Wednesday, September 14, 2016

Tunggu Punya Tunggu dah Sebulan Bayang Saman Pun Tak Nampak



Hari ni 'September 14, 2016'. PAS keluarkan kenyataan pada 13 Ogos 2016'. Ini bermaksud telah 1 bulan 1 hari berlalu setakat ini bukan kata saman  terhadap Sarawak Report, kenyataan mengenai sogokan wang daripada Najib sejumlah RM90 juta pun dah senyap. Dimana ketegasan Pas, parti yang kononnya parti Islam di Malaysia.

Pada sebulan yang lalu Presiden PAS Haji Hadi yang kuat menyokong Najib dengan bangganya akan memfailkan saman terhadap Sarawak Report di England dalam masa sebulan.

Saman itu dibuat kerana Sarawak Report telah mendakwa parti penyokong kuat Najib itu menerima sogokan RM90 juta daripada Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak.

Kemudian dengan angkuhnya Timbalan Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata PAS akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Sarawak Report kerana didakwanya berniat jahat dan mencemar nama baik parti serta dasar Islam yang menjadi teras kepada parti itu.

Tunggu punya tunggu....... kini sudah sebulan satu hari telah berlalu bayang saman pun tak nampak....adakah Pas akan mengikut rekod Najib yang akan menyaman WSJ pada setiap hari Selasa.


6 comments:

  1. Sabar Lah Babi...Babi tak sabar, tau nak menyondol jer cari cacing..

    Kau nie species blogger BABI nak kena buat citer sensasi baru dapat air mani drp mahathir mamakkutty haramjaddah.

    memang sedap ayer mai madey...kasi kata anokbini biar jadi baka sundal dan penagih dadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cepatlah...bila nak saman wsj.

      Dah berlendir aku tunggu, kalau sebulan kira macam kena kencing, sembang kencang.....

      Takkan ahli biasa dapat cuma dapat kentut, share ler sikit


      Delete
  2. Pedih betul hati para pemakan dedak apabila tuan tuan dedak mereka rupa2nya jenis manusia munafik, tak pernah pegang pada kata2 sendiri.

    Angin satu badan, macam terasuk jembalang 1MDB

    ReplyDelete
  3. relaks la bro.

    harun jin dah hantar 'hulubalang' nya k London. hanya tunggu masa utk bertindak. buat sementara waktu , mereka sedang berjoli sakan dgn derma rm 90 juta.

    mereka tahu baki wang 1MDB masih banyak utk d songlap.

    hanya rayuan saya pd haron jin n tuang presideng, kongsi2 lah sikit dgn ahli2 bawahan.

    ReplyDelete
  4. Anon 7:22pm .

    Nak sabra macam mana lagi ??
    Bukan kita yang kata akan saman dalam tempoh 30 hari , tapi itu ayat dari macai dia orang sendiri . SRO hanya bertanya je . Yang awak tu dok sumpah seranah , maki hamun tak tentu pasal tu apa hal ?? Mungkin dedak dah naik kat otak kot ?? ke mungkin juga dedak tersumbat di kerongkong yang membuat sesak nafas ??

    Kalau tak sempat mulakan tindakan saman , bilanglah tak sempat . Kita tunggulah lagi 30 hari lagi . Tapi jangan lah ikut cara Najib ...dah 136 hari Selasa berlalu , apa pun tarak . Peguam tersohor dia pun , Datok Hampa rizam pun sunyi senyap terus .

    ReplyDelete
  5. Neraka jahanam tempatnya Hj penipu kau ni. Siasatlah tengok apa projek yg dia dah dapat dari Najib. Haron Din pun setongkol sekali. Dia dah tak niaga air yassin lagi dah. Projek jutaan ada buat apa nak buat keeja lain. Dulu aku marah PAN tapi sekarang aku dah paham. Keluarlah ramai2 dari PAS ni. Pemimpin bangsat je yg ada dalam PAS sekarang ni

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.