Monday, October 20, 2014

Kepada Umat Islam Yang Berhajat Mahu Buat Kempen Sentuh Anjing Atau Babi Sila Hubungi Mereka Ini


Lepas ni mana-mana umat Islam yang terlalu perihatin terhadap anjing atau babi dan mahu mengadakan kempen memegang kedua-dua binatang tersebut dila hubungi mereka ini kerana mereka sedia membantu.

Mereka yang lengkap dengan seorang ustaz yang sedia untuk memberi tazkirah kepada mana-mana umat Islam yang masih ragu-ragu untuk memegang Anjing dan Babi.

Menurut ustaz Mohd Iqbal Parjin(pakai ketayap putih) yang turut hadir dan memberi sokongan kepada kempen 'I Want to Touch a Dog' di Bandar Utama, Petaling Jaya, semalam mempertahankan acara itu dengan berkata bahawa Islam tidak memandang jijik mahupun anti-anjing.

Katanya, Islam adalah agama yang mengajar umatnya tentang kasih sayang dan pembelaan kepada semua mahkluk Allah termasuk anjing.

Jika Anjing tidak jijik Babi juga tidak jijik lepas ni buat kempen sayangi babi pula.


25 comments:

  1. Untuk pengetahuan mereka2 yang kurang menimba ilmu....Yahudi, Syiah, serta para munafik pun ada pakai songkok putih dan berjanggut...so tak payah la kita melabelkan seseorang itu ustaz hanya kerana mereka berjanggut dan berkopiah putih!

    ReplyDelete
  2. sebelum sentuh anjing mari kita buat acara sentuh taik sendiri aje...lepas tu sentuh taik mana man ustad yang maksum ini...nanti saya tunjuk cara nak basuh dan sucikan tangan.

    ReplyDelete
  3. Saya rasa org cina ketawa gelakkan kita sekarang ni lihat kemenangan mereka berjaya menanjingkan orang islam mohon pihak berwajib buat tindakan terhadap mereka

    ReplyDelete
  4. dunia akhir zaman kite kena jaga, anjing najis berat, pegang bini lagi bagus dan dukong.

    ReplyDelete
  5. Berjaya ajinda Yahudi dan Nasrani...

    ReplyDelete
  6. Bab ini PAS lambat respon. Kalau kena pd UMNO selaju kilat siap dgn petir terus diserang bertali arus. Pejuang Islam konon pejuang taik kucing...

    ReplyDelete
  7. Pi belajq mandi junub dulu...dah tu mandi jenazah pulak....
    belajaq2 jugak jangan pakai seluar hijau...geli la syed..

    ReplyDelete
  8. Boleh jemput Dr Maza sekali untuk rasmikan!

    ReplyDelete
  9. Janganlah kita terlebih menghina org lain. Jikalau tersalah tolong perbetulkan dengan cara yang budiman. Mungkin mereka mereka yang sengaja membelai anjing itu tidak mempunyai kefahaman yang mendalam. Kurang ilmu? Sekira benar sama samalah kita memperbetulkan yang salah itu dengan berhemah.
    mudah mudahan kita semua mendapat hidayah.

    ReplyDelete
  10. Puak PR dah naik gila. Kesian sebab fikiran depa dah bercelaru. Dulu, pi buat demonstrasi BERSIH, tapi rupa-rupanya pemimpin PR lagi KOTOR. PAS pun dah tak sanggup bergelumang dengan KOTOR mereka. Sekarang ni, mereka cuba untuk mengubah persepsi bahawa benda yang KOTOR itu sebenarnya BERSIH. Lepas ni LIWAT pun depa kata BERSIH juga kot. Kesian kepala hotak mereka turut diliwat oleh PR. Bodoh gila.

    ReplyDelete
  11. Celakalah kamu semua wahai perosak Agama.
    Anjur pegang anjing..untuk kepentinga apa?
    lepas ni anjur pegang babi..
    lepas tu cara sembelih babi?

    lepas2 tu ajar cara berzina yang betul.. then cara nak taubat nasuha?

    semoga laknat Allah atas puak2 perosak ini termasuk Nurul Izzah, dan Pakatam Haram!!

    ReplyDelete
  12. ustaz bnyk jenis tp yg ni ustaz jenis ustaz bahlol lepas ni buat takzirah pegang babi plk lps tu pgang bontot jntan.bahalol punya manusia punya la bnyk binatang halal di pegang anjing jgk yg kau suka.pas ni dapat kau title al ustaz al anjingi

    ReplyDelete
  13. KALO MANA-MANA ORANG YANG TAK KESIHANKAN ANJING...HANTARKANLAH KEPADA RUMAH SYED DAN USTAZ TU...BIAR MEREKA TOLONG JAGA.......MERTEKLA AMAT PRIHATIN TERHADAP ANJING

    ReplyDelete
  14. KEMPEN....Sila hantarkan mana-mana anjing...anak anjing yang tidak bertuan ke rumah ustaz Iqbal....supaya anjing tersebut dibelai dan dikasihi...

