Wednesday, July 16, 2014

Betul Ke Ini Kenyataan rasmi Daripada Pemuda Umno?


Rasanya tak perlulah pemuda Umno sibukkan hal yang tidak berkaitan dan adalah lebih baik lakukan kerja-kerja yang lebih berfaedah.

Jika pemuda Umno teruskan budaya ini masyarakat akan bertanya dimana pemuda Umno sewaktu Islam dihina, umno dimaki hamun, dan Melayu dihina di maki, adakah pemuda umno hanya memilih isu sahaja untuk membuat kenyataan sebegini.

Diharap ini bukan kenyataan rasmi daripada Pemuda Umno.

13 comments:

  1. PEMUDA UMNO BANGANG

    ReplyDelete
  2. dah x ada benda yg nak di buat......... tutup lubang dulu.....?

    ReplyDelete
  3. Kenapa Pemuda UMNO tidak keluar kenyataan selama ini bila agama islam dan bangsa melayu dihina oleh kaum cina?Hanya berani bertindak atas kaum sendiri. Itulah UMNO-pengkhianat bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  4. Makin MENYAMPAH aku pd. PEMUDA UMNO-LIBERAL-PENYANGAK-.nak MAMPOS! Si KAPIRDAJAL yg. asyik HINA/GERTAK/BUNUH/LANGGAR umat Islam/Melayu - tak pula bising PEMUDA UMNO-HIPOKRIT ni!

    Aku SETUJU dgn. tindakan Siti ni - kalau siapa langgar aku pun walau tak cedera; tentu pun MARAH; nasib baik Siti SELAMAT, SYUKUR ALHAMDULILLAH! Cina-BIADAP tu yg. sebabkan kemalangan - sebab tu aku syak dia takut dan sekarang nak memburukkan Siti ni dan berpura mengasihani pula - pi BERAMBOS! Apalagi umat Islam/Melayu asyik dilanggar dlm. kemalangan BUAS!

    Tapi si Kem. Pengangkutan boleh pula biaqkan si lori/bas/kereta BUAS BERMAHARAJALELA kat Tanah Melayu ISLAM ni - patutnya PEMILIK lori/bas/kereta BUAS ini pun kena TANGKAP dan mesti beri PAMPASAN pd. mangsa kemalangan – bukan hanya pemandunya terutamanya lori/bas; dan hanya bayaran denda! Dan SAMAN BERJUTA pemilik lori/bas/kereta BUAS spt. di Barat - lihat akhbar (tapi anti-ISLAM) di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2689682/Tracey-Morgan-sues-Wal-Mart-negligence-truck-driver-smashed-limo-leaving-comedian-seriously-injured-friend-dead.html !

    Sedih betul – hampir hari-hari umat Islam/Melayu diBUNUH/diLANGGAR , termasuklah anggota PDRM ISLAM/Melayu kita! Kemalangan jlnraya yg. majoriti mangsa adalah umat Islam/Melayu – sering dipersalahkan sbg. cuai kononnya oleh NGO-NGO si KAPIRDAJAL; yg. herannya si KAPIR ni tak pernah menyalahkan pemandu dan TUANPUNYA lori-lori/bas-bas/kereta-kereta BUAS, yg. sering menyebabkan! Sebenaqnya jenayah-jenayah makin berleluasa, yg. majoriti MANGSAnya adalah umat Islam/Melayu, termasuk dlm. kemalangan jlnraya di mana mangsa terus dibiarkan MATI dgn. KEJAM/cedera kdg-kdg sampai CACAT akibat dilanggar LORI/KERETA (terutamanya MPV) /BAS - BUAS (terutamanya tekan brek tiba-tiba, lalu kenderaan belakang terbabas ke laluan bertentangan, atau si pemandu BUAS ini tiba-tiba pandu laju bila kenderaan belakang nak potong atau lori/bas/kereta depan sengaja ke tengah dan menggilis kenderaan yg. nak potong (umat Islam yg. disasarkan si MUSUH Islam, senang dikenali dr. pakaian atau hiasan Islam pd. kenderaannnya), akibat ramai TUANPUNYA lori/bas/kereta ini sendiri puak KAPIRGANGSTER atau dibiarkan ambil ramai pemandu dr. GENG-KONGSI-GELAP termasuk si PENAGIH DADAH/PATI!

    Tapi adakah kes ini spt- kes lain akan disiasat dgn. TERPERINCI – kenapa rakyat tak diberitahu perkembangan kes-kes JENAYAH Kemalangan BUAS spt. ini mahupun jenayah lain, termasuk yg. TERBENGKALAI?! Dan lihat bagaimana MANGSA asyik dipersalahkan terutamanya penunggang motosikal – sebab kononnya topi keledar ‘lusuh‘ - geramnya aku! Sedangkan LORI/BAS/KERETA BUAS besar , termasuk pemilik-pemilik GANGSTERnya yg. menyebabkan KEMALANGAN tak pula disebut – lihat di dihttp://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140527/dn_16/Tukar-topi-keledar-selepas-lima-tahun , Tukar topi keledar selepas lima tahun!

