Sunday, December 4, 2016

Pelik Betul Apa Kejadahnya Perdana Menteri Buat Demontrasi, Demontrasi Kat Siapa?




Sebagai Satu kerajaan kita tidak berdemontrasi, kita demontrasi terhadap kerajaan. Jika kita kerajaan kita akan break of Diplomatik Realease. Ini Perdana Menteri pi buat demontrasi...demontarsi kat siapa..apa kejadahnya seorang perdana menteri pi demontrasi?

Perdana menteri sepatutnya bertindak lebih tegas demi masyarakat Rohingya dan bukannya sekadar hadir di acara demonstrasi, kata Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini.


Sudahla tidak membenarkan usul tersebut dibahaskan di Parlimen. Perdana menteri seolah-olah tidak tahu membuat kerja.

11 comments:

  1. Apa benda si klepet buang masa demo. Tahun lepas dua bot rohingya nak mintak mendarat tp tak kasi. Nangis org rohingya atas laut. Nasib ada kapal turki datang selamatkan. Nak tunggu si klepet demo....konon simpati.

    ReplyDelete
  2. Kader chiptaan Lee Kuan Yew , Lim Kit Siang berjaya menjinakkan Mahathir dalam sangkar Konvensional DAP. Hebat sunggoh Lee Kuan Yew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhhhh ..hebat ted manoff. Pasal LKY pun dia tahu. Hebat kau ni bro. Patut kau berucap masa pengulungan tikar PAU ari tu bukan Najib. Rugilah perwakilan tak dapat belajar dari kehebatan kau.

      Delete
    2. DM dulu tak perlu pun p demo ms jd PM.. Malah dia yg lantang seingat aku kalau bab bab israel dan amarikaaa.. Tp hat dok ada ni.. Ngan israel pon p salam

      Delete
    3. kasi tunjuk la gambar yg dok ada p salam israel.. ade la satu gambar dia salam pasa ms tu dia selisih kat koridor.. mahdir dengan soros tu siap minum2 lepak atas sofa... so jgn la shallow sgt..

      Delete
  3. Haramjaddah mahathir benggong dah nyanyok jadi boddoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tak mungkin jadi PM ..tu pasai kau tak faham. PM ni takyah demo. Suruh bini je call ketua kat Myanmar tu. Agaknya bini pun tak kenal kot. Tu pasal demo dgn tok guru.

      Delete
  4. kasihan betul tun mahathir. rupanya dia dah tak mampu mengawal kata2 dan cara berfikir. nafsu dan amarah rupanya boleh membodohkan manusia berfikir secara rasional walaupun bergelar negarawan dan bekas pm terlama di malaysia. aku nak terangkan kenapa najib dan haji hadi bersolidariti, nampak sgt tun mahathir tak membaca. ada rasionalnya solidariti tu. selain itu dalam asean ada dan akan ada lanjutan desakan myanmar supaya lebih bersifat manusia dan kemanusiaan. nak tulis panjang2pun, macam nak membodohkan tun mahathir pulak. tun mahathir sebenarnya orang bijak, cuma mungkin Allah nak beliau rasa bagaimana agaknya berfungsi sebagai pembangkang sebelum beliau meninggal.

    ReplyDelete
  5. dah betul la apanama cekdet habaq mai tu...
    mangkuk tu kan piem.. yg pi demo dah knp
    pg la melalak kat PBB... ke tunggu bini cari no tel???

    ReplyDelete
  6. Nabi tak da RM2.6 billion dalam account jadi bahan lawak Hindu Tua yg dah nak mampus ni. Sarkastik konon kepala Butoh lu lah Hindu Tua.

    ReplyDelete
  7. Faham dulu apa yang dia cakap. Tak payahlah nak pusing cakapnya.

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.