    ReplyDelete
  15. Melayu sekarang dah tak kesah halal haram. Makan di restoran bukan Islam pun selamba je. Seoul Garden tu ada tulis halal ke? Jakim x kesah, PAS lagi la.

    ReplyDelete
  16. lepas kempen pegang tetek cina pulak...

    ReplyDelete
  17. Cadangan kepada ustaz nih...buat kempen sentuh Al Quiraan....saya bagi tips... Kempen ini terbuka kepada orang bukan islam juga... Maka semasa kempen..buatkan secara amali...1. Sediakan tempat yang ada bilik air...Minta mereka mandi wajib.(ajaran niat)....2. Ajar mereka ambil wudhu..(ajarkan niat)...3. Ajar mereka mengucap dua kalimah shadat 4.Sediakan pakaian tutup aurat eg. jubah macam masjid puterajaya...4. Ok Boleh Sentuh AlQuraan. ... Saya yakin ini akan memberikan pengalaman baru kepada yang bukan islam...dan mereka akan mengetahui prosedur-prosedur...untuk menyentuh alquraan..MENGAPA TAK DICUBA..

    ReplyDelete
  18. Fatwa Dr Maza dahulu kata DNA babi dalam cokelat tak haram. Sekarang pegang anjing pun tak haram. Lepas ini dia bolehlah keluar fatwa pegang tetek perempuan tak haram kalau berlapik. Orang Islam pelihara babi pun takpe sebab bukan untuk makan tapi niat untuk jual....

    ReplyDelete
  19. Sayang kenalah pada tempanya. Kalau sayang binatang bagi dia makan dgn kasih kerana Allah. Jgnlah buat kerana nak tunjuk kpd org kapiaq..mereka tak akan puas hati selagi kamu tidak terjun sama masuk lubang bewak.

    ReplyDelete
  20. Dah nama haram nak p pegang buat apa! bebal, bodoh, tolol! otak letak kat mana? dalam pungkok? pakai ja tudung yang tu pun tak boleh nak pikiaq! macam pelaq! dah tu p pos pulak dalam fb nampak lebih bodoh dari anjing!

    ReplyDelete
  21. Bapak ustaz iqbal ia lah PARJIN. ...ni mesti dari puak2 JIN ni...

    ReplyDelete
  22. Macai2 diatas dari lu org semua komen yg bukan2 lebih baik kempin 'jgn berbelanja di permis perniagaan kaum cina' lagi bagus, mulakan dgn keluarga sendiri, setiap sen dibelanjakan hendaklh dibelanjakan di kedai bumiputra.... akhirnya ekonomi b'putra kukuh..... kalau ini pn x boleh lakukan, jgn lh sibuk2 berselogan "HIDUP MELAYU"....... buang aje dlm longkang....

    ReplyDelete
  23. Aku minta lepas ni buat acara pegang tetek pompuan dari luar baju..takpakan berlapik tu..sapa sokong aku

    ReplyDelete
  24. Nak HINA ISLAM/umatnya - si mamat-mamat BANGSAT ni yg. disyaki mamat-SODOM, yg, anjur PESTA pegang- anjing ni! Baik KDN periksa IC mereka – betulkah ISLAM?!

    Si BETINA KANGKANG PKRSODOM tu pula, aku syak sekoq lagi PENYAMAQ Islam - mcm. mak dia! Dia ingat dia 'ustazah' pula dah - dahlah tu MENGHINA pula USTAZ Dr. Fathul Bari!

    Dari puak Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau disyaki PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam ni nak buat kempen pegang/belai anjing oleh umat Islam (kat Barat pun tak dak perangai GILA- mcm. ni oleh umat Islam), baiklah puak HIPOKRIT ni buat kempen MENENTANG cara hidup si KAPIRDAJAL BINATANG BUAS yang MEROGOL ANJING dan pelbagai binatang, termasuk dlm. ZOO khas, di JERMAN/EU/US - lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html, Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013; dan di http://www.examiner.com/article/states-where-bestiality-sex-with-animals-is-legal , States where bestiality (sex with animals) is legal, August 8, 2011!

    Dan aku tengok foto kempen tu, bukan main galak si KAPIRDAJAL dok tunjuk yg. "pakai tudung" pegang anjing!

    Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS DAPBANGKAI yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, serta pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya, pakai tudung-kopiah dsbnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Mereka juga menggunakan si ejen Bukan Islam dari Indonesia/Thai/Filipina yg. muka mcm. Melayu utk. jadi PENYAMAQ!

    Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.