Friday, December 5, 2014

Anwar Ibrahim Angkuh Seperti Mencabar Sultan Lain Menarik Balik Darjah Yang Diberi



Biarpun Darjah Kebesaran S.S.S.A itu ditarik balik, Anwar Ibrahim seperti angkuh seolah-olah mencabar sultan dari negeri lain yang pernah menganugerahkan darjah kebesaran kepadanya agar mengambil tindakan yang sama seperti Sultan Selangor.


Walaubagaimana pun Anwar kini mempunyai 3 lagi darjah masih boleh menggunakan "Datuk Seri" yang diperolehi semasa dalam umno.

''Antaranya Darjah Seri Utama Negri Sembilan (S.P.N.S.) dari Negri Sembilan, Darjah Utama Pangkuan Negeri (D.U.P.N.) dari Pulau Pinang (membawa gelaran Datuk Seri Utama ) dan Sabah – Darjah Seri Panglima Darjah Kinabalu (S.P.D.K.) yang membawa gelaran Datuk Seri Panglima.''

13 comments:

  1. Apa kah nilai pingat2 Bangsawan di Padang Mashyar nanti..........................................

    ReplyDelete
  2. Sultan yg Bangang Sultan yang di Sanggah. Kalau dah jadi anjing kurap UMNO, begitu lah perlakuan seorang Sultan. Tak payahlah Sultan2 ini, kerja Natang ini hanyalah bangun, berak, makan , tidur.........bajet berbillion billion untuk makluk2 ini. ha ......ha.........ha, konon2 jadi lambang lanun2 dulu, mesti dijunjung dan disembah...............kepala bapak mu ajau............ Apa yang Sultan yg berotak bengkok ini nak ialah Penyamun AgungMamak Mahathir jadi PM sekali lagi supaya harta rakyat dapat di telan sekali gus. Natang sungguh..........

    ReplyDelete
  3. Sultan yg Bangang Sultan yang di Sanggah. Kalau dah jadi anjing kurap UMNO, begitu lah perlakuan seorang Sultan. Tak payahlah Sultan2 ini, kerja Natang ini hanyalah bangun, berak, makan , tidur.........bajet berbillion billion untuk makluk2 ini. ha ......ha.........ha, konon2 jadi lambang lanun2 dulu, mesti dijunjung dan disembah...............kepala bapak mu ajau............ Apa yang Sultan yg berotak bengkok ini nak ialah Penyamun AgungMamak Mahathir jadi PM sekali lagi supaya harta rakyat dapat di telan sekali gus. Natang sungguh..........Pendatang lanun2 Indon bermula dari cerita Parameswara yang menghalau Bumiputera Siam dan orang2 Asli ke dalam hutan. Maka lahirlah dinasti pemerintahan lanun putra Melayu Bangsat di Semananjung. Natang sungguh.............................

    ReplyDelete
  4. Kalau dia dah cakap cam tu , lebih baik beri balik yang selebih tu.

    ReplyDelete
  5. Mat Jinggut kau jenis manusia yang tak sedar diuntung..tuah nasib seseorang datang dari Allah (itupun kalau kau muslim lah kalau kafir payah nak cerita)..sebab tu Allah tak menjadi kan kau seorang Raja atau Sultan sebab fitrah kau kalau ditakdirkan memerintah sikap yang angkuh spt sekarang ni menjahanamkan negara maka Allah memilih Insan yang layak seperti mana sultan dan raja sekarang..kau nak mempertikaikan rezeki dia kenapa..kau yang malas membina hidup kau nak marahkan orang lain sebab cemburu apa yang orang lain ada..ingat Allah tidak akan mengubah nasib seseorang jika dia sendiri tak berubah..kalau kau dari keturunan baik baik maka tuturkata mu amat mulia disimpulkan kau lahir dari keturunan yang paling hina yang tidak mensyukuri ..aku menyokong raja raja melayu bukan pada batang tubuhnya tapi pada prinsip Payung Negara..

    ReplyDelete
  6. Matjinggut tu dah pokai tak berduit pasal tu dia marah sgt.

    ReplyDelete
  7. Nak tahu kejahatan DAP sila ke blog gerakanantidap.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mana Suara Suara pencerahan Perdana menteri Melayu pertama @ cicit puitnya warga singapork.... Mohon pencerahan.@beri lah sikit kata pujian bertapa baik nya PAP terhadap orang melayu islam sekurang kurang jawatan Menteri ado ke?

    ReplyDelete
  9. matjinggut mesti anjing kurap pakatan. Biarla dia menyalak sepuas-puasnya kerana lepas tu sakitla tekak dia.

    ReplyDelete
  10. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.