Thursday, June 26, 2014

Kedai Melayu Diroboh Hadiah Terbaik Untuk Orang Melayu Daripada DAP


Apa lagi yang perlu diperkatakan mengenai parti cauvinis DAP, parti yang paling bersifat perkauman di Malaysia. Sejak mereka memerintah Pulau Pinang sudah berapa banyak premis orang Melayu berjaya dirobohkan.

Amat malang sekali apabila Melayu dalam Pas dan PKR sering memuji dan memuja pemimpin DAP Pulau Pinang kononnya memberi peruntukkan kepada Agama Islam lebih daripada zaman BN dulu sehingga sanggup menyebut nama kafir tersebut dalam doa mereka. Itu hanya gula-gula yang diberikan buat seketika waktu sahaja demi untuk menghalau orang Melayu dari Pulau Pinang.

Pernahkah kita tanya kepada mereka dizaman pemerintahan BN berapa banyak premis orang Melayu yang telah mereka robohkan?

Menurut maklumat pada 25/6/ 2014 jam 9.30 di Pantai Scout Camp, Teluk Bahang, BALIK PULAU telah dijalankan Operasi Ops Roboh oleh Pegawai dan kakitangan Pejabat Daerah dan Tanah Daerah Barat Daya.

Semua sudah dirancang secara halus apabila penguatkuasaan di serah bulat bulat kepada bangsa melayu dan kaum cina DAP bergelak ketawa lihat semua ni.

Pengerusi JKKKN sedang merayu supaya gerai kepunyaan Zainal bin Awang tidak dirobohkan namun pegawai yang menjalankan tugas tidak mampu membantu kerana itu adalah tugas jika beliau tidak merobohkan gerai tersebut maka beliau kemungkinan akan menghadapi tindakan tatatertib.

Maka penguatkuasa terus merobohkan gerai En Zainal begitu cepat sekali dan ramai orang melayu yang tinggal di Balik Pulau sekarang hanya mampu melihat dan tidak lagi mampu untuk melawan.

Inilah hadiah yang paling berharga diberikan oleh pemimpin cauvinis DAP kepada orang Melayu Pulau Pinang. Kini DAP memulakan langkah untuk mengambil hati orang Melayu dengan memperdagangkan wanita muda Melayu untuk tontonan agar ramai anak muda Melayu menyertai parti DAP.

14 comments:

  1. Aku org melayu, penyokong just kerajaan bn, tapi aku suka gerai2 no dirobohkan, kenapa?, gerai Kotor, peniaga pengotor, sombong, menipu Dan kurang ajar.

    ReplyDelete
  2. OI anon 12.19am, lu JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoqni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI aaahh?!

    PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-CELAKA-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  3. PEMBETULAN:

    OI anon 12.49am, lu JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoqni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI aaahh?!

    PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-CELAKA-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  4. Patutnya DYMM YDPA diminta masuk campur utk. MEMPERTAHANkan HAK dan TANAH PUSAKA BUMIPUTERA kat P. Pinang tu, kerana antara undg-undg ASAS PERLEMBAGAAN mengikut WASIAT RAJA-RAJA MELAYU, adalah di mana DYMM YDPA adalah PELINDUNG hak keistimewaan BUMIPUTERA mengikut Perkara 153 Perlembagaan Malaysia!

    Lihat kuasa EKSEKUTIF DYMM YDPA melindungi hak keistimewaan Bumiputera ISLAM/Melayu dan Bumiputera lain, termasuk dlm. pekerjaan, pendidikan, biasiswa DAN SEBAGAInya, di - http://zanas.wordpress.com/kembalikan-kekuatan-orang-melayu-62-tahun-yang-lalu/artikel-153-perlembagaan-malaysia/ :

    Artikel 153 Perlembagaan Malaysia

    Artikel 153 Perlembagaan Malaysia memberikan tanggungjawab kepada Yang di-Pertuan Agong menjaga hak keistimewaan orang Melayu dan penduduk asal Malaysia, secara kumpulannya dirujuk sebagai Bumiputera. Artikel mengspesifikkan bagaimana kerajaan pusat melindungi kepentingan kumpulan-kumpulan ini dengan mendirikan kuota kemasukan ke dalam perkhidmatan awam, biasiswa dan pendidikan awam. Ia juga biasanya dianggap sebagai sebahagian daripada sosial kontrak, dan biasanya dikatakan sebagai pertahanan legal bagi ketuanan Melayu — kepercayaan orang Melayu bahawa mereka adalah penduduk asal Malaysia.

