Tuesday, February 14, 2017

Jamal Jamban 'Hilang Telor' Apabila Dicabar oleh Sekumpulan Yang Pro- Menteri Besar Selangor


Jamal Jamban hari ini membuat gimik baru dengan membawa 15 van jenazah yang disewa dari beberapa Masjid, keranda dan berpakaian seperti penggali kubur hanya untuk membuat demo di depan pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor di Shah Alam.

Sebelum ini Jamal Jamban dilihat kecewa kerana beliau tidak diberikan peruntukkan besar selepas ditahan oleh polis.

Jamal Jamban antara beberapa 'Dato Seri' yang berperangai huduh dan bodoh seolah-olah menghina darjah yang diberikan kepadanya oleh Sultan Pahang.

Oleh kerana pihak polis tidak mengawal perbuatan Jamal beberapa kumpulan yang dipercayai pro-Azmin datang terus menengking Jamal Jamban kumpulan itu  tidak mahu beliau “mengganggu” kerajaan negeri. 


Berlaku perang mulut dan cabar mencabar, antaranya seorang individu tampil berkata rakyat sudah “muak” dengan tingkah laku Jamal dan mengherdiknya supaya tidak menggangu kerajaan Selangor.

Jamal kemudian membalas sorakan itu dan mencabar individu itu untuk berdepan secara perseorangan. 


Belum sempat bergaduh barulah polis tampil meleraikannya dengan mengarahkan Jamal pulang manakala kumpulan anti-Jamal diminta masuk ke perkarangan SUK.
 

Sebenarnya Jamal Jamban diupah oleh umno untuk sentiasa membuat kekecohan di hadapan SUK supaya rakyat melihat kerajaan Selangor kini tidak ada kewibawaan untuk menerajui Selangor

Selagi Jamal jamban membuat kerja-kerja bodoh selagi itulah rakyat Selangor akan benci pada umno.

Pembangkang perlu buat demo dihadapan pejabat Najib nak tengok apa yang akan polis lakukan.

Kerja bodoh umno imi boleh hentikan oleh rakyat sekiranya rakyat tidak lagi memilih umno/BN/Pas pada PRU14 nanti.

7 comments:

  1. Jamal memang best..mesej nak disampaikan memang jelas dan menyindir...sapa makan lada pasti rasa pedas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best opah kaulah. Org meninggal sampai takde van jenazah. Binatang punya budak jamal

      Delete
    2. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
      dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
      beri 4 angka [5838] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
      dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
      ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
      allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
      kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
      sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
      insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 750 JUTA , wassalam.

      Delete
  2. Begitu jugalah negara malaysia , mempunyai pemimpin no 1 negara yg juga merangkap penyamun no 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg otak busok macam kau susah nak ajar..biadap sgt..

      Delete
  3. macam mana tak kacau..lesen judi haram lulus..lesen halal bukan kroni tolak tepi..ini akibat klu pemimpin berkiblat kan dapigs..

    ReplyDelete
  4. Dapigs ada network boleh supply pelanchong Ahmoi Visa on arrival. Mulus2 pulak tu..

    ReplyDelete

Sekiranya anda ingin menghantar artikel untuk di siarkan sila emelkan di pssr_43@yahoo.com. Insyaallah artikel anda akan disiarkan tanpa mengubah sebarang perkataan dan ayat.