Wednesday, June 4, 2014

Jawapan Ringkas Yammy Kepada Pelawaan Pemuda Umno Terhadap Anaknya Dyana


Pemuda Umno melalui ketua pemuda Ipoh Barat semalam telah mempelawa setiausaha sulit Lim Kit Siang Dyana Sofya menyertai Umno.

Kata Pemuda, mereka tertarik dengan ciri-ciri yang ada pada Setiausaha Politik Lim Kit Siang itu dan diharap dapat digunakan secara optimum demi 'survival' anak-anak muda Malaysia khususnya dalam umno. Ciri-ciri ini mungkin tidak terdapat pada anak muda dalam umno sendiri.

Mamun itulah jawapan daripada ibu kepada Dyana Sofya yang merasakan anaknya sudah dicaci, difitnah dan akhirnya dia sendiri tidak merelakan anaknya menyertai umno.

9 comments:


  1. Pemuda tu tak sedar diri makcik oiii. .
    Pemuda sekarang ni minatnya tinggi kpd barang2 lusuh. Sedangkan berlambak lg anak muda laki2 perempuan lepasan u di luar sana yg perlu didekati tapi apa usha yg pemuda lakukan ? Nak barang lusoh tu jugak.
    Amekkau pemda.

    ReplyDelete

  2. PEMUDA OI. . .

    ITU BELUM MENANG LAGI TAU
    KALAU MENANG LUMAT MIKE !

    ReplyDelete
  3. awak yg jadi mak kenapa tak syorkan anak masuk puteri. kenapa biarkan anak jadi lauk. klau ya pun berlainan pandangan, takkan sampao sabotaj parti dgn beriya2 sokong dap. mata dah silau ke, yammy tak berjaya didik anak. anak dara ranum wajib tutup aurat tak tau la kot anak dia dah menopos tak wajib tutup

    ReplyDelete
  4. marah marah kita pada Yammy dia orang umno juga, lebih kenal umno daripada kita erti kata semua taik minya pemimpin umno Perak dalam tangan dia sebab dia pernah jadi kerani dipejabat umno mengguruskan segala macam musibat

    ReplyDelete
  5. hooii..pemuda..mcm xde org muda lain pulak...ko minat kereter ke atau org nya..jgn jd bodoh laa..byk lg yg lebih cantik n pandai kt luar sana yg perlu d gilap..bukn mcm pompuan DAP tu..& jgn brangan2..nnt org mangkin meluat tengok pemuda UMNO brpolitik..kalu dia nk masok UMNO pon biarla dgn sukarela ats kesedaran bkn diplawa...brpada2 la pemuda jgn lak nnt ramai pemuda yg ko pimpin brterabor tah kemana

    ReplyDelete
  6. Kita tak kenal umno tak heran pasal kita pun bukan ahli umno tapi kita sokong umno.
    Kalau dia lebih kenal umno ini memalukan umno.

    ReplyDelete
  7. yang pemuda terhegeh-hegeh pelawa Dyana tu apahal ? dalam puteri tu melambak bakat , melambak muka lawa , pemuda tak pandang pun , MT tak pandang pun lantik sebagai calon , yang ada dipersiakan , ada hati nak cari orang jauh ?

    atau pemuda ni rabun ? atau mabuk todi ? stim tengok bontot Dyana ?

    ReplyDelete
  8. PEMUDA bengong !

    ReplyDelete
  9. Itulah GATAI sgt. PEMUDA UMNO-LIBERAL - sampai maruah agama/bangsa/negara diGADAIKan! Sekrg. dah si BETINAJALANG ni KETAWA besaq dan HINA PEMUDA UMNO; dan bolehlah si BETINAJALANG dua ekoq anak-beranak tu dan GANGSTER-GANGSTER-KELING-rayer-gobindCELAKA-DAPBANGKAI terus bermegah utk. MENGHINA Islam/umatnya!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.