Tuesday, October 11, 2016

Buat Pertama Kali Saya Tak "Stim" Tengok Filem Porno Anak Rosmah - Zahid Md Arif





Di Malaysia duit 1 MDB taja orang pergi Haji tapi di Amerika Syarikat "guna apa", untuk taja main judi, "guna apa", untuk pesta minum arak , "guna apa"untuk pesta telanjang.

Berapa dia guna 1 billion USD sama dengan RM3.64 billion, guna apa lagi? buat filem porno.........Saya tengok filem yang dibuat oleh anak Rosmah, anak tiri Najib, filem porno, filem telanjang, buat pertama kali saya tak "stim".

Saya pun risau juga apa hal ni dengan aku ni!!!!

Tapi saya tengok dengan rasa marah sebab tu saya tak "stim"
Macam mana saya tak marah tuan2 dan puan2 itu duit rakyat, PAC Jawatankuasa Kira2 Wang Negara yang dilantik oleh kabinet mengesahkan bahawa hutang yang dibuat oleh 1 MDB meningkat sehingga RM50 billion

8 comments:

  1. Pakai BIKINI pon da stim ker???

    Follow bersih pon amoi2 byk pkai seksi weiii..stim jugk ker???

    Hehehehe zahid kalu g pantai brzil alamtny spender koyak kt depan ler..
    Kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Dedak tengok Rosmah pun dah stim, bila tv3 suku nak tayang iru kan filem yg menjadi kenanggaan puak Najibur

    ReplyDelete
  3. Zahid ni pon macam Ezam juga. Pandai ambik kesempatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah ted ..kau jelah yg pandai. Org lain semua salah. Kau je yg tau semua ..kau jelah jadi PM

      Delete
  4. tak payah la nak bgtau satu dunia yg kote lu tak blh stim...dah mmg kote tak blh nak stim lg nak salahkan org..

    ReplyDelete
  5. Mungkin Nurul Izzah boleh bg counselling

    ReplyDelete
  6. Kita minta Najib arahkan TV3 suku tayang filem porno anak tirinya bagi geng dedak tengok sebagai hadiah menyokong Najib dan Semah puaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udah mati pucuk agaknya anak tiri pa ajib ni..terlalau banyak ngamput puki beranika bentuk..kalo pikana amoi negroo punya kemuuutaan maut..nah cara nak layan berahi sex kalo uda mati batang buat felem ajalah biar maknya stieem gile nampak amnoi siotnya...kikili

      Delete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.