Saturday, May 31, 2014

Kesian Balaci Pas Tertipu Dengan Helah DAP


Lantak korang lah Pas oiii


12 comments:

  1. Apa hukumnya muslimah tertebeng tepi jalan menjual muka kepada yang bukan muhrim kan bagus jaga makan minum suami dan anak anak hari cuti ni..jihad apanya setakat menyokong kafir yang terang terangan menolak hukum hudud yang bakal mengecilkan keuntungan perniagaan kafir ni..dalam hudud jgn masuk kedai gunting UNISEX..pi tengok wayang tak boleh berduaan...pakaian gadis melayu harus tidak mengikut fesyen..bungkuslah butik..so amacam?

    ReplyDelete
  2. Umporno pn x sokong Hudud setakat kata "Kami x tolak hudud cuma belum lagi nk laksanakan: sama lak jugak dgn takmau hudud.... mcm kurang cerdik kn bodoh namenya..... tak ke CELAKA pemimpin/ahli umporno........

    ReplyDelete
  3. umno x penah tolak hudud... yg di tolak hudud PAS.. bkn hudud Islam..
    Parti Ajaran Setan... mmg ptut di tolak

    ReplyDelete
  4. ulamak Pas (Haron Din) sndri dah mengisyhtihar kan jgn mengundi Dyana tnda protes... ko nk ape lg munafik anon May 31, 2014 at 7:26 PM
    bah kan ulamak pondok yg ko bangga2kn tu pun isytiharkn undi DAP haram...

    ReplyDelete
  5. Orang2 PAS dari President sampai ke penyokongnya memang bodoh piang.Paling tinggi tahap pelajaran mereka tak sampai tadika pun. Asyik dok makan tahi DAPigs aje.

    ReplyDelete
  6. Org pas ni fikiran nya meyonsang.

    ReplyDelete

  7. HOI MACAI PR... .

    MAKNUSIA MENANG. . . .BINATANG KALAH.
    KO PEGI AR JILAT BONTOT BINATABG TU.
    THUIHH. . .

    ReplyDelete
  8. Dok tepi jln jual cucok pisang lagi mulia bg org makan.

    ReplyDelete
  9. Alahai kakak oi. .

    Buat malu muslimah je tu.

    BN dah menang.

    ReplyDelete
  10. emak siapalah nie????

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.