    Berikut adalah penyataan penuh Artikel 153 Perlembagaan Malaysia.

    Perkara 153. Perizaban kuota berkenaan dengan perkhidmatan, permit, dsb. bagi orang Melayu dan anak negeri mana-mana antara Negeri Sabah dan Sarawak.

    (1) Menjadi tanggungjawab Yang di-Pertuan Agong untuk melindungi kedudukan istimewa orang Melayu dan anak negeri mana-mana antara Negeri Sabah dan Sarawak dan kepentingan sah kaum-kaum lain mengikut peruntukan Perkara ini……

    Dan sebenaqnya tujuan DAPBANGKAI-SAMSENG ni dlm. menentang cadangan YAB DS Mukhriz utk. bina lpgnterbang antarabangsa ni - disyaki adalah perancangan plg. licik si MUSUH ISLAM/Melayu utk. MENGGERTAK membina satu lagi lpgnterbang di PP, yg. akan MERAMPAS kpg-kpg PUSAKA ISLAM/Melayu di Kepala Batas! Bah. pulau dah TERGADAI hampir sepenuhnya kat bangsa si PENDATANG/PENCEROBOH - jadi mereka nak selebihnya!

    Sebab itu PENGGANAS Red BEAN BANGKAI sekarang begitu galak berkempen nak menghasut ke arah pembinaan lpgnterbang baru kat Kepala Batas!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  5. Pas barua Dapig... Ambik kau. Sekarang siapa yg kafir

    ReplyDelete
  6. Pelik? orang-orang Melayu sanggup menganiayai bangsa sendiri kerana DAP dan CI.....mereka rajin,pandai dan macam-macam lagi pujian yang Melayu luahkan walhal pakar putar-belit, sampai bila Melayu hendak bersatu asyik bercakar sama sendiri.

    ReplyDelete
  7. Di Ipoh Perak kaum cina berfahaman DAP yg memajukan bandar n menguasai ekonomi di Perak ape melayu Umporno buat utk menaikan ekonomi Perak? rata2 melayu sebagai pengguna n melayulh yg memperkayakan perniaga cina, pemimpin umporno jugaklh yg gadai rezab melayu kpd kaum cina bkn DAP rampas dr melayu kalau DAP rampas tentu puak2 pengganas Isma, Perkasa n Pekida meroyan, mrk tau semua angkara pemimpin umporno tapi mrk membisu seribu bahasa krm ade masuuuk.... rakyat marhean tau sape pengkhianat bangsa sendiri.... jwpn nya tentu admin tau.... celaka umno.....

    ReplyDelete
  8. Anon 4.18.....RBA yg menyamar...gaya bahasa kantoi

    ReplyDelete
  9. Anon 4.18. . .anjing pukimak.

    ReplyDelete
  10. Gua percaya Anon 8.22 & 8.42 sedia maklum dgn kebenaran yg dikatakan oleh Anon 4.18 tapi apekn daya krn 'berjiwa hamba' susah utk berubah...... w'pn mrk tau umno tu celaka.....

    ReplyDelete
  11. OI anon-anon 4.18 & 11:14 PM, lu JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI aaahh?!

    PI BERAMBOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-CELAKA-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  12. Makcik Sambal Belacan terlebih makan belacan dan juga terlebih minum kencing unta, cakap macam orang sewel, sebiji macam bekas pesakit Hospital Bahagia.

    ReplyDelete
  13. Cina ni tak pernah cukup dengan apa yang mereka dapat....mereka mereka terlalu tamak...Melayu berkongsi kuasa tapi mereka tidak berkongsi ekonomi dengan Melayu.....pernah lihat ada kontraktor cina cium tangan YDP Majlis daerah Taiping hanya mahu kotrak supply bahan binaan diberi kepadanya...malah mereka jugalah yang memulakan rasuah lepas tu mereka tuduh orang Melayu.Kebaikan orang Melayu memberi tumpang tinggal di kampung dibalas dengan racun Round-up...kalau dah pemakan babi tu tetap pemakan babi

    ReplyDelete
  14. OI anon8.07am lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL CELAKA PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Atau lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahh?!

    Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si-RASIS-CELAKA-no-1!

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.