Saturday, July 19, 2014

Artikel Paling Bangsat Daripada Malaysiakini Undang Kemarahan Pembaca


Ketika masyarakat seluruh dunia bersedih setelah kapalterbang MAS MH17 yang membawa rakyatnya ditembak,  lidah rasmi pembangkang Malaysiakini terus memutar belitkan berita kemalangan kapalterbang MAS MH17 demi memburuk-burukan kepimpinan Dato Sri Najib Razak.

Laporan ini mengaitkan isteri Perdana Menteri sendiri Datin Seri Rosmah Mansor dengan harapan agar masyarakat pembangkang mengutuk tindakan Rosmah dan menafikan peranan Perdana Menteri Dato Sri najib Razak.

Yang peliknya tanpa ketahui berita yang ditulisnya itu benar atau tidak Malaysiakini tetap keluarkan juga.

Dalam apa juga situasi Malaysiakini pasti akan mengambil kesempatan untuk memburuk-burukkan kepimpinan Dato Sri Najib dan itulah agendanya sehingga kerajaan tumbang.




Artikel itu telah mengundang kemarahan pembaca kepada portal pembangkang Malaysiakini dan menuduh Malaysiakini menipu dalam menulis berita.

7 comments:

  1. Aku rasa yang bangsat ini adalah blogger UMNO. Sebab otak UMNO ini sama macam lembu dok dalam kondo,kita memang percaya dengan kebolehan Rosmah.Sebab itulah UMNO digelar celaka.

    ReplyDelete
  2. Tapi aku ingat paling bangsat mesti semua penyokong politik melayu bodoh tak kesahla korang sokong umno,pas pkr, korang semua bodoh celaka, pemimpin korang semua jilat bontot cina je bodoh korang semua, tu sebab nasib Bumiputra kene tendang. Aku nak tengok korang bersatu hancurkan cina cina pengkhianat dan pengganas di Malaysia ni. Ke korang semua memang jilat bontot cina je kerja korang ?

    ReplyDelete
  3. Perangai manusia pemakan babi dan bukan pemakan babi seperti langit dengan bumi...

    ReplyDelete
  4. Dasar si media ZIONIS-MKKKini-KEPARAT yg. adalah si puak SODOM-PENJILAT-JUBOQ-BABI!

    Kalau kat Barat. cuba PUAKA PENDATANG/PENCEROBOH hina BUMIPUTERA mereka termasuk pemimpin mereka, apalgi di waktu tragedi besar mcm. ni - mungkin di SODOM puak NAZI - dlm. PENJARA!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  5. PEMBETULAN:

    Dasar si media ZIONIS-MKKKini-KEPARAT yg. adalah si puak SODOM-PENJILAT-JUBOQ-BABI!

    Kalau kat Barat. cuba PUAKA PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL ni hina BUMIPUTERA mereka termasuk pemimpin mereka, apalagi di waktu tragedi besar mcm. ni - mungkin di SODOM samapi MAMPOS oleh puak NAZI - dlm. PENJARA! Kat Malaysia/Dunai Islam, saja konon berani nak tunjuk lagak SAMSENG mereka – dasar si PENAKUT!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  6. alah media barat je yang dok warwarkan pesawat tu kena tembak, entah2 pesawat tu kena bom meletup di udara oleh cia/mossad. setakat gambar buk tu sape2 boleh ambil spin, tempat pn entah betul ke tidak masa pn tidak dipastikan

    ReplyDelete
  7. Ala memandai le ye awak.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.