Thursday, August 14, 2014

Jom saksikan Drama Munafik Ketum Anwar Terkejut Adun Kajang Letak Jawatan





"Saya faham kita telah dapat satu kejutan dengan pengumuman bahawa sahabat saya Adun Kajang meletakkan jawatan". saya hanya menemui hanya satu dua jam sebelum surat disampaikan kepada speaker dan tiada rundingan antara saya dan dia(Adun Kajang). Saya bukan seperti politik umno yang boleh berunding dan beli orang"


Pada masa yang sama Ketum Anwar Ibrahim berkata parti-parti sekutu dalam pakatan pembangkang memang telah membuat perancangan untuk mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang bagi memberi laluan kepadanya bertanding di kawasan itu.

Katanya peletakan jawatan ADUN Kajang Lee Chin Cheh pada 27 Januari lepas juga dilakukan menerusi rundingan terlebih dahulu, dan bukan secara mengejut.

"Dia (Lee) meletak jawatan itu bukan tanpa rundingan. Dia letak (jawatan sebagai ADUN) itu memang nak bagi ruang kepada saya untuk bertanding. Kerajaan negeri Selangor juga mengetahui tentang perkara itu.

"Dalam politik kena ada kejutan, dan ini (peletakan jawatan Lee) dianggap sebagai satu strategi kita (Parti Keadilan Rakyat - PKR)," 


Hebat drama Ketum ini, pembohong sudah jadi mainannya yang menarik setiap pembohongannya mesti diikuti dengan perkataan umno.

Perkataan umno tak lekang dimulut Anwar umpama serbuk perasa untuk menyedapkan setiap ceramahnya, jika tidak ada perkataan umno rasuah, zalim maka tak lengkap ceramahnya.


Tidak mustahil Ketum telah membayar kepada dua Adun Pas ini sehingga sanggup mengkhianati parti.

Walaupun dua Adun ini tahu apa akibatnya apabila mengkhianat sumpah baiah yang telah dibuat dihadapan Haji Hadi sebelum dicalonkan, mereka tetap mengkhianati parti.....mesti ada yang paling menarik yang telah dihidangkan oleh Anwar kepada mereka daripada baiah.

7 comments:

  1. Muka takder seri keimanan sedikit pun. Serupa muka Anwar.

    ReplyDelete
  2. Dah lama kerja dia ni menipu rakyat. Dia rasa macam dia lah yang terhebat terutama waktu jadi TPM dulu. Sebenarnya dia hanya menumpang populariti Tun M. Dia ni sanggup mengadai segala saki-baki maruah yang ada hanya untuk kepentingan peribadi saja. Tak ada langsung nak berjuang untuk rakyat.

    ReplyDelete
  3. Mamat 2 ekor ni..
    Klu anuar tonggeng bontot kt tgh2..
    Nampak semua serupa
    muka bontot
    Mana ada malu.. x ada harga diri.. maruah ? Jauh sekali...

    ReplyDelete
  4. Besok dh tua besok macam2 penyakit dapat.tiga serangkai.itu jam baru ada akai.

    ReplyDelete
  5. tau kenapa mereka sanggup dipecat? katanya demi perjuangan rakyat dan setiakawan terhadap PKR dab DAP. selain itu tak mau selangor jatuh ke tangan MUSUH BESAR mereka iaitu UMNO. dalam BN, musuh mereka hanya UMNO. takut sangat kat UMNO , takut tak dapat jawatan kerana dalam UMNO lebih ramai yang lebih baik dari mereka. sekarang kerajaan tengah bergelut dengan tragedi tragedi, namun pakatan rakyat hanya membilang kuasa dan wang ringgit. itulah dia rupa sebenar pembangkang malaysia

    ReplyDelete
  6. Nilai melayu hanya RM 50 hinggit

    ReplyDelete
  7. di mana ada anwar, di situ ada masalah. di perak dulu, dia yang timbulkan dulu masalah.tak ada sesiapa pun dari PR pernah tanya dia, apa kerjanya sebagi punaisihat negeri selangor.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.