Thursday, October 16, 2014

Ini Sahaja Boleh Selamatkan Anwar Untuk Memaksa Hakim Bebaskan Dirinya


Hanya ini sahaja yang boleh selamatkan Anwar Ibrahim yang telah didapati bersalah meliwat bekas pembantunya Saiful Bukhari dan didenda penjara selama 5 tahun.

Hanya perkataan 'rakyat' sahaja mampu mengalih pandangan seluruh rakyat Malaysia untuk bersimpati dengan Anwar Ibrahim yang kononnya difitnah.

Betullah apa yang telah dinyatakan oleh bekas peguam peribadi Anwar Ibrahim iaitu Datuk Zulkifli Nordin bahawa Anwar Ibrahim akan menggunakan apa saja ruang untuk memastikan rakyat bersimpati dengan dirinya dan seterusnya mencetuskan demonstrasi secara besar-besaran untuk sekamatkan Anwar.

Sebelum ini Anwar Ibrahim sudah mempergunakan Pas untuk kepentingan dirinya menyebabkan:

PAS sanggup buang perjuangan negara Islam!
PAS terpaksa ketepikan perlaksanaan hudud, qisas dan takzir!
PAS bermata putih melihat kalimah Allah dicemar dan disyirikkan!
PAS memecat tokoh hebat seperti Hasan Ali yang tegar memperjuangkan Islam!
PAS memecat ulama muda seperti Nasharudin Mat Isa daripada Majlis Syura'!
PAS dipaksa menerima seorang yang disabit dengan hukuman liwat sebagai pemimpin!
PAS dipaksa menerima pemimpin yang tidak punya kredibiliti dan akhlak yang cemar seperti Mustaffa Ali, Muhd Taib dan Tamrin Ghaffar!

Akhirnya Pas dihina dan dibuang ke tempat yang paling hina hanya kerana tidak menyokong bini Anwar Ibrahim menjadi MB Selangor.

6 comments:

  1. Sedih bila menengok muka2 berok kat tepi jalan tu yang beriya iya kononnya si PELIWAT TEGAR tu difitnah.

    Sedih bukan apa...negara kita dah nak mencapai status negara maju, tetapi anak2 muda Melayu masih BODOH dan BAGHAL. Maknanya, our education system kena diperbaiki sebab masih ada anak2 muda yang BODOH seperti yang di tepi jalan ni.

    Kalau diorang ni mempunyai otak dan berakal, mereka dapat melihat siapa si anwar ni sebenarnya!

    ReplyDelete
  2. jgn harap la dapat sokongan lagi...kita tengoh takat mana sambutan kalau tanpa penyokong pas.....kasian dia....mcm tak da lagi yg simpati....akhirnya ALLAH tunjuk juga watak sebenar ..

    ReplyDelete
  3. tulisan org umngok ni.

    begitu sekali dia menghina PAS dgn menggunakan PKR.

    adakah PAS begitu bodoh meninggalkan segala yg ditulis itu?

    sah lah kata nik abduh bahawa UMNO lah yg buli PAS selama ini.

    ReplyDelete
  4. Road bully, nik abduh kata UMNO yang buli PAS? Masa kejadian darurat di Kelantan dulu kerana masalah dalaman PAS yang menyebabkan PAS terpaksa dipecat dari UMNO masa tu kamu umur berapa tahun?

    Sahla kamu pecacai parti kongkek rakyat atau pengikut hampas!

    ReplyDelete
  5. Tanpa disedari Zul Kulom adelah lawyer melayu yg paling bodoh dpt diperalatkan selama ini oleh Anwar dlm beberapa isu..... macai2 nmpk tak pengakuan bodoh Zul Kulom? skrg umporno kutip pulak lawyer bangang ni.......

    ReplyDelete
  6. Di sebalik semua ini ramai pemimpin PKR yang kena maki hamun oleh Anwar kerana sokongan yang ciput, dan kena hentam dalam fb......Korang tak tahu tahap babi bila tok sheikh ni mengamuk. Semasa beliau TPM dan Menteri Kewangan tak saorang pun berani angkat muka dengan tok sheikh ni. MB Azmin tahu sangat dah. So, dalam diam ramai pemimpin kanan PKR meletak harapan penuh pok anwar cepat2 masuk jail. Korang percaya lah cakap aku.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.