Saturday, August 2, 2014

Jihad Nikah: Hanya Dengan bertakbir sebanyak 3 kali



Pengakuan beberapa mangsa jihad nikah, dinikahkan dan diceraikan oleh beberapa lelaki di hari yang sama tanpa iddah! walaupun dengan isteri orang! Semua ini atas nama jihad! Janji mereka ialah syurga ekspress!

Cara terbaru mereka akad nikah ialah bertakbir 3 kali ke atas seorang perempuan, maka sah jadi isterinya.

3 comments:

  1. ini namanya... gunakan islam utk melacur kan diri. sape la bodoh sgt tak faham agama. dah la tu melacur kan diri dgn free. one night stand plak tu. adussss.. kalau org melayu yg buat ni. sah la bodoh agama mcm stoppa ali.

    ReplyDelete
  2. Ini syiah ma.. Video lama.. Cilaka punya syiah..

    ReplyDelete
  3. kat sini pun ada yang suka takbir 3x di merata-rata tempat. kalau nak dikira macam tu dah boleh jimak, memang berjemaah ler

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.