Friday, July 18, 2014

Bila Cina perlekeh juruterbang Melayu


Dalam keadaan rakyat Malaysia sedang berduka ada seorang cina mengutuk kononnya juruterbang berbangsa Melayu bodoh. Diharap pihak berkuasa dapat bertindak cepat sepertimana tindakan yang diambil terhadap Kiki. 







8 comments:

  1. ini betina celaka, itu nayer tak mau cakap ke ini celaka punya pompuan...rasanya dia ni pelacur sebab tu tak tahu hormat orang..

    ReplyDelete
  2. dia melacur di mana, mau try, berapa harga

    ReplyDelete
  3. Bila betina cakap itu mcm spesis hati mammal.

    ReplyDelete
  4. Celaka punya betina cina.aku doakn ko mpus lagi dahsyat dr arwah pilot tu...atleast arwah mati syahid...yg ko tu confim ahli neraka jahanam...sial celaka cina cm ko smp mati.

    ReplyDelete
  5. Ini memang BETINA-PELAHAP-KANGKANG-BABI PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya! Dasar bangsa PENDATANG/PENCEROBOH LUCAH - asyik MENYAMUN/MEROMPAK/MAIN PORNO/MENYODOM!

    PI MAMPOS si BEINA ni punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

    ReplyDelete
  6. Yg. tembak MH17 tu adalah si KAPIRDAJAL - jadi apahal si BETINAPORNO KAPIRDAJAL ni melalak mcm. ANJING KURAP?! Itulah - banyak sgt. JILAT JUBOQ BABI kot!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  7. PEMBETULAN:

    Yg. tembak MH17 tu adalah si KAPIRDAJAL - jadi apahal si BETINAPORNO KAPIRDAJAL ni melalak mcm. ANJING KURAP kat umat Islam/Melayu?! Itulah - si BETINA ni banyak sgt. JILAT JUBOQ BABI kot!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  8. Bangsa ni memang dengki bila Melayu lebih di dlm apa bidang sekali pun, Melayu bersatu bertambah mutu.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.