung
    Kesian unit amal Pas
    X ubah sbg balaci kandang babi DAP

    ReplyDelete
  2. itulah kifarat allah, agaknya pada pas. mintalah skongan syaitan yang selama ini dok skong pas.

    ReplyDelete
  3. Mana unit amal Pas yang jadi bodyguard Teresa Kok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitulah murahnya maruah unit amal Pas
      Skdr anjing kurap DAP
      Masa nak guna, panggil jr. X pun tiup wisel.
      Dah x nak pakai halau jauh2

      HINANYA..

      Delete
  4. PRK Jelutong kan hujung Mei ini. Jadi DAP kena lah tunjuk betapa hero nya party rasis dan anti-islam agar dapat majority tinggi seperti semasa mendian Karpal Singh. Yang jadi keldai dan dikencing hangit adalah parti PAS. DAP kena tunjuk kepada kaum cinabeng betapa kuat nya DAP sebagai pemimpin PR. Demi undi PRK, dan kerana majority Jelutong adalah cina, jadi maki hamum dan hina puak PAS boleh ajer dan tidak mengugat kemenangan. Tapi tengok si Mat Sabu yang akan terus bersama-sama DAP dalam kempen PRK. Mat Sabu tu bukan sangat hendakkan PAS. PAS hanya vehicle ajer. Yang banyak dapat menfaat dari menjilat DAP. PAS ada sedar tak? Atau masih mengikut membuta-tuli dan gadai maruah dan agama?

    ReplyDelete
  5. Adakah umno bn nak laksanakan hudud sekiranya pas bersatu dgn umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. INSYA ALLAH
      apabila rukun islam yg 5 dan rukun iman yg 6 ditunai dgn sepurna
      Pasti hudud akan sampai
      X payah nak bg alasan apa2 dah.

      Tp kalau dok juakt agama, juai akidah hanya utk ke Pjaya. Bergabung dgn penyondol juboq, dok jadi hamba DAP kapiaq.. x ke mana

      Delete
  6. beri dulu kefahaman kepada rakyat apa itu hudud dan bagaimana ia lebih baik, bagaimana proses perlaksanaan, bagaimana proses pendakwaan dsb. jangan tahu sendiri, syok sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kita kena paham apa tu hudud. Apa hudud yg nabi jalankan... tolonglah. Kita pahami dulu

      Buat masa.. tumpukan pd rukun islam dan rukun iman...

      Delete
  7. PAS, ada maruah ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS penjual agama dan akidah utk dapat kuasa
      Jijik pada mata agama
      Org kapiaq pun x pandang puak laknat ni. Sbb tu DAP boleh halau mcm kucing kurap. X ada nilai. X berguna langsung. Kesian kt depa ni

      Delete
  8. PAS teloq pun x dak
    Skdr jd anjing DAP
    jaga kandang babi DAP
    Kesian beb....

    ReplyDelete
  9. Dalam bab ini meminta2 dan menyondol2 tu memang kerja puak tu.
    Dihalau pun masih sanggup menyondol2 , menjilat2 tuan dapig.
    Kempen pun meminta2 simpati penuhkan tong kosong.

    Tapi pasal cakap agama memang mengalahkan ostad berijazah pun. Segala fatwa , hokum, sampai sorga noraka pun dia orang yang buat list siapa yang bakal nak jadi ahlinya.

    ReplyDelete
  10. Dah tersepit baru nak cari umno ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS x pnh tesepit
      Hanya anjing yg tahu tersepit dan menyalak mintak tolong
      PAS lebih bwh dr anjing
      Dan mampus kena gelek lori

      Delete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.