Sunday, August 23, 2015

'Saya Bersumpah Sanggup Mati Demi Untuk Pertahankan Najib Tapi Majoriti Pembangkang 40,307


Ketua Umno Bahagian Kepong Datuk Ridhuan Abdul Hamid hari ini bersumpah sanggup bermati-matian mempertahankan Presiden umno Datuk Seri Najib Razak supaya beliau dapat terus memimpin parti.


"Saya dan umno bahagian Kepong bersumpah sanggup mati demi mempertahankan Najib", ikrar yang disampaikan oleh Ridhuan dihadapan Najib.

Ridhuan Abdul Hamid berkata, Umno bahagian itu berikrar sedia untuk berperang dengan musuh yang menentang dan sanggup mati untuk bersama dengan Najib.

"Kami akan sentiasa berperang dengan musuh. Kalau hendak mati, kita mati bersama Najib. Itu ikrar.

"Mati dalam politik lebih baik dari mati katak atau mati dalam kemalangan," katanya semasa perasmian mesyuarat perwakilan Umno Bahagian Kepong di sebuah hotel di Kuala Lumpur pagi ini.

Walaubagaimana pun umno bahagian Kepong bersifat hipokrit apabila tiada langsung penambahan pengundi Melayu dalam parlimen P114 Kepong ini melihatkan DAP yang diwakili oleh Tan Seng Giaw menang bergaya dengan memperolehi 47,837 undi sedangkan BN hanya mampu 7530undi sahaja dan 
majoriti 40,307undi pada PRU13 yang lalu.

Tidak guna sanggup mati mempertahankan Najib sedangkan tidak ada usaha untuk memenangkan Parlimen Kepong. Ini menunjukkan perjuangan mereka hanyalah untuk temolok mereka sahaja bukan untuk bangsa Melayu.

Jika BN sudah tidak lagi memerintah mungkin mereka tidak lagi sanggup mati demi mempertahankan Najib.

19 comments:

  1. Bolih bersumpah mati-matian pertahan najib kalau kocek tak masuk wang ringgit tak ?
    Tu semua hanya merepek !
    Orang yang buat jahat macam mu, akan di laknat tuhan bila masa sampai nanti.
    Jangan bersumpah sesuka hati !

    ReplyDelete
  2. Orang tua ni beri hujahan macam betul aje. Kita boleh bermati-matian untuk menegakkan agama dan keluarga. Tetapi bukan untuk ahli politik!

    ReplyDelete
  3. Ahmad Mazlan kedua nampaknya. Kalau Mat dapat RM2M berapa agaknya harga diri dia nih?

    ReplyDelete
  4. Orang tua ni letak ALLAH no 2.kalau dah mati nanti bila kena soal munkar nangkir jawabl ler

    ReplyDelete
  5. Tp xd ler dia ni sampai nk BERGULING2 n TIDO atas MINYAK TAR...
    hehehehe

    ReplyDelete
  6. Patut la kalah sampai 40k majoriti...kaki bodek macam ni tak guna satu sen pn...

    ReplyDelete
  7. Kesian..kesian dengan mamat ini. Bawak-bawak le bertobat cepat. Cuba ingat sikit bacaan selepas mengangkat takbir..".Inna solati wanusuka wamah yaya wamamati... ha cuba habiskan. Ada ke dia sebut mati untuk ..wamamati lillah najibullaha...". Banyak ngok seribu ngok..janganle tersangat bongok. Ingat le bukan saja rabut kita beruban, misaipun beruban.Daripada nak pertahan kan benda/perbuatan yang tak semenggah bos parti, ada baiknya pergi je hari2 dari jam 8.00pagi hingga 7.00 ptg duduk depan kubur sapa2..baca le apa2 ayat yang hapal fadiahkn saja ahli2 kubur..untung2 mati nanti geng kat kubur dah kenal mu. Kat situ mungkin boleh bukak cawangan omno baru. Boleh bawak sekali dalam kubur tu dengan handpon..Ada apa2 masalah talipon je bos parti mu sekarang. Dia pun tentu sanggup bermatian matian pulak utk tarik mu keluar dari kubur. Sepakat..semangkuk ..sekipas katakan..kedatangan mungkar nangkir boleh ke nak lepas. Kawan ni nasihatmu saja. Cukup2 le apa yg dah ada tu.

