Wednesday, July 23, 2014

Amaran Keras Daripada PDRM Kepada Penggiat Media Sosial Melayu




Ini adalah amaran keras daripada PDRM kepada penggiat media sosial Melayu yang cuba mengaitkan kes yang belum diselesaikan oleh pihak polis.

Jangan pertikai kenapa pihak polis terlalu cepat bertindak dan mendakwa Kiki Kamaruddin.

Jangan pertikai kenapa pihak polis lambat bertindak terhadap kes cina sepak kepala budak remaja.

Jika anda masih berdegil untuk pertikai PDRM akan mendakwa anda dan mungkin akan dikenakan denda RM50,000 atau penjara selama 3 tahun atau kedua-duanya sekali.

15 comments:

  1. Beginilah nasib melayu kat bumi melayu

    ReplyDelete
  2. Macam macam ada....

    ReplyDelete
  3. Entahlah. ...nasib melayu di bumi melayu...haa...

    ReplyDelete
  4. Nampaknya kosong-kosonglah.....lepaslah cina yg tendang budak Melayu tu

    ReplyDelete
  5. Nmpk gaya gitu lah, siap dgn akta lagi. Rasanya tak salah kita bagi pendapat, kn kita ni rakyat. Spatut bterima kasih dgn kita2 yg myalurkn mklumat, mcm kebajikan, kemiskinan, kes buli dn mcm2 kita dh bantu pihak berwajib.

    ReplyDelete
  6. Lorrr!!! Ada lagi simptom penyakit Amaran ni.. Ingat dah tukar Menteri KDN semuanya dah berubah.

    ReplyDelete
  7. Asyik2 melayu dibuli. Bagaimana dengan kenyataan menghasut kaum cina yang hampir setipa hari kita dengar baik di alam cyber mahupun media cetak.Itulah "Transformasi" Najib-Melayu Dibuli-Cina Dibela.

    ReplyDelete
  8. Kalu tak boleh buat kerja, resign lah, ramai lagi yg dok tunggu nak naik tu…

    ReplyDelete
  9. Ini semua angkara Anwar aljuburi yg membuka ruang kpd org cina hentam Melayu demi untuk berkuasa

    ReplyDelete
  10. Aju nk tukar nama kepada thong tai ikk. Pasti nasib aku lebih terbela dari jadi orang melayu .

    ReplyDelete
  11. Kat Islam/Melayu bukan main berani nak kasi amaran - GERAM betul aku! Memang kita perlukan satu parti baru ISLAM/Melayu TULEN - baru tERSEDAK si UMNO LIBERAL!

    Si islam/Melayu-LIBERAL memang PENGKHIANAT; hati punya JAHAT! Lebih pentingkan kEMEWAHAN hingga sanggup GADAIkan agama/bangsa/negara! Dahlah tu, punyalah PENAKUT kat MUSUH ISLAM!

    Makcik Sambal Belacan.


    ReplyDelete
  12. Ni mcm ayam bulu balik musang berjanggut.cekap cepat dan betui tau nak habak bagi.

    ReplyDelete
  13. Ini taktik apa pula.........tapi nasihat aku kalau nak komen tu janganlah berlebih sangat.....jangan salah tanggapan.........PDRM beri amaran tu tanda mereka ada kerangka kerja mereka sendiri........cuma aku pinta kat PDRM.....kesalahan traffic tu janganlah pula nak diketatkan sangat ....kita ni kan manusia ....ada masa tergesa gesa kejar masa ...lajulah sikit..... Bagilah pertimbangan....maklumlah semua benda nak kena pakai banyak duit sekarang ini....kena lah kerja keras sikit....

    ReplyDelete
  14. KPN patutnya keluarkn amaran kt staf pdrm supaya segerakn siasatan semua provok oleh cina babi dan keling paria ni...pejabat AG segerakn pendakwaan...jgn nk bg alasan bongok yg muntah melayu nk membacanya

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.