Sunday, August 3, 2014

Tiba-tiba Tamrin Timbul Jadi Penasihat Kepada Anwar Ibrahim Dakwa Pas Mungkir Janji


Tamrin Ghaffar tiba-tiba tampil lagak bagaikan hero penyelamat kepada kemelut Anwar, PKR dan PAS. Menggunakan nama anak kepada bekas timbalan perdana menteri mendakwa 
PAS melakukan kesalahan besar terhadap rakan dalam pakatan..

Menurut Tamrin tingkah laku PAS yang dikatakan memungkiri janji pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) amat dikesali dan tidak sepatutnya berlaku.

Tamrin membayangkan jika tanpa bantuan PKR Pas pasti tidak akan mempunyai kerusi sebegini banyak, jadi Pas wajar berterima kasih kepada PKR.

Dengan lain kata Pas wajar mematuhi segala janji yang telah dimenterai bersama, dengan kata lain walau apa pun keputusan yang PKR buat Pas perlu setuju.

Menurut anak kepada Tun Ghaffar Baba yang pernah menjadi pengerusi Mara memungkiri janji persetujuan yang telah dicapai itu bagi saya kelemahan yang susah hendak dilupakan. 

Kata Tamrin, (Mengambil contoh Rasulullah), selepas Rasulullah wafat tidak ada siapa pun yang maksum, merujuk kepada Presiden Pas Haji Hadi Awang

Bagi Tamrin Khalid tidak penting buat Pas, yang penting kedudukan Pas di dalam pakatan itu sendiri.

Mungkin dengan kenyataan ini Anwar Ibrahim akan membuka mata untuk mengambil Tamrin Ghaffar yang pernah hampir membangkrapkan Mara menjadi penasihat ekonomi negeri Selangor.


9 comments:

  1. Haa Haa ... Bila Si Boddoh Sombong Bersuara... Nampaklah Kebodohan Melampau...

    ReplyDelete
  2. LOSER nak jadi penasihat kepada KING LOSER.....memang padan.

    ReplyDelete
  3. Tamrin adalah pemimpin yang sangat berwawasan pernah ada dalam barisan pemimpin PR..
    latar belakang politik yang sangat mengagumkan ditambah dengan ilmunya yang TINGGI .. pengurusan budjet yang sangat CEMERLANG semasa di MARA dulu ...jika dilantik sebagai Penasihat PR .... pasti akan jadi sebutan ramai

    ReplyDelete
    Replies
    1. A yo yo.....
      What d fuck...

      Delete
    2. Ni mesti Tamrin yg komen. Tapi . . .
      Ini suma pasal
      RRRMMM la.
      Kalu Khalid dinyahkan
      PKR dapat rm200j dari SYABAS
      DAP dapat rm100j dari Tropicana
      PAS dapat rm0
      Mati idup balik la PAS nak sokong!!!

      Delete
  4. kalau PAS bertanding sendiri PAS akan dapat lebih banyak kerusi, penduduk Selangor ramai melayu, dah tentu akan sokong PAS, tapi sebab PAS bertolak ansur sanggup bagi kerusi kepada PKR, tak caya cuba buat undi sekali lagi, tentu PAS akan sapu habis kawasan Melayu...bye bye to PKR...PAS dah lama berpolitik...PKR baru nak main politik sebab tu PKR macam budak 2 tahun di bagi toys...habis rosak...sudah lah Tamrin..ko pun sebab Tun Ghaffar...yang banyak berjasa...jasa ko apa ada...duduk diam diam tambah kan BMI (bina badan)_ lagi bagus...

    ReplyDelete
  5. selamat tinggal PKR, bye bye, kita harap MB Selangor akan bubar ADUN dan fresh election di adakan, PAS bertanding sendiri, tentu PAS dan BN akan dapat undi lebih, PAS mungkin lagi lebih sebab orang Selangor sudah mula sedar apa itu PKR....baling kerusi, fitnah, gila kuasa, maki hamun, guna bini nak jadi MB, bini menang adun tapi kajang pusat denggi sampah sarap Selangor..baik sekali DUN Selangor di bubarkan, MB Khalid boleh masuk PAS kalau mahu terus jadi MB...PKR tak boleh pakai lagi rosak dan merosakkan... Selangor akan ada air jika MB Khalid terus pegang jawatan...

    ReplyDelete
  6. Umporno tgh berangan skrg jika DUN dibubar mrk akan menang beso n dh ade yg berangan nk jadi MB tapi jgn lupa selagi Noh jadi panglima mrk jgn hrp lh ..... imej samsengnya buat rakyat meluat cuma melayu yg menteliti subsidi n berjiwa hamba mudah ditipu oleh pemimpin umporno yg berkepentingan dirisendiri...... A.B.U.....

    ReplyDelete
  7. anon 12:13 AM sudah panazzzzzz

    ... agakx la yang terhegehx nak jadi MB tu saperrrrrr la gamaknya yer ........
    isteri mithali aka nek jijah aka sepat kering
    atau
    mamat bontot aka kaki sembang aka sesumpah aka ex banduan sg buluh @feat. banduan kajang
    atau
    mamat blowjob aka anak derhaka aka suami dayus aka abang Nyah Popular SeMalaya
    atau
    mamat kerapu karang aka penasihat ting tong PR

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.