Monday, November 21, 2016

Editor Berita akhbar Makkal Osai Mohan Perumal Mahu Bakar Tun Mahathir Hidup-Hidup

Pihak Polis digesa mengambil tindakan segera terhadap Editor Berita akhbar Makkal Osai Mohan Perumal kerana ugutan bunuhnya terhadap mantan Perdana Menteri Malaysia Tun Mahathir Mohamad.

Antara ugutannya ialah
beliau menulis,"Kalau saya dapat peluang saya mahu mandikan Dr M dengan petrol dan bakar dia hidup-hidup dan duduk melihat dia sambil makan satay"





Mohan Perumal Editor Berita akhbar Makkal Osai Mohan Perumal juga antara paling lantang mengkritik bersifat perkauman membelasah guru sekolah yang dikatakan mengarahkan pelajar bukan Islam makan berdekatan di dalam tandas dalam bulan puasa.

Pihak polis digesa mengambil tindakan segera supaya budaya ugutan bunuh tidak menjadi budaya rakyat Malaysia. Jika pihak polis memandang isu ini sebagai remeh mungkin akan ada orang lain yang akan buat ugutan bunuh terhadap Mohan Perumal pula. 

10 comments:

  1. Najib kan kata jangan guna 'KELING', jangan dipanggil 'PENDATANG' buat orang orang seperti ini......tak berani pulak kata benda sama kat si Lanun-Bugis?!?!?!?

    ReplyDelete
  2. Ini satu cara penyampaian marah yang berlebihan. Auta je. Dia macham Madey juga. Buat Gempaq .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah kau ted manoff. Kau memamg pandailah. Kau tau semua. Patut kau je jadi pemimpin. Kehebatan kau ni org kat blog je yg tau. Kau memang hebat !!!

      Delete
  3. Mahathir Bapa Ayam dan Ular..mana panglima2? Tak defend ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panglima tahu itu betul dan setuju.

      Delete
    2. Mana ada yg berani. Ted manoff tu bro. Sapa berani nak lawan cakap dia. Dia ni hebat sangat. Yg lain semua bodoh giler. Apa ted manoff cakap semua betul.

      Delete
    3. Tak baik baik macham tu. Ted Manoff pun manusia biasa juga. Kalau dia salah kita kata dia salah. Kalau dia betul kita akui dia betul. Memuktamadkan dia betul dan pandai semua boleh membuka rahsia level IQ seseorang. Relax beo. Semangat kena kental.

      Delete
    4. Ishhh ..ted manoff mana penah salah. Kau tengok je komen dia tu. Dia mana penah mengaku dia salah. Zaman najib ni semua rasa diri dia istimewa. Termasuklah ted manoff. Org semua tak betul pada dia. Mahathir lagi tak betul kat dia. Dia je yg pandai dan betul selalu. Kalau nak cerita bab IQ ..ted manoff dah taraf puaka beb.

      Delete
  4. Maaf jika saya lancang ngeposting di blog tuan saya hanya mau curhat buat semua saudara TKI/TKW ....
    saya Sukiman seorang TKI DI MALAYSIA
    pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
    sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
    gaji istri saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
    kebetulan istri saya buka-buka internet Dan mendapatkan
    nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
    melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
    hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
    angka yang di berikan waktu itu 4D
    ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
    MBAH KASSENG
    NO: 0853-4288-2547
    thank's yg pux blog

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.