Tuesday, August 12, 2014

Terkini Keputusan Mesyuarat Tergempar Kit Siang Arahkan Pas Tidak Hadir Mesyuarat Exco Esok


Lim Kit Siang mewakili Pakatan Rakyat meminta semua exco PAS di Selangor supaya tidak menghadiri mesyuarat Exco yang akan diadakan pada Rabu.

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, permintaan itu dibuat bagi menunjukkan bantahan dan solidariti Pakatan Rakyat terhadap tindakan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang memecat enam exco PKR dan DAP pada Selasa.

"Saya merasakan pemecatan ini adalah tidak beretika, tidak menghormati prinsip dan semangat demokrasi yang membelakangkan rakyat dengan mandat yang diberi.

"Saya sudah menghubungi dan mengarahkan Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali supaya meminta beliau sampaikan kepada 4 orang exco Pas supaya tidak hadir mesyuarat exco esok (Rabu)," kata Lim pada sidang media sebentar tadi.


Kita akan lihat samada Pas akan ikut perintah Lim Kit Siang atau tidak....jika Pas terus mengikut telunjuk Lim Kit Siang bermakna Pas terlalu takut dan dayus sebagai pejuang yang mengaku Islam. 

11 comments:

  1. Tu dia.. LKS siap bg arahan kt Stopa Ali..
    Hebat gila.. PAS skdr terima arahan
    Kah kah kah
    jaga2 Stopa.. Anuar n LKS ada spenda mung...

    dial punya LKS. dia perasan dah bagus sgt.. itulah.. bodoh. Sapa suruh ikut ckp mat bontot.. kan dah kena..

    so PAS.. nak tgk esok... telur ader ker x..
    Tunjuk skit PAS ada maruah..
    dgn UMNO berani dgt..
    PAS bodoh mcm kambing gurun daaaa

    ReplyDelete
  2. Nak tunjuk powerla tu pasal tak puas hati dpecat. Apapun terserah kepada kebijaksanaan PAS dalam menangani isu ni. Malam ni puak erdogan dalam PAS akan keje overtime bagi memastikan hajat DSAI mengenakan TSKI tercapai. Semuanya demi kak jijah tersayang

    ReplyDelete
  3. Pas jangan jadi bodoh ikut sangat telunjuk komunis sial ni

    ReplyDelete
  4. Pas nak ikut kata cina komunis atau sultan

    ReplyDelete
  5. Kuang ajar la tu siap mengarah setiausaha pas ikut cakap dia. Dah macam tunggul pulak LKS buat kat presiden pas

    ReplyDelete
  6. ini lim tokong pun lupa, yg lu pandai2 keluar order suruh lu punya exco lawan arahan Khalid apa pasat, skrang dlm Kerj Negeri Khalid adalah bos, bukan lu lah lim to kong...cibai lu tokong

    ReplyDelete
  7. Kah kah kah. Dia pecat orang lain tak apa. Tapi bila orang dia kena pecat kata tak beretika pulak. Kah kah kah. HIPOKRIT of the highest order.
    suruh kit siang dan annuar masuk raja lawak la. Gerenti menang.

    ReplyDelete
  8. anwar punya angkara, 6 lembu kena pecat, apsal lu ikut bontot anwar, kan dah kena liwat. kepada 4 exco PAS, esok kena pergi meeting, jgn ikut bontot kit siang..ok!! ingat.. Allah bersama orang yg benar.

    ReplyDelete
  9. Tu dia aih..pecat khalid tanpa panggil tuk membela diri sgt beretika pd kit sial n anwar tp pecat exco dia xberetika pl..hipokrit betui la lu..padan muka..

    ReplyDelete
  10. Baru tahu bila Anwar kena liwat dengan Khalid

    ReplyDelete
  11. Dah terang tak perlu bersuluh! Dah nyata PAS hanya Keldai DAP

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.