Monday, October 27, 2014

Anwar Kini Sedang Berucap Mengeji Tindakan UM Mengunci Pintu


Anwar Ibrahim memulakan kerja-kerja menghasutnya dengan mengeji tindakan pihak pentadbiran kampus yang menghalang beliau berucap di kampus itu.

Anwar Ibrahim mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada anak didiknya Fahmi yang juga Presiden persatuan pelajar UM.

Anwar Ibrahim mengeluarkan fatwa daripada Yusuf AlQardawi bahawa Anwar wajib dibebaskan dengan segera.

Anwar terus menekan Hakim mahkamah Persekutuan agar membebaskannya atau tidak pelajar UM akan merusuh dimahkamah esok, katanya.

Ramai diantara yang hadir adalah orang luar iaitu penyokong Anwar daripada parti PKR.

1 comment:

  1. Kan pintu pagar UM tu dah diREMPUH - tapi si mamat-PKRSODOM ni boleh senyum pula!

    UM jgn. jadi PENAKUT - perlu dakwa mamat-mamat PKRSODOM/DAPBANGKAI yg. mengajaq anak-anak muda Islam/Melayu kita menjadi MAHASEWEL-LONGKANG, yg. spt. BINATANG BUAS/PENGGANAS - sebab ini perhimpunan HARAM dlm. Univ! Aku heran betul PDRM tak dipanggil UM!

    Kat Barat yg, asyik MELALAK kat Dunia Islam psl. "demokrasi dan hak asasi"-PENIPU mereka pun, tak dak Univ. depa yg. akan biaqkan perhimpanan HARAM-mcm-BINATANG-BUAS ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.