Tuesday, July 8, 2014

Apa Kaitan P. Ramasamy Dengan Pengganas Tamil Eelam?


Dr P Ramasamy begitu berani mencabar orang Melayu di Malaysia agar lakukan kejadian berdarah 13 Mei kalau berani kerana beliau dan DAP tidak gentar dengan kejadian tersebut.


Dr P. Ramasamy yang juga Timbalan Ketua Menteri Pulalu Pinang sebelum ini pernah dikaitkan dengan penganas kumpulan pengganas Liberation Tigers of Tamil Eelam (LTTE) Sri Lanka yang diberkas polis dalam beberapa serbuan di sekitar ibu negara dan Selangor.

Menurut maklumat pengganas LTTE ini dikatakan sedang melancarkan serangan di Sri Lanka serta merancang untuk mengaktifkan LTTE dengan menjadikan Malaysia sebagai pangkalan operasi mereka.

Pengganas yang ditahan pernah terbabit dalam cubaan membunuh bekas Presiden Sri Lanka, Chandirka Kumaratunga pada 18 Disember 1999 dan pakar dalam bahan letupan.

Pengganas LTTE yang ditahan di Malaysia dikatakan menyusup masuk ke Malaysia sejak tahun 2004 lagi dan menjadikan negara ini sebagai pangkalan untuk mengumpul dana daripada individu tertentu, menyebarkan propaganda selain berusaha mengaktifkan kembali aktiviti LTTE di Malaysia.



Apakah pembunuhan kejam jutawan kosmetik ada kaitan dengan pengganas Tamil Eelam.


Apakah pembunuhan Mohd. Khairuddin Mohamed Isa, 42, di Lot 191515, Stesen Minyak Petronas Gunung Lang di sini pukul 6.58 pagi ada kaitan dengan pengganas Tamil Eelam?

Sejak kebelakangan ini semakin banyak pembunuhan kejam yang berlaku di Malaysia ala-ala pengganas pengganas Tamil Eelam. 

Apakah ini yang dikatakan oleh P. Ramasamy bahawa mereka tidak gentar jika benar berlaku tragedi 13 Mei.

25 comments:

  1. Melayu juga tak kurang hebat dengan Jemaah Islamiah, Al Qaeda dsbnya , tapi takut berjihad melawan Penyamun UMNO. Bodoh betui nak lagakan org, itulah taktik survival Penyamun Madir Mamak Keling Pariah.

    ReplyDelete

  2. anon 1.54,
    Keling Pariah adalah orang yang macam ramasamy tu, kalau mamak bukan pariah...mana ko belajar mengutuk orang, siapa emak bapak ko, sekolah kat mana, sekolah estate ke, pariah dan keeling itu yang low class datang dari india selatan zaman british dulu, kalau di india masih mencium kaki orang yang high class, so kalau asal usul dari south india tu paham lah siapa ko, sama macam manusia celaka tu,..mamak adalah higher class sebab mereka berniaga dan berugama, dan berpakaian bersih ,klau nak mengenakan orang kena tahu sejarah..

    ReplyDelete
  3. Habis Melayu semua sokong ISIS, ISIL, Hamas tu kan bodoh jugak macam keling sokong LTTE, kan?

    ReplyDelete
  4. Simamat paria ni sebenarnya nak cuba membudayakan politik Malaysia mcm dalam filem2 kaum dia seperti yang ditayangkan dalam tv. Dia pun dah mulakan semua ni dalam Parti Pkr. Cuba kita tengok dalam rakaman2 video yg ada. Semua ni macam sama je kaumnya mcm simamat paria ni
    Ni semua unsur2 politik samseng macam dalam semua filem2 mereka yang ditayangkan. Mgkin si mamat paria ni salah seorang anggota tau ketuanya. Di sini kita tanya apakah tindakan selanjutmya???? PDRM! ITU LAH JAWAPANNYA tapi adakah pdrm telus dlm ambil tindakan? Di mana sifat kejituan & keberanian PDRM? Jawapan mesti nak tunggu laporan dulu, baru ambil tindakan. TAPI Akhirnya sudah "TERHANTOK BARU NAK TENGADAH". Bagi sahabat handai & taulan terutamanya yg berpangkat2 besar tu didalam PDRM tu buatlah sesuatu.Tunjuklah kewibawaan mu agar sentiasa disanjung tinggi serta dipercayai mengawal keselamatan oleh rakyat jelata! PLEASE LAH PDRM.......

