Monday, October 13, 2014

Hasil Pemerintahan Kerajaan Anwar Ibrahim Di Selangor


Tindakan kerajaan negeri Selangor membenarkan promosi pesta anjuran syarikat gergasi pengeluar minuman keras Carlsberg Malaysia secara besar-besaran sebagai biadap dan langsung tidak sensitif dengan umat Islam di Malaysia.


Hairan, mana hilangnya pemimpin Pas yang sering berteriak memperjuangkan Agama Islam dan sering menuduh orang lain sebagai kafir. Dalam isu ini Pas mengambil pendirian terus diam kerana yang merasmikan pesta ini bukan calang-calang orang iaitu Lim Kit Siang.

Mana ada pemimpin Pas yang berani angkat muka dengan ketua cina DAP laknat ini.

Mana perginya Mahfos, mana perginya Salahuddin Ayub, mana perginya ketua Pemuda Pas Suhaizan Kayat yang tiada satu ayat pun berani dikeluarkan untuk mengutuk pesta arak besar-besaran ini.

Pesta ini bukan sahaja diraikan oleh hampir kesemua pemimpin kafir DAP dan PKR malah artis Melayu juga dijadikan korban untuk meneguk air kencing syaitan ini.

Kalau Teresa Kok, Lim Guan Eng, Elizabeth Wong tu lantaklah semua tu kafir dah 'confirm' masuk neraka tapi bagaimana dengan anak Melayu Islam ini?

Kesian anak Melayu yang bernama Erin Malik iaitu pelakon utama drama Misiku Kuza menjadi korban pesta arak kaum kafir.

Apa pun sekalung tahniah kepada kerajaan Selangor yang telah meluluskan pesta arak dengan tujuan membudaya pengambilan arak secara besar-besaran.

Sebelum ini Pas beriya-iya mahu kilang arak ditutup sebaik sahaja menerajui negeri Selangor namun menjadi lebih teruk daripada zaman pemerintahan Barisan Nasional.

Rakyat Selangor terutamanya pengundi Islam yang mengundi Pas, PKR dan DAP wajib sama-sama bertanggung jawab kerana anda juga ada sahamnya yang akan dibawa bersama 'nanti'.

6 comments:

  1. Inilah kerajaan yang puak yang bergelat lebih Islam berguling-guling kat dataran merdeka dulu dengan moto BERSIH, tetapi lebih kotor dari Hong Kong. Dah rela berkawan dengan syaitan mestilah promosi Air Setan. Bagus juga yang berfikiran sederhana, sekurang-kurangnya masih waras untuk memikirkan mana halal mana haram.

    ReplyDelete
  2. yg hairannya knp pesta ini tidak dibuat di penang...

    ReplyDelete
  3. Pemimpin Islam PAS + PKR sama Kedua-duanya Halal kan Yang Haram, Haramkan Yang Halal...

    ReplyDelete
  4. Dulu PAS kata nak tutup kilang rak kalau dah menang...heran sungguh...MUNAFIK BESAR pas ni. kalau dulu ada konsert depa berguling-guling buat demo. bila depa ada kuasa sikit, depa pulak luluskan PESTA ARAK...ooooiiii lebai pas cina dap panggil hangpa 'rubber cock' la...nanti hangpa jawab di akhirat la, munafik.

    ReplyDelete
  5. konon kata nak mentarbiah dap, last2 dap yang mentarbiah pas.. haktuih parti islam taik kucing

    oii ulamak2 pas yang bodoh dan bebal, setakat alim serban beso setan azazil tak takut la ngok

    la ni buat lagi bahalul siyasi tu bodohhhh

    ReplyDelete
  6. Utk info macai2 umporno diatas...'Oktoberfest' dianjunrkan oleh Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia yg menterinya pemimpin Umporno n ianya jugak diadakan di Melaka n Johor ngape pemuda umporno tak menyalak? Jgn lupa cukai tertinggi dikutip kerajaan pusat dtgnya dr arak, wang tu gak yg bayar gaji kakitangan awam yg rata2nya org melayu islam hrp maklum,...... pk guna kepala lututlh sikit.....

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.