Saturday, October 22, 2016

Ketua Pengganas Baju Merah Menyesal Cium Tangan Tun Mahathir Dan Berjanji Akan Ludah tangan Tun


Ketua Pengganas gerakan Baju Merah Jamal Jamban berkata beliau kesal kerana pernah bersalaman dan mencium tangan Tun Dr Mahathir Mohamad satu ketika dahulu iaitu semasa Tun menjadi Perdana Menteri Malaysia.
 

Jamal berjanji , jika sekiranya bertemu dengan bekas perdana menteri itu sekarang dia akan meludah tangan Tun Mahathir.

"Saya menyesal cium tangan Tun dahulu," kata Jamal kepada penyokong pengganas baju merah di perhimpunan anti-BERSIH di Kapar, Selangor .

Jamal berkata tingkah laku Mahathir adalah tidak wajar bagi seorang negarawan yang sudah berusia kerana mengkritik Najib Razak.


"Saya akan mempertahankan najib sebagai Perdana Menteri Malaysia", kata Jamal Jamban

5 comments:

  1. Jamal jamban dulu jilat mahathir kuat ingat boleh jadi calon tapi mahathir dah tau samseng seduit pun tak guna..klu dia sorang nak ludah mahathir.dia tak tau ka satu malaysia nak ludah muka dia..

    ReplyDelete
  2. dulu samseng sekarang ketua pengganas..lepas ni entah apa gelaran..yang pasti makin lama makin sasau dan sewel puak2 ni..elok lah hantar cepat ke hospital mental..

    ReplyDelete
  3. Buat la apa yg hang pikiaq baguih kat hang. Langsung xtahu hormat sesama muslim. Moga Allah pelihara aib kamu akhirat nanti.

    ReplyDelete
  4. Insyaallah pasti budak sampah bekas tokan ganja ni mati aib. Kurang ajar dia ni melampau sangat. Jarang ada mahluk macam dia ni. Dia ni species berok ni

    ReplyDelete
  5. Bodohh tahap dewata jamal ni

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.