    ReplyDelete
  5. Mei 13 adalah untuk kebaikan Malaysia supaya songlapan demi songlapan atai nama Melayu yg di buat UMNO boleh dihentikan dengan campurtangan AS.

    ReplyDelete
  6. Sepatutnya AS buat cam Abu Gharaib kat Malaysia dengan banduan 2 UMNO.

    ReplyDelete
  7. akibat memansuh kan ISA, ini lah, manusia yang berotak mengajar di university pun boleh jadi bodoh sebab politik, melaga laga kan orang ramai, siapa yang susah kalau negera kecoh, yang tua tua tu tak kisah lah kalau mati pun, tapi anak cucu tu nak jadi apa..patut ISA ada, dan pdrm lebih sensitive pada hal hal keamanan Negara, ugut ugut cucuk cucuk ni boleh merosakkan keamanan Negara..betul tak..

    ReplyDelete
  8. Bila pecacai Melayu sudah dibasuh otak oleh DAP inilah jadinya sehingga paria pun berani mencabar orang Melayu

    ReplyDelete
  9. Sungai Rapat cepat melatah sampai kait dgn LTTE. Yang Prof ini tahu dia ini keturunan Raja Chulan pemerintah Nusanatara semasa Melayu masih menjadi monyet kat hutan. Jadi tak jadilah Melayu jadi Bumiputera, MonyetPutra bolehlah.

    ReplyDelete
  10. Kalau Iraq boleh diketuai oleh Paul Bremer buat sekejab, harap dia dijadikan ketua kerajaan sementara Malaysia kerana Monyet2 UMNO dah mula merusuh atas arahan ketua monyet iaitu Madir Mamak Tongkang.

    ReplyDelete
  11. Takkan lah PDRM jadi anjing UMNO setiap kali dipanggil utk buat kerja kotor parti pariah itu. Jangan lah jadikan PDRM Pondek DiRaja Malaysia (atau Pondan di Raja Malaysia) kerana jasa2 mrk yg dulu masih dikenang.

    ReplyDelete
  12. anak sape tu dok maki org sesedap rasa....
    mak bapak dia x ajer ke didikan sivik.
    atau x empat ajor
    tetiba ajer mak bapak dia mati.
    mudah2an ALLAH menberi hidayah kepada yg dok maki/mengata.
    Sempatlah bertaubat
    takut2 ALLAH turun hukuman karma kpd si pemaki
    ingat.... jgn dok zalim kat org lain.
    Dok maki2 pun kira dah zalim....

    ReplyDelete
  13. OI anon-anon si KAPIRDAJAL-PENGHINA-ISLAM/umatnya/UMNO/PDRM, lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BANGKAI BABI aaahh?!

    Dan PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANGDAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  14. KDN patut tangkap si PENGGANAS-PENDATANG keling-paria-ramasamy ni bawah undg-undg TERORISMA! Jadi agaknya yg. MENAJA GENG KONGSI GELAP KELING-PARIA, yg. disyaki mensasarkan umat Islam/Melayu utk. dibunuh/dirompok/dirogol/dilanggar (termasuk yg. amat malang, Allahyarhamah Datuk Sosilawati dan rakan-rakan Islam/Melayunya), adalah si PENGGANAS Tamil Eelam ni dan PENAJAnya dr. si PENGGANAS KELING/HINDU DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    Aku juga syak PENGGANAS Tamil Elam ni menggunakn PASSPORT India - disyaki didalangi parti extremis Hindu BJP dan DAPBANGKAI ni! Lihatlah BUMIPUTERA Islam India yang akan terus tersiksa dan dibunuh dlm. GENOSID berterusan (utk. mengurangkan umat Islam India dan merampas TANAH PUSAKA mereka) oleh PENGGANAS HINDU akibat PM baru dari parti EXTREMIS Hindu BJP, yg. pernah terlibat dlm pembunuhan beramai umat Islam (GENOSID) di Gujarat, India dan mungkin juga yg. terbaru, di Uttar Pradesh - tapi tak pula dikecam si KAPIR BUAS UN-ki-moon/Barat-ZIONIS tu (lihat di - http://www.muslimnews.co.uk/newspaper/world-news/hindu-nationalist-bjp-premiership-modi-made-history-india-muslim-mp-ruling-party/ , Hindu Nationalist BJP under premiership of Modi, made history of India – no Muslim MP in the ruling party, by Sajeda Momin in Kolkata, India, 30th May 2014)!

