Wednesday, June 18, 2014

Wanita Berselfie Maut Atas Bangunan Tinggi



Seorang wanita melakukan lagak ngeri dengan lakukan " SELFIE MAUT " di atas bangunan di Kuala Lumpur.

Wanita ini dengan selamba nya memegang phone dan Monopod Go Pro untuk berselfie di atas puncak bangunan tinggi yang menampakkan persekitaran Bandar Kuala Lumpur.

Kepada orang lain harap jangan meniru lagak ngeri ini demi keselamatan anda.

3 comments:

  1. Kat studio lah blogger bangang!

    ReplyDelete
  2. Budak HINGUSAN ni nak ikut budaya Barat-ZIONIS! Makin hancoq akhlak anak-anak muda kita sekarang - sebab itu, nasihat kita sbg. ibubapa pd. anak-anak, yg. paling penting - JANGAN tinggal SOLAT lima waktu walau apa pun - dan mesti MENGQADHA kalau terpaksa! Tapi kdg-kdg, ibubapa lupa tentang pesanan ini dan tidak memarahi anak-anak bila mereka degil untuk Solat, terutamanya bangun untuk sembahyang Subuh. Yg. aku heran tu, ada budak-budak sekolah mahupun pekerja JPA, pakai tudung bukan main tutup aurat - tapi tak Solat?! Tudung tu dah jadi mcm. UNIFORM pula!

    Kalau anak-anak muda kita SOLAT lima waktu - INSYA-ALLAH, mereka tidak mudah TERHASUT si budaya makin-BUAS Barat-ZIONIS, terutamnya PORNOGRAFI/ALKOHOL/DADAH/BERPAKAIAN-BERAKSI LUCAH, dan terus menjadi umat yg. SOLEH serta baik hati; kerana SOLAT adalah TIANG agama - lihat di http://ustaznaim.blogspot.com/2011/01/solat-merupakan-tiang-agama.html , Solat merupakan tiang agama, Disediakan oleh
    Nur Najihah Binti Nurul Khairi, 21 Januari 2011.



    ReplyDelete
  3. spiderman pun pakai eknik camni. tak heran lah

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.