Sunday, May 25, 2014

Kempen Jijik DAP Untuk Tuduh BN di Teluk Intan dibongkar


Kempen jijik Dap kembali lagi kali ini mereka menyebarkan gambar calon mereka Dyana Sofya Mohd Daud berbikini yang telah dinafikannya sebelum ini diedarkan di Masjid Kampung Banjar, Teluk Intan semalam. Kemudian mereka tanpa segan silu membuat laporan polis kononnya calon mereka telah difitnah.Dap berharap agar pengundi Teluk Intan benci dengan BN sekaligus mengundi parti DAP

8 comments:

  1. Perbuatan ini nyata biadap dan tidak beretika semata2 untuk membuat fitnah agar mendapat simpati undi. Pas yang memperjuang Islam masih sanggup bersekongkol dengan penegak2 fitnah ini. Sekarang dapatlah difahami sbenarnya Pas sudah lari jauh dari dasar perjuangan asalnya.

    ReplyDelete
  2. PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAIBABI dan BETINAJALANG-PELACUR DAPBANGKAIBABI - sama-sama CELAKA!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. Opah Midah penaja Sg Rapat Online, gua hairan lh lu sibuk2 keluar TV3 suku kata calon DAP Anson ade kaitan dgn budak2 Perkasa siap tunjuk gambo lagi apa hal? itu dulu masa dia syok dgn Ibrahim Ali skrg dh cerai, kalau lu bagi tahi lalat lu kt dia pn dia tak kn rujuk sama tu Berahim pya grup dh talak 3 ade fhm ke, tu psl lu kalah las PRU budak2 umporno pn tak undi..... sbb lu buat isu skrip lama dlm kempin, gua caya pengundi Anson pasti tolak itu Taiko Gerakan bila tengok lu pya cara berkempin..... malang2 si luncai Sg Rapat ni........

    ReplyDelete
  4. kalau dah memang benar foto tersebut adalah dyana sofea, apa salahnya mengaku sahaja.. jangan berdalih dengan berbagai2 alasan. soal penyebaran foto tersebut strategi politik, ianya bukan alasan. pada saya, memang elok pun foto tersebut disebarkan kerana ia mencerminkan diri seseorang itu, apatah lagi dirinya adalah seorang ISLAM...
    kepada para pengundi teluk intan, kekalkan lah teluk tersebut sentiasa ada INTAN dan kepada umat ISLAM, orang macam inikah yang kita inginkan memimpin kita sedangkan betina ni berikrar jika memenangi kerusi parlimen teluk intan akan menentang perlaksanaan hukum HUDUD..
    ALLAHUAKBAR....
    orang macam nilah yang harus kita tentang habis2an..
    kenapa saya kata begini...
    sebab tak mustahil esok2 betina ni pula akan kata "LANGKAH MAYAT AKU DULU".

    ReplyDelete
  5. OI anon 12.00am, , lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI, nak menggertak/menghina/membunuh umat ISLAM aaahh?! DASAR si bangsa PENDATANG KAPIRDAJAL- BABI-CELAKA-nak MAMPUS!

    Dan PI MAMPOS lu punya Kat KANDANG DAPBANGKAIBABI-si-CELAKA-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  6. Mungkin juga kerana selalu dihidangkan dengan cerita2 gawat dan penipunya pihak lawan maka ada eloknya juga diketengahkan juga cerita2 dari pihak kerajaan BN mengenai tindakan kerajaan memertabatkan sosio ekonomi kaum bumiputra . Masih ramai rakyat bumiputra masih tidak mengetahwi bahawa kaum bumiputra bolih hidup senang hari ini kerana ihsan dari kerajaan UMNO/BN yang terus menerus dinikmati dari dasar kerajaan sekarang.

    Bagitu juga dengan isu2 semasa yangmana segala kemelut saperti tuduhan rasuah , kroni,celaka dan sebagainya sepatutnya ada ruang untuk menangkis dengan keberanian yang wajar....cabar lawan cabar.....agar anak jantan UMNO ada gelangangnya sendiri.

    Ushakanlah......dah tak sanggup mendengar fitnah yang datang macam hujan anak panah tu. Yang leceh tu Melayu sendiri..... ada yang dah tukar identiti diri jadi pendatang haprak tu....celaru....makin celaru melayu sekarang......

    ReplyDelete
  7. iklan:

    “i support all effort to protect of the security of Isreal”

    mari sokong dyana DAP dgn slogan
    “Islam Nation?? over my dead body!”

    mari ahli Pas meyokong dyana dgn slogan
    "hudud tangguh demi laluan calon DAP (over my dead body)"

    ahli PKR mari meyokong dyana dgn slogan
    "kebebasan beragama utk muslim"

    ReplyDelete
  8. The DAP grand design adalah meletak calon Melayu di kwsn Cina yg gerenti akan menang. Lepas ni letak Melayu di kwsn Melayu utk mendapat undi Melayu. Cina sah akan undi calon DAP.

    Matlamat mereka utk merampas kwsn Parlimen BN. Bila mereka telah menguasi Parlimen, Perlembagaan akan diubah.

    Sejarah Melayu Singapura ditipu akan berulang lagi. Kali ini di Malaysia

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.