Saturday, October 8, 2016

Penyokong Baju Merah Umno Semakin Biadap, Polis Tidak Mampu Berbuat Apa-Apa






Tiga gambar di atas sudah cukup bagi seluruh rakyat Malaysia menilai betapa biadapnya penyokong baju merah umno  yang dipimpin Jamal Jamban Ketua Umno bahagian Sungai Besar ini.

Walaupun pihak polis berada berdekatan dengan mereka namun mereka terus bertindak sesuka hati dengan menendang dan melempar  telur kepada peserta  Bersih yang berkonvoi secara aman seolah-olah tidak takut langsung dengan pihak polis.

Kebiadapan mereka hanya disaksikan sahaja oleh pihak polis tanpa apa-apa tindakan seolah-olah tindakan mereka ini direstui oleh pihak atasan umno.

Mungkin mereka merasa bahawa mereka begitu kebal undang-undang dan tiada sesiapa pun pihak berkuasa boleh menahan dan menyentuh mereka kerana mereka dilindungi oleh pemimpin umno yang cukup berkuasa.

Mungkin dengan tindakan begitu pada pemikiran pemimpin umno rakyat akan kembali menyokong Najib yang dipenuhi dengan skandal rasuah.

Hanya satu cara sahaja bagi rakyat untuk mengajar mereka yang begitu biadap iaitu tumbangkan umno/BN pada PRU14 nanti.

21 comments:

  1. Pemimpin umno pun biarkan je. Polis apa lagi. Semua tunggu arahan menteri. Kalau tidak jamal pondan takkan kurang ajar sampai macam gini. Cepatlah tukar kerajaan. Kau tengok nanti jamal menangis bila kena tangkap. Jamal ni bila ramai je berani. Cuba dia sorang2. Jadi anjing kurap je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon turun lah pakai baju kuning dan seluar kuning pi sergah baju merah..tunggu apa lagi?

      Delete
  2. eleh yang bershit kurang ajar kehulu kehilir memekak sambil rosakkan harta benda awam lepas takde plak bising.
    bila jatuh moto tau plak kekunun kurang ajar bagai.korang yang kurang ajar dulu kan tetambah geng peliwat n lim kit sial..gi mampos sama lu

    ReplyDelete
  3. Polis nak balas pasal hapraq baju kuning rosakkan kereta polis dulu nampak tak profesional lah. Biar orang lain ajar

    ReplyDelete
  4. Ya saya akan mengajar TS merah dgn memberi undi pada Umno/BN. terima kasih.

    ReplyDelete
  5. padan muka... kalau aku ada lagi teruk aku belasah haramjaddah bersih nieh...

    blogger sg r5apat..pecah muka kau kalau tak percaya turun lah

    ReplyDelete
  6. padan muka, buat lagak samseng berani lebih, nak rempit celah baju kuning, amik ko, dapat penerajang

    ReplyDelete
  7. Bershit ni budaya politik jalanan yg tak disukai dan ditentang habis oleh Tun Mahataik di zaman reformasi Anwar penjubor.

    Tapi kini terbalik kuang, Tun Mahataik ni pula beriya-iya kempen untuk budaya hutan ini.

    Eloklah, Tun Mahataik jilat pelir Anwar, baju kuning jilat jubor Tun Mahataik.

    ReplyDelete
  8. begitu saja cara mengajar puak pemberontak ni

    ReplyDelete
  9. Nak lagi shok, tangkap Marshall baju kuning, telanjang kan dia dan lepaskan sarang kerengga Kat badannya. Baru dia terlonchat2 macham kera

    ReplyDelete
  10. Puak baju kuning seronok, konon sokong Tun Mahataik, tapi mereka sebenarnya dipekuda dan dikaldaikan oleh kominis DAP yg tunggu nak bertepuk tangan lihat Melayu hancur berkecai.

    Memang elok pun puak pemberontak dajal ni dilayan dgn penumbuk dan penerajang.

    ReplyDelete
  11. Nampak sangat bodoh terlampau kau org bagi komen. Kau biarlah najib balun duit kau org semua. Harap kau dapat sikit duit dia bagi melalui br1m. Sokonglah jamal bangsat kau tu. Pukullah org melayu kita balik. Gelaklah kuat2 tengok bangsa kau kena hina dekat pemimpin yg kau sendiri pilih. Kau hamunlah mahathir tu. Zaman dia takde pun macam gini. Kalau betul pun dia curi, rakyat tak bangsat macam kau semuam najib ni terang2 curi dan kau semua terlalu bodoh utk paham. Melalui komen2 kau semua ..betuklah tu esp mangkuk bangang nama ted manoof ke apa ke. Nama macam hebat tak sebenarnya ...pandir

    ReplyDelete
  12. Aku tak masok belah mana2. Yang aku pernah nampak baju kuning perangai macam jin, rosak kereta polis, tendang motosikal polis sampai polis tu jatuh, pekik terlolong maki polis . Baju merah tak nampak pula rosak kereta polis atau maki polis. So siapa lebih baik?

    ReplyDelete
  13. Anon 11:40 dah bermusuh dengan Ted Manoff pulak. Si Ted tu ada hak di bawah perlembagaan untuk beri pendapat. Mungkin dia orang atas pagar bukan geng baju merah namun mungkin dia cukup bara tengok perangai baju kuning yang suka tunjuk gah macam negara ni bapak depa punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua pun ada hak bagi pendapat beb ...tunggu pru jelah ..nengok sapa tergolek

      Delete
  14. Memang Dajjal Baju kuning. Warna lubang kunyit. Main jubor spesis Anwar Penghulu Sg. Butuh.

    Kini dah ada Madey Mahataik. Bapak kepada Boiboi anak manja bawah ketiak.

    ReplyDelete
  15. Konsep Kesamaan /The concept of Association : Kuning warna Taik maknanya Busok. Merah warna Darah maknanya Juang. He he he. Mungkin theory konsep ni melampau sikit lah.

    ReplyDelete
  16. Memang kuat Ketua Samseng Merah Sungai Besar ini. Mesti memakai Pendamping hingga PDRM tak berani ambil tindakan dan kecut. Patutlah suka duduk dekat dalam Jamban kerana Pendamping-Pendamping dia duduk disitu. Beberapa ekor tak tahulah tapi dari luaran nampak banyak hingga pihak berkuasa tak berani ambil tindakan. Itu campur sokongan parti yang separuh mati, hilang pengaruh dan nampak bayangan hilang kuasa tapi tak mengaku sokong dia!!!!!

    ReplyDelete
  17. Kenapa si Jamal ni semakin hari semakin menjadi2 samseng dia ya? Mana pi presiden Umno? Kenapa membisu? Setidaknya tegurlah Jamal supaya jgn biadap dgn rakyat. Umno perlu mesra rakyat dan jauhi rasuah. Tak eloklah org Umno bersikap mcm Jamal ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 6:14pm..nak tanya anon sapa yang samseng ?
      Nak tegur jamal jgn biadap dgn rakyat?..baju kuning selama ni buat bersih 1,2,3 dan terakhir 4 sampai terbalik kereta polis..sepak anggota trafik..berpuluh-puluh polis yang cedera..SAPA YANG SAMSENG????
      Allah bagi otak dan akal kat ko..jgn gunakan otak je..kalau guna otak je sama cam lembu tau ANON 6:14PM

      Delete
    2. 3.11 ..betul cakap kau tu. Memang nampak sangat Allah tak bagi kau otak. Kesian lak aku nengok kau ni. Doalah Allah bagi otak bagi cerdik sikit. Macam kau cakap otak lembu pun jadilah. Ada gak otak.

      Delete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.