    Ini tak boleh dibiaqkan di NEGARA ISLAM kita ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  15. Sememang UMNO terlibat dlm banyak pembunuhan politik dan bukan politik, sebahgian dari senarai komplot UMNO adalah spt berikut:

    1. Mei 13 kerana tidak dapat terima kekalahan di Sgor. 2. Tun Fuad Stephen dibunuh atas arahan UMNO. 3. Memali - untuk mengaibkan PAS 4. Mustakizah di bunuh atas arahan isteri Megat Junid , Madir tutup kes bersama Hanif Omar. 5. Norlida Shamsuddin di bunuh oleh Shahidan Kassim tapi di tutup dengan mengenakan org lain sebagai cover. 6. Anwar Ibrahim nyaris2 dibunuh oleh Rahim Md Nor atas arahan Madir, tapi kerana takut pada bangkitan rakyat pelan tersebut tidak dilaksanakan. 7. Dan Banyak lagi sedang di rancang oleh parti Syaitan UMNO.

    Malaysia sdg Menunggu Malapetaka yg amat dasyat dari langit kerana mendukung Syaitan yg bernama Madir.


    Untuk mengalih pandangan orang ramai kpd isu perkauman istilah2 seperti LTTE dan sebagainya dipakai supaya rakyat tidak memandang serius ke atas jenayah2 UMNO.

    ReplyDelete
  16. DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI, ULAR MALABAR YANG AMAT BERBISA

    Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain di belakang tabir dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur beri permit untuk mengkhianati Tunku , dan menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 3 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat dan ketiga utk menangkap pembangkang2 seperti dilakukan Kuti pada tahun 1986.
    Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan di sini bab keputusan memang sudah pun boleh diramalkan, akan menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah. Cik Kuti juga memelihara Menteri2 yang menganiaya wanita-wanita dengan mengunakan mereka sebagai hamba seks dan kemudian membunuh mereka. Dua dari mereka ialah Mustakizah dan satu lagi ialah Norida Shamsudin dan ramai lagi. Pada hari khiamat Orang2 Melayu UMNO akan disiksa dengan lidah mereka ditarik keluar dan bukti2 akan ditunjukkan oleh Allah Mahakuasa kpd golongan munafik ini dan sudah tentu mrk akan dibuang kedalam api neraka selepas itu utk dipanggang hidup2.
    ................Sambung

    ReplyDelete
  17. Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan kaum2 lain. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
    Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 sudah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

    Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang2 , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembangkan fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit utk meraih keuntungan jangka masa pendek. Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
    Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13. Pondan ini akan dihadapkan didepan mangsa2 Mei 13 pada akhirat dan dihukum seteruk teruknya kerana memperolehi keuntungan haram di atas keperitan mangsa2. Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini.
    .................Sambung

    ReplyDelete
  18. Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terbongkar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

    Barua/Bahlol2 yg menulis diatas sememang dah mabuk minum arak UMNO sehingga mrk tidak melihat semua fakta2 yg menjadi latarbelakang sejarah Semananjung. MIC dan MCA yg di wakili Sambathan dan Cheng Lok hanya kagum dengan Tunku dan kawan2 rapat dgn Tunku seperti Sardon Jubir, Senu Abdul Rahamn. Khir Johari, Ghafar Baba dll kerana ketua2 UMNO pada masa itu adalah negarawan yg pantang berasuah dan pakai duit sendiri untuk berkhidmat untuk rakyat. Lagipun selepas Jepun menyerah kalah sememangnya beberapa kawasan di Malaysia telah jatuh ke tangan komunis kerana MPAJA telah mula menentang British dan menyusuli ialah peperangan di antara British dan komunis dari tahun 1948-1952. Ramai Cina yg menjadi penghuni dipinggir hutan menjadi tulang belakang komunis, tapi Cina di Bandar dan temapat2 lain menyokong usaha British sebagai penterjemah dan juga menjadi askar dan polis. Kalau sekiranya tidak ada sokongan Cina secara total terhadap British pada masa itu, sememangnya British akan mengalami kekalahan sebab Cina sudah pun ada di seluruh Negara , lagipun mereka disokong oleh segelintir Melayu dan India, lantas satu Negara akan di tadbir oleh Majlis Revolusi.

