Wednesday, May 14, 2014

Pas Datang Nak Kekalkan Saya Sebagai MB Tapi Saya Tak Nak


Datuk Seri Ahmad Said berkata "saya bukan pengkhianat kepada parti UMNO, sebaliknya saya tetap sayang dengan parti,

"Saya sanggup menolak tawaran PAS untuk kekal berkuasa jika menubuh kerajaan negeri bersama parti mereka sebab saya masih sayangkan UMNO,

"PAS datang jumpa saya kata nak kekalkan saya sebagai Menteri Besar tetapi saya tak nak," katanya pada sidang media di kediamannya di sini, sebentar tadi.

Ahmad berkata, "Saya sudah lama dalam UMNO agak susah bagi saya untuk meninggalkan UMNO kerana perasaan sayang kepada UMNO yang membuatkan saya kembali ke pangkuan UMNO".

Katanya, sebab itulah juga beliau mengumumkan hanya tiga ADUN UMNO bertindak keluar parti menjadi wakil Bebas tetapi sebenarnya bilangannya lebih daripada itu.

"Sebab itu saya kata tiga walaupun ada lebih daripada itu. Kalau kita kata empat atau lima, sudah tentu PAS sudah tubuh kerajaan," katanya.

11 comments:

  1. Merajuk sekejap, tapi dia (MS) tahu UMNOlah yg banyak membangunkan Trg.

    ReplyDelete
  2. Buang yg keruh,
    Ambil yg jernih,
    Baru teguh peribadi.

    ReplyDelete
  3. Bersabarlah Dato Anggap ini sebagai satu dugaan daripada Allah swt .....InsyaAllah Allah akan angkat darjat Dato....

    ReplyDelete
  4. When the price is right, itu lah UMNO parti korup dan kurap.

    ReplyDelete
  5. Anon 10:40 lupa, klo korup, DAS masih MB (Tiket PR) arini. Tp, DAS menolak.... ha hah kecewa lah tu anon10:40

    ReplyDelete
  6. Anon 10.25pm. You tell me party mana yang tak corrupt????at least UMNO is the least corrupt...btw
    Syukur alhamdullilah UMNO masih perintah Terengganu....otherwise terbengkalai lagi lagi lebuhraya Pantai Timur dan lagi banyaklah PAS rampas tanah rakyat ala mafia...

    ReplyDelete
  7. OI anon 10.40pm, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?!

    Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  8. parti yang laki vs bini untuk jawatan presiden parti tu , kita nak panggil apa ?

    parti yang buat enekmen jenayah syariah dalam fasal 16 nya menyatakan ,SUAMI BOLEH MELIWAT ISTERI , itu kita nak panggil apa ?

    parti yang penuh pelampau cina dan komunis ingin menggunakan kalimah Allah dalam kitab sesat agamanya kita nak panggil apa ?

    Anon 10.40 pm . Don't show your stupidly in here . Malaysia peoples today is not fool like you .

    ReplyDelete
  9. pas ni mcm parti tangkap muat je. mat said sebagai ahli umno yg dituduh kafir oleh pas tiba2 nak dilantik jadi mb. pas tgnu tak ada calon yg layak ke. lg pun tidakkah tawaran tu satu bentuk rasuah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS , PKR, DAP buat x apa masuk Syurga ! Jangan UMNO buat semua kafir bro.

      Delete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.