    ReplyDelete
  8. Kesian..kesian dengan mamat ini. Bawak-bawak le bertobat cepat. Cuba ingat sikit bacaan selepas mengangkat takbir..".Inna solati wanusuka wamah yaya wamamati... ha cuba habiskan. Ada ke dia sebut mati untuk ..wamamati lillah najibullaha...". Banyak ngok seribu ngok..janganle tersangat bongok. Ingat le bukan saja rabut kita beruban, misaipun beruban.Daripada nak pertahan kan benda/perbuatan yang tak semenggah bos parti, ada baiknya pergi je hari2 dari jam 8.00pagi hingga 7.00 ptg duduk depan kubur sapa2..baca le apa2 ayat yang hapal fadiahkn saja ahli2 kubur..untung2 mati nanti geng kat kubur dah kenal mu. Kat situ mungkin boleh bukak cawangan omno baru. Boleh bawak sekali dalam kubur tu dengan handpon..Ada apa2 masalah talipon je bos parti mu sekarang. Dia pun tentu sanggup bermatian matian pulak utk tarik mu keluar dari kubur. Sepakat..semangkuk ..sekipas katakan..kedatangan mungkar nangkir boleh ke nak lepas. Kawan ni nasihatmu saja. Cukup2 le apa yg dah ada tu.

    ReplyDelete
  9. speis PNGAMPU TAHAP GABAN!!!!!

    ReplyDelete
  10. bahagian kawasan umno yg kalah atau dlm genggaman PR saja yg bermati matian soking najib terutama kat selangor.
    Losers all along...

    ReplyDelete
  11. Orang islam sanggup mati kerana Allah, orang tua ni sanggup mati kerana Najib.
    Dah jadi "tuhan" baru Najib ni. Ada lain2 yang nak bersumpah macam orang tua ni?

    ReplyDelete
  12. Nak tengok Aman ke x malaysia ni, Bagilah DAP jadi PM. Lepas tu baru kau orang tau langit tinggi rendah.

    ReplyDelete
  13. Parlimen Kepong kan DAP yang perintah sebab orang tua ni asyik jilat najib je...bukan reti nak cari pengundi baru

    ReplyDelete
  14. Doa kami kepada Tuhan semesta alam makin hampir termakbul sepenuhnya. Semua pekung sudah tidak terpekung lagi.. Para pengkhianat yang diterajui oleh perawan bugis makin kepanasan, sudah tidak tentu arah, Ahli umno, orang Melayu secara harfiahnya telah dibangsatkan...dikutuk sebagai anai2, gunting dalam lipatan , pengkhianat dan sebagainya. Yang menakjubkan segala masalah timbul atas perlakuan songsang si Presiden Umno itu sendiri yang bodoh sombong dalam berpolitik. Setiap hari makin terserlah sebotak-botak Najib, botak gondol lagi hatinya yang langsung tidak tertanam dengan perasaaan ehsan, tawaduk mahupun amanah. Rambut putih namun hati sehitam-hitamnya. MOga Allah percepatkanlah segala jalan penyelesaian buat Negara Islam Malaysia tercinta ini. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko doa cmne bro???
      Doa atas minyak tar n stadium tuhan bole trime ker???
      Umno xpernah pon doa nuar brahim ,tp ke dalam gk akhirny...
      Sndri buat sndri tnggung...
      Hati n prbuatan kene bersih brooo.
      Hehehe
      Aaminn

      Delete
  15. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete
  16. Wassalam. Bior eden tanyo datuk ni-berapo banyak Najib bori sahinggosaggup bersumpah sampai mati Jang? Perpatah" Raja adil Raja disembah, Raja zalim Raja disanggah" ingat tak? Jadi NR zalim mako kito sanggah lah. Jangan dok sumpah sumpah nanti bala yg tibo. Ingat sikit ini semuo ketentua Allah SWT bukan buatan manusio tau Datuk? Rumah kato pergi ............. Bertaubat lah Rakyat yg menderito.

    ReplyDelete
  17. Umno Kepong No Kelas laaa.. Ckp aje lebih..Low kelas...

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.