Tuesday, May 6, 2014

Akibat Tak Tahan Pedas Warga Emas Singapura Nekad Buat Laporan Polis


Seorang lelaki warga emas Singapura telah pergi ke sebuah restoran di Jalan Bukit Timbalan, Johor Bahru lalu memesan Nasi Goreng Kampung. Setelah memakan Nasi goreng tersebut, beliau merasa terlalu panas dan pedas. Kepedasannya terasa hingga keesokan harinya tidak mahu hilang. 


Kerana tidak berpuas hati terhadap makanan warga emas Singapura tesebut nekad membuat laporan polis.





“Pada 30/04/2014 jam kurang 9 malam saya telah pergi makan di kedai makanan, nama tidak pasti di Jalan Bukit Timbalan J/Bharu. Setelah itu saya telah membuat pesanan makanan iaitu nasi goreng kampung dan minum air suam, kemudian setelah saya memakan nasi goreng kampung tersebut saya telah dapati nasi goreng tersebut panas dan rasa begitu pedas. 

Sehingga ke hari ini saya masih rasa pedas nasi goreng kampung yang dimakan semalam. Saya syaki mereka memasak nasi goreng tersebut dengan meletakkan cili terlampau banyak. Tujuan laporan ini dibuat adalah kerana tidak berpuas hati terhadap makanan yang dimakan semalam dan mahu membuat pemeriksaan kesihatan di hospital. Sekian laporan saya”.

4 comments:

  1. dah balun satu pinggan baru rasa pedas... alahai!!!!

    ReplyDelete
  2. Di singapura 'nothing is free'. Agak dia cuba nasib di JB kalau kalau boleh free.

    ReplyDelete

  3. Si KAPIR RASIS S'pura ni patut DIHALAU balik kat S'pura tu!

    Aku syak restoran tu mungkin restoran Islam/Melayu - sebab dia makan nasi kampung kan; jadi si KAPIRRASIS ni disyaki nak MENGHINA ISLAM/umatnya! Lepas tu mungkin akan guna loyar-buruk DAPBANGKAI/PKRSODOM utk saman berjuta kat restoran tu - maklumlah si BABIRASIS ni PENGANGGUR! Agaknya air liur dia meleleh bila asyik baca tentang saman berjuta oleh loya buruk DAPBANGKAI/PKRSODOM! Kat S'pura - mana ada peluang kot nak menipu SAMAN mcm. ni!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  4. Yg kelakar..minum air suam je

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.