Monday, November 21, 2016

Editor Berita akhbar Makkal Osai Mohan Perumal Mahu Bakar Tun Mahathir Hidup-Hidup

Pihak Polis digesa mengambil tindakan segera terhadap Editor Berita akhbar Makkal Osai Mohan Perumal kerana ugutan bunuhnya terhadap mantan Perdana Menteri Malaysia Tun Mahathir Mohamad.

Antara ugutannya ialah
beliau menulis,"Kalau saya dapat peluang saya mahu mandikan Dr M dengan petrol dan bakar dia hidup-hidup dan duduk melihat dia sambil makan satay"





Mohan Perumal Editor Berita akhbar Makkal Osai Mohan Perumal juga antara paling lantang mengkritik bersifat perkauman membelasah guru sekolah yang dikatakan mengarahkan pelajar bukan Islam makan berdekatan di dalam tandas dalam bulan puasa.

Pihak polis digesa mengambil tindakan segera supaya budaya ugutan bunuh tidak menjadi budaya rakyat Malaysia. Jika pihak polis memandang isu ini sebagai remeh mungkin akan ada orang lain yang akan buat ugutan bunuh terhadap Mohan Perumal pula. 

9 comments:

  1. Najib kan kata jangan guna 'KELING', jangan dipanggil 'PENDATANG' buat orang orang seperti ini......tak berani pulak kata benda sama kat si Lanun-Bugis?!?!?!?

    ReplyDelete
  2. Ini satu cara penyampaian marah yang berlebihan. Auta je. Dia macham Madey juga. Buat Gempaq .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah kau ted manoff. Kau memamg pandailah. Kau tau semua. Patut kau je jadi pemimpin. Kehebatan kau ni org kat blog je yg tau. Kau memang hebat !!!

      Delete
  3. Mahathir Bapa Ayam dan Ular..mana panglima2? Tak defend ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panglima tahu itu betul dan setuju.

      Delete
    2. Mana ada yg berani. Ted manoff tu bro. Sapa berani nak lawan cakap dia. Dia ni hebat sangat. Yg lain semua bodoh giler. Apa ted manoff cakap semua betul.

      Delete
    3. Tak baik baik macham tu. Ted Manoff pun manusia biasa juga. Kalau dia salah kita kata dia salah. Kalau dia betul kita akui dia betul. Memuktamadkan dia betul dan pandai semua boleh membuka rahsia level IQ seseorang. Relax beo. Semangat kena kental.

      Delete
    4. Ishhh ..ted manoff mana penah salah. Kau tengok je komen dia tu. Dia mana penah mengaku dia salah. Zaman najib ni semua rasa diri dia istimewa. Termasuklah ted manoff. Org semua tak betul pada dia. Mahathir lagi tak betul kat dia. Dia je yg pandai dan betul selalu. Kalau nak cerita bab IQ ..ted manoff dah taraf puaka beb.

      Delete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.