    Yg. heran tu, kalau pemandu lori/bas/kereta BUAS tu Islam/Melayu – akan dinamakan; tapi kalau pemandu lori/bas/kereta BUAS tu adalah si KAPIRDAJAL, kenapa TAK dinamakan, terutamanya bila langgar umat Islam/Melayu ?! Sepatutnya juga, mengikut undg-undg, LORI tak boleh di jlnraya yg. sibuk waktu pagi/balik kerja!

    Lihat pasangan suami isteri ISLAM/melayu kita ini yg. DILANGGAR dgn. KEJAM oleh si Inggeris (aku syak dia mabuk – tapi disisasat tak tahap alkoholnya sebelum/selepas dihantar ke hospital – kononnya dia pun cedera parah?!) – lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20140616/je_04/Suami-isteri-maut-dua-anak-parah , Suami isteri maut, dua anak parah, 16/06/2014. Patutnya keluarga mangsa MALANG ni SAMAN BERJUTA kat pemandu BUAS mcm. ni – mana NGO-NGO/Peguam SUKARELAWAN Islam/Melayu?!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  5. Pemuda UMNO ini rosak sejak pemilihan agong UMNO 2009 ketua dipilih pakai duit ,ahli-ahli gila kontrak kerajaan , ni jadi nya , pergi pada isu boleh cari makan aje , tolong lah banyakkan melibatkan isu membela melayu islam , Hai pemuda umno apa yang kamu boleh buat dengan melayu-melayu yang dah pecah pada tiga kelompok. boleh tengok saja , mana telok sudah hilang.

    ReplyDelete
  6. Pemuda UMNO PALING BACUL DLM SEJARAH NEGARA!!

    ReplyDelete
  7. KJ memang seorang BODOH dan disumpah JUTAAN Melayu Malaysia..

    Beliau hanya membawa GAYA hipokrit tampa isi..

    ReplyDelete
  8. Hal remeh disebokkan. Bila melayu kena maki,islam dibuat bahan mainan mana pemuda umno????? BEBAL

    ReplyDelete
  9. Aku kesian dekat Polis yg kena herdik demi tugas.

    ReplyDelete
  10. Sekrg, si mamat-LIBERAL-kari yg. menjadi pujaan EvangeliSStar nak mengambil peluang seperti baisa mcm. si PENAKUT, nak terus berleter pula menghentam ‘pembuli’ siber – aku syak nak MENUTUP mulut sesiapa yg. BERANI mengkritik dia; selama ni tak pernah dengaq pun dia kutuk Pengganas Red Bean DAPBANGKAI yg. asyik MEMBULI umat Islam/Melayu kat Siber – jadi baik si mamat-HIPOKRIT ni pi BERAMBOS! Dan lagi pula, dia tak dak masalah pun nak MEMBULI sesiapa yg. berani MEMPERTAHANkan Isalm/umatnya dari MUSUH ISLAM! Lihat di http://paneh.blogspot.com/2014/06/kj-nak-hapuskan-kuasa-mahkamah-syariah.html , KJ nak hapuskan kuasa Mahkamah Syariah?!, Coretan: paneh, June 12, 2014!

    Dan sedangkan umat Islam/Melayu asyik dilanggar dlm. kemalangan BUAS termasuk disyaki oleh pemilik/pemandu lori/bas si GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL – tapi mana pula suara KPN dlm. hal ini; tapi psl. Siti ni, bukan main lagi mahu diSIASAT begitu cepat dan terperinci!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  11. PEMBETULAN:

    Sekrg, si mamat-LIBERAL-kari yg. menjadi pujaan EvangeliSStar nak mengambil peluang seperti baisa mcm. si PENAKUT, nak terus berleter pula menghentam ‘pembuli’ siber – aku syak nak MENUTUP mulut sesiapa yg. BERANI mengkritik dia; selama ni tak pernah dengaq pun dia kutuk Pengganas Red Bean DAPBANGKAI yg. asyik MEMBULI umat Islam/Melayu kat Siber – jadi baik si mamat-HIPOKRIT ni pi BERAMBOS! Dan lagi pula, dia tak dak masalah pun nak MEMBULI sesiapa yg. berani MEMPERTAHANkan Islam/umatnya dari MUSUH ISLAM! Lihat di http://paneh.blogspot.com/2014/06/kj-nak-hapuskan-kuasa-mahkamah-syariah.html , KJ nak hapuskan kuasa Mahkamah Syariah?!, Coretan: paneh, June 12, 2014!

    Dan sedangkan umat Islam/Melayu asyik dilanggar dlm. kemalangan BUAS termasuk disyaki oleh pemilik/pemandu lori/bas si GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL – tapi mana pula suara KPN dlm. hal ini; tapi psl. Siti ni, bukan main lagi mahu diSIASAT begitu cepat dan terperinci!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  12. mungkin ini melibatkan bangsa agaknya. mungkin juga kepada mereka wanita tersebut tak patut melalukan perbuatan kejam terhadap pakcik tuh sebab dia orang cina. mereka takut kalau kalau bangsa pakcik tuh tak sokong kerajaan pada PRU akan datang. bila Islam dihina dan bangsa dicerca, tak mengapa asalkan mereka tetap menyokong BN. nak ambil hati katakan.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.