Thursday, October 23, 2014

Dengan Nada Tersekat-Sekat Anwar Merintih 'Janganlah Pukul Saya Lagi' Dihadapan 500 'Hakim Rakyat'




Lakonan Anwar Ibrahim diteruskan seperti apa yang telah dirancangkan oleh macai-macainya bermula dengan himpunan Rakyat Hakim Negara di Seberang Jaya iaitu ditempat kelahirannya malam tadi. 

Dalam himpunan itu yang dihadiri oleh lebih kurang 500 kononnya 'Rakyat Hakim Negara' termasuk beberapa bayi kecil yang sedang menyusu dalam hujan lebat telah dihidangkan dengan lakonan ala Hidustan.

Anwar Ibrahim hanya berlegar-legar menyalahkan UMNO hingga mahu memenjarakan dirinya kononnya UMNO terlalu takut dengannya.

Anwar lebih banyak berceramah soal isu Anjing yang disokong oleh anaknya Nurul Izah.

Katanya apa susahnya nak sentuh anjing lepas sentuh samaklah...

Kalau takut nak sentuh anjing macam mana nak sentuh Lim Guan Eng, katanya.

“Dia peluk saya bila kami bertemu maka adakah perlu saya samak selepas itu?,” kata Anwar Ibrahim macai-macai yang hadir tepuk tangan tapi tiada lagi takbeeeer seperti dulu.

Diakhir ceramahnya dengan nada yang tersekat-sekat Anwar Ibrahim berkata "jika saya dipenjara nanti janganlah pukul saya lagi ye...... macai-macai yang hadir tidak tahan kesedihan.

4 comments:

  1. he..he..kena gak LKS sebiji taraf anjing...

    ReplyDelete
  2. Mamat-PKRSODOM ni takut masuk PENJARA dan kalah kes SAMAN liwat dia yg. BERJUTA tu! Sebab itu dia dan puak PKRSODOM/DAPBANGKAI dia tengah mengamuk mcm. ANJING KURAP GILA utk. mengalihkan perhatian dari isu dua ni!

    Dahlah tu, bukan main lagi mcm. anak BETINA-otak-LONGKANG dia, MENGHINA Islam/umatnya dgn. isu anjing tu! Mana JAIS/MAIS?!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. TUAN SHKH NUAR. .NAK TANYA PULAK PELUK ISTERI KAWAN SENDIRI KENA SAMAK SEBELUM PELUK ATAU SELEPAS PELUK ? ATAU PELUK CINA DOL PELUK DULU KEMUDIAN BARU SAMAK YE ?

    ReplyDelete
  4. Belakon sedih la sangat konon...
    tapi dlm hati berkata..." bodo jugak macai2 aku ni ye"...hihihi...
    selagi dorang bodo selamat le aku..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.