    Untuk menjawab cerita2 dongeng yg tertera diatas, hubungan MIC , MCA dan UMNO memang akrab kerana telah melalui peperangan & liku2 perjuangan utk kemerdekaan dan dalam konteks inilah Sambathan dan ChengLok menghargai jasa2 Tunku. Kalau sekiranya persefahaman di antara mrk tidak akrab, maka Semananjung tidak mungkin dapat kemerdekaan. Tapi janganlah sekali kali rasa hormat kaum2 lain kpd Tunku dan UMNO lama dipanjangkan kepada pembelot2 Tunku seperti Razak,Mahathir, Musa Hitam dan Harun Idris . Golongan ini adalah penganas yg berkerja siang malam untuk jatuhkan Tunku dan menukar corak perjalanan Negara sampai Negara Malaysia hanya kaya di permukaan tapi sedang mengidap barah sosial dan ekonomi yg tenat dewasa ini , rata2 sumbangan sibedebah dajjal yg bernama Madir Iskandar Kuti Malabari. Tunku telah pun menyumpah terhadap musang yg berjanggut ini sebelum meninggal. Dan kita akan lihat bagaimana makluk yg bernama Madir ini akan menderita dipenghujung hidup nya kerana dosa haramjadah ini begitu banyak dari pembunuhan ke songlapan yg begitu ketara terhadap ekonomi Negara. Haramjadah ini tidak boleh disaman dimana 2 mahkamah Malaysia . Makluk ini telah menukar org2 Melayu kepada satu golongan yg amat korup di dunia, dan tidak ada jalan lain selain dari bencana dari Allah saja yg boleh menyelamatkan org2 yg tersepit akibat golongan2 munafik ini.

    Sekian. Semoga anda dapat membacanya dan membuat tafsiran ilmiah dengan petunjuk dari Allah, dan bukan secara emosi seprti yg dilakukan oleh budak2 separuh masak UMNO.

    ReplyDelete
  19. Selepas Syaitan yg bernama Madey Kutti Berjaya di Malaysia , sekarang ular ini masuk politik Asia Barat pula supaya Syiah dan Sunni bermandi darah. Selagi ada ular yg berbisa ini yg bernama Mahathir Iskandar Kuti , kerana kesanggupan nya berbuat apa2 pun termasuk membunuh, dunia ini telah pun masuk ke era ketidakstabilan dimana perbalahan ugama dan perkauman tidak dapat dibendung lagi.

    ReplyDelete
  20. Hanya kerana membuat komen , Ramasamy dikait dgn LTTE, inilah taktik2 UMNO supaya isu sebenarnya dibenamkan. Selepas ini anjing2 UMNO pula akan membuat lapuran kpd PDRM. Modus operandi sememngnya sama untuk setiap isu kontroversi yg cuba dielak UMNO.

    ReplyDelete

  21. ANJING PAKATAN HARAM JADAH NI BUAT CERITA MCM ORANG GILA TALAK TENGOK PUTRAJAYA. PENGANUT PAKATAN HARAM JADAH BOLEH LER KAMU KELENTONG KALAU KAMU KATA LEMBU BOLEH MELOMPAT KE BULAN PUN DEPA PECAYA. JENIS MAKAN TAEK TEPI LONGKANG. BODOH BERTINGKEK2. SURUH PEGI SEKOLAH TAK MAU. LEPAS TU TULIS SEJARAH NENEK MOYANG DIA. APA BARANG BEB.

    ReplyDelete
  22. Kenyataan Ramasamy cam di putarbalik terus dan dikaitkan dengan jenayah2 yg berlaku di atas. Inilah cara UMNO campur aduk isu2 politik dengan perkara 2 yg tak berkaitan. Berapa lama UMNO dah memerintah, tak pernah kalah sebab parti ini adalah parti penipu.

    ReplyDelete
  23. OI anon-anon si KAPIRDAJAL-PENGHINA-ISLAM/umatnya/UMNO, lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BANGKAI BABI aaahh?!

    Dan PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANGDAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  24. Islam UMNO = Ugama Kapik Dajjal Sedunia. Sekali pandang kita dah tahu. Lebih teruk dari ular tedung.

    ReplyDelete
  25. Ramainya pendatang Melayu di Malaysia.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.