Tuesday, May 20, 2014

Saya Tak Peduli Dianggap Pengkhianat Melayu Kerana Itu Tidak Menjejaskan Karier Saya


Calon DAP Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud menegaskan beliau tidak kisah dianggap pengkhianat Melayu.

Wanita berusia 27 tahun itu berkata, beliau tidak akan mempedulikan tohmahan seumpama itu kerana yakin beliau yakin anggapan dirinya sebagai pengkhianat hanyalah sekadar tohmahan sahaja

"Saya percaya saya bukan pengkhianat Melayu, jadi perkara itu langsung tidak menjejaskan karier saya sekarang.

"Saya tidak kisah apa orang nak cakap...biar dia cakap. Tidak semestinya kita terima," katanya pada sidang media di bilik gerakan DAP, di sini, sebentar tadi. 

Dyana Sofya merupakan setiausaha politik Melayu kepada penasihat DAP Lim Kit Siang.

3 comments:

  1. Pengundi melayu yg mengundi calon bn lg pengkhinat...

    ReplyDelete
  2. Anon 12:02am..... cepatnya mat red bean ini cucuk jarum.....cukup la tu , readers are not gullible as you think ...Sam

    ReplyDelete
  3. apsal sokong bn pengkhianat lak ? tak sedar2 lg puak pembangang ni.. lks lge nak bela melayu, pegi mampos la sama melayu.. kalau xde umno, jangan haraplah melayu malaysia nak maju mcm skg.. melayu hanya jadi kuli batak je la mcm kat singapork.. lagi teruk setaraf indon naik tongkang je..

    ni masalahnya melayu..bila dah berjaya lupa kepada bangsa yang menolongnya.. cina dap nk tolong melayu ? haktuih ! lagi mau pelingkup ada la..

    ni masalahnya bila suka sakat cucu cicit cina komunis mula mengaku negara ni mereka yang bangunkan..padahal kalau melayu tak kekang komunis, jangan harap melayu n islam dpt berkembang mcm sekarang..bodoh punya melayu pr

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.