Friday, November 4, 2016

Pengganas Baju Merah Terus Mengganas Di YKP Seolah-Olah Kehadiran Mereka Direstui Oleh Menteri Umno


Sekumpulan penyokong pengganas Baju Merah Umno hari ini berkumpul di Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya selepas mendakwa mendapat maklumat beberapa NGO bermesyuarat di situ hari ini.

Apa hak mereka untuk mengganas diseluruh pelusuk Malaysia.

Mereka dikatakan seperti diberi kebebasan oleh menteri umno sebab tu pihak polis tidak mengganggu mereka yangbmahu mengganas

Mereka cuba menyerang Yayasan Perdana dimana Tun Mahathir berada di dalamnya dengan pemimpin Bersatu.

Mereka seperti diupah lumayan oleh menteri umno supaya menggantikan polis melakukan keganasan ke atas sesiapa sahaj yang bercakap mahu mengundur  Najib.

Umno sudah terdesak menggunakan wang rakyat sewenang-wenangnya bagi tujuan keganasan demi untuk mempertahankan perdana menteri yang paling korup dalam dunia.

7 comments:

  1. dah berapa banyak kereta polis kump baju merah terbalikan......
    Baju kuning dah kecut....jom kita demo sama2....tengok sapa lari dulu

    ReplyDelete
  2. Hahh mmg mnteri n org mlayu sokong bju merah..

    Bju kuning bukan ke SOROS,LGE,LKS,madey,din sembab sokong??

    ReplyDelete
  3. Baju Kunung dah mengelabah ..... Baju merah berhimpun pun dikatakan merusuh ....inilah dia pengikut Penjilat Ludah sendiri Madey .....

    ReplyDelete
  4. Bila polis tak tegas. Jadi dia macam ginilah. Kalau takde menteri yg sponsor ..jamal pondan tak akan berani. Jamal ni kalau sorang2 dah lama dah kena ludah. Dia kumpul org ramai yg dia jadi berani tu.

    ReplyDelete
  5. Menteri mana sponsor? Bila? Berapa jumlah keseluruhan sponsor tu? Jika guna kalau ,kalau, susah lah . Ada satu pepatah China " Kalau babi panjat pokok"

    ReplyDelete
  6. Sama bangang dgn baju kuning.

    ReplyDelete
  7. Pengganas kau cakap. Ini ke orang melayu. Kau sumpah seranah bangsa kau sendiri. Hitam busuk nye hati kau kan. Ini lah akibat kesan nya bila dah dikudakan cina dap. Cina DAP kau sanjung2. Bangsa kau sendiri kau kata pengganas. Kau rela tengok cina sapu bangsa kau sendiri . Itu serupa kau sokong itu cina dap pegang ini kerajaan .
    UMNO for ever forever. Hidup